خدمات حمله و نقل در ولایت هوبی که در آن شهر ووهان نیز است متوقف شده اند.
یک باشنده ولایت هوبی چین گفت: «صبح امروز دیدم که تمامی موتر های بس و متروها، متوقف شده اند و خدمات حمل و نقل در هوبی متوقف استند.
کرونا برای اولین‌بار به مالزی رسیده و این کشور تأیید کرد سه نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
می‌توان تست‌های آزمایشگاهی را برای تایید اینکه آیا بیماری شما در اثر ویروس انسانی کرونا بوده یا خیر، انجام داد.
محمدعلی نائل قراملکی اظهار کرد: آن دسته از مسافران خارجی که وارد فرودگاه ارومیه می شوند، از نظر ابتلا به ویروس کرونا معاینه می شوند.
ویروس کرونا ، ویروس چینی ، کرونا ، ویروس کشنده ، خطرناک است و می تواند باعث مرگ انسان شود.
به منظور مقابله با این ویروس کشورمان نیز دست به کار شده و درحال خرید کیت‌های تشخیصی ویروس جدید است که آلمانی‌ها آن را ساخته‌اند. این کیت‌ها قرار است در آزمایشگاه مرجع سلامت که به گفته محمدمهدی گویا از هر نظر برای ویروس کرونا شناسایی ویروس کرونا ۲۰۱۹ مجهز است، استفاده شود.
غذای ایرانی غذاهای ملل پیش غذاها شیرینی و دسر سلامت همه مطالب سلامت
تدریس خصوصی مدارس مهد کودک سیسمونی و نوزاد خدمات تفریح و سرگرمی پت شاپ تعمیرات مبل در تهران آموزشگاه آشپزی در تهران موبایل کاشت ناخن لوازم خانگی
از تماس با افرادی که علائمی شبیه آنفولانزا نشان می‌دهند، خودداری کنید.
شاید جالب باشد که بدانید هردو این جانوران در بازار‌های چین به فروش می‌رسند و سوپ خفاش در چین مشتریان پروپاقرصی هم دارد. پیش از این هم ویروس «نیپاه» در سال ۱۹۹۸ از خفاش به انسان منتقل شده و در عرض یک بیماری کرونا سال بیش از ۱۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده است.
مقامات بهداشتی در چین هشدار داده‌اند که ویروس جدید کرونا که در سراسر این کشور گسترش یافته، برعکس سایر ویروس‌ها نظیر سارس حتی در دوران نهفتگی (کمون) واگیردار است.
ویروس کرونا چیست و منشا این بیماری مرگ‌بار از چه بوده است؟


شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:

حلزون تراپی چیست و چه مزایایی دارد؟