اگر فکر می کنید برای وب سایت خود فقط به یک نوع پیوند احتیاج دارید ، دوباره فکر کنید! ایجاد تنوع در تمرینات ایجاد پیوند بسیار مهم است زیرا الگوریتم ها اغلب تغییر می کنند. از هرچه بیشتر سیستم عامل پیوند مانند موارد دیگر پیوند دریافت کنید
وب 2.0 (دروپال ، جوملا ، الگ و غیره)
نشانک ها (Pligg ، Scuttle ، Elgg ، PhpDug و غیره)
ویکی (مدیاویکی ، واکا و غیره)
نظرات (وردپرس ، جوملا ، بودیپرس و غیره)

بله و این طبیعیست. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است.
سیگنال های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، G + ، LinkedIn ، Reddit و غیره).
تنوع بک لینک به این معنی است که شما باید منابع مختلفی داشته باشید که به وب سایت شما پیوند دارند. این امر باعث می شود تا از نظر موتورهای جستجو طبیعی و ارگانیک به نظر برسد. خدماتی مانند اهرام پیوندی و چرخ های پیوندی در این موارد مفید هستند. لینک دهی لایه ای می تواند به شما کمک کند تا قدرت بیشتری را برای بک لینک های خود جذب کنید. اگر استراتژی ایجاد پیوند شما شامل هدایت لینک به سایت پول شما باشد ، پس می توانید بک لینک های بسیار مورد احترامی مانند وب 2.0 ، ویکی ، نشانک ها ، نظرات ، علائم اجتماعی ، پیوندهای GOV و EDU را خریداری کنید. آنها می توانند آب زیادی از لینک را به وب سایت شما منتقل کنند بدون اینکه خطر مجازات داشته باشند.

داشتن بک لینک مناسب یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک‌ها خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک طبیعی و معتبر مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.