به ندرت می توان خانه ای را بدون حداقل یک جاروبرقی پیدا کرد. این وسیله پرکاربرد دیگر محصولی لوکس به حساب نمی آید بلکه وجود آن یک ضرورت است. جاروبرقی های قدیمی در بهترین حالت دارای دو دکمه بودند که یکی از آن ها جمع کننده سیم و دیگری کلید روشن/خاموش بود، اما با پیشرفت تکنولوژی هر روز بر قابلیت های این دستگاه افزوده می شود و علاوه بر آن موارد دیگری نیز اضافه می شود. دستگاه دارای سری داخلی است که جارو کردن را تسهیل می کند. مانند هر وسیله برقی دیگری، دانستن نحوه استفاده صحیح از جاروبرقی برای افزایش عمر آن و جلوگیری از خراب شدن آن نیز بسیار مهم است. پس راهنمای استفاده از جاروبرقی را در Huminal بخوانید تا با این جاروبرقی قدرتمند و پرکاربرد آشنا شوید.

دستورالعمل استفاده از جاروبرقی

محصولات پاک کننده مختلفی در بازارهای جهانی به چشم می خورد که روز به روز مدرن و پیشرفته تر می شوند و کارکردهای متنوع و جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. در سال های اخیر سازندگان این ابزار سعی کرده اند جاروهای سبک تر، فشرده تر و البته کاربردی تری را به بازار عرضه کنند. استفاده صحیح از یک پاک کننده مصرفی می تواند به این وسیله گران قیمت کمک کند.

نمای کلی قاب جاروبرقی قاب جاروبرقی یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه به حساب می آید. تمام گرد و غبار و خاک در این پوشش جمع می شود. در مدل های قدیمی این روکش شبیه کیسه کاغذی است که داخل جارو قرار می گیرد. برخی از جاروبرقی ها امکان استفاده از کیسه های پارچه ای و کاغذی یکبار مصرف را دارند.

مدل های جدیدتر به شکل قوطی جارو هستند که می توانید آن را بردارید و خالی کنید. این کار باید گاهی انجام شود تا کیسه کاملا خالی و تمیز بماند. اگر از کیسه جاروبرقی کامل استفاده می کنید مکش جاروبرقی کاهش می یابد و مشکل ایجاد می کند. علاوه بر این، موتورهای جاروبرقی از فشار استفاده می کنند و در دراز مدت باعث ایجاد مشکل می شوند.

ارتفاع برس جاروبرقی را تنظیم کنید

جاروبرقی همیشه برای مناطق مشابه استفاده نمی شود. گاهی موکت است، گاهی موکت پرز کوتاه، گاهی موکت سرامیکی یا قسمت های دیگر.

به یاد داشته باشید که قسمت پایین دسته جارو، دقیقاً همان نقطه ای که جارو کشیده می شود، دارای یک برس متحرک است که می توان از آن برای تنظیم ارتفاع جارو استفاده کرد.

برس را می توان با کمک یک اهرم تنظیم کرد. قبل از شروع به جارو کشیدن، برس را روی زمین بالا و پایین ببرید تا جارو به راحتی روی زمین حرکت کند.
 برای خرید برس جاروبرقی سامسونگ به فروشگاه آنلاین قطعات لوازم خانگی رترو پارت مراجعه نمایید.
بایدها و نبایدها یک راهنمای تمیز کردن ساده است

درست است که جاروبرقی برای نظافت منزل طراحی شده است، اما اگر با این دستگاه شروع به تمیز کردن زباله ها کنیم، می تواند به دستگاه آسیب برساند.

پس مراقب باشید همه چیز را با پاک کننده پاک نکنید. در زیر لیستی از چیزهایی که نباید با مواد شوینده تمیز شوند و لیستی از چیزهایی که با مواد شوینده تمیز می شوند را مشاهده می کنید. با توجه به نکات زیر در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی می توانید عمر ماشین لباسشویی را افزایش دهید.

این چیزها را از دست ندهید

تا حد امکان شیشه را تمیز کنید، حتی شیشه های شکسته را.

غذای خیس و هر نوع رطوبتی

دکمه ها، لاستیک ها و اشیاء مشابهی که شلنگ یا هر قسمت دیگر جاروبرقی را مسدود می کند.

خاک خشک، خاکستر، خاک گلدان

این وسایل را با جاروبرقی تمیز کنید

پودرها و پودرهای خوراکی مانند خرده کلوچه، خرده گوشت و خرده نان کوچک

دانه ها و دانه ها و غلات نارس

غذاهای خشک مانند چیپس، آب نبات و غیره.

چیزهای کوچک را از سر راه بردارید.

ممکن است برای جارو کردن نیازی به جابجایی مبلمان، یخچال و فریزر نداشته باشید، اما نیاز به جابجایی بسیاری از وسایل کوچک مانند میز، اسباب بازی، گلدان، وسایل تزئینی و غیره دارید. . . آن را بردارید و در جای دیگری قرار دهید تا پایه جاروبرقی هنگام جارو زدن به این اجسام برخورد نکند و بتوانید به راحتی زیر این اجسام را تمیز کنید.

دستورالعمل استفاده از جاروبرقی و لوازم جانبی

همیشه جاروبرقی برای استفاده روی فرش یا سطوح صاف نیست. گاهی اوقات از جاروبرقی برای تمیز کردن مبلمان، کابینت، جاکفشی، جعبه های نگهداری و سایر وسایل خانه استفاده می شود.

در این مواقع برای سهولت کار باید از لوازم جانبی جاروبرقی استفاده کنید. ابزارهای ارائه شده به همراه جاروبرقی بسته به مدل و برند جاروبرقی متفاوت است. استفاده از هر یک از این ابزارها به شما کمک می کند تا با دقت و راحتی بیشتری تمیز کنید.

برای گوشه ها و لبه ها می توان از ابزار سر باریک استفاده کرد.

می توانید از ابزار برس برای تمیز کردن سطوح پارچه ای مانند فرش و مبلمان استفاده کنید.