دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

آیا خرید گزارش بدون لینک روی سئو تاثیر می گذارد؟ (توصیه از تجربه)

همانطور که می دانید، عوامل زیادی بر رتبه وب سایت شما در گوگل تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل، مراجع برند است. ذکر نام تجاری یا نام تجاری، ذکر نام تجاری شما توسط شخص دیگری است، چه مثبت یا منفی. در این مقاله سعی کردم مفهوم برندسازی را توضیح دهم. اگر برندسازی و سئو برای شما بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید. توصیفات ارائه شده در این صفحه گزیده ای از یک سری مقالات نوشته شده در وب سایت است.
نام تجاری چیست؟
برندسازی یعنی اینکه به دیگران درباره برند خود بگویید. به عنوان مثال، فرض کنید یکی از سئوکاران در یک رسانه اجتماعی یا وب سایت ارائه شده و خدمات ما را با رقبای خود مقایسه می کند. این شخص از نام نشنت استفاده می کرد و در این مورد نشنت نام تجاری پیدا کرد. هر بار که نام برند شما ذکر می شود، یک برچسب نام ایجاد می شود. بیشتر فضاهای نام، فضای نام هستند. اما نباید فراموش کنیم که این کار نیز مانند بسیاری از مسائل دیگر مانند خرید یک بسته بک لینک ارزان باید به درستی انجام شود و به جای کیفیت روی کمیت تمرکز کنید که فقط سئوی سایت شما را بهبود می بخشد. سیگنال را می توان وصل یا قطع کرد.
گزارش لینک شکلی از نام تجاری است
سوال اینجاست که آیا برند نباید متصل باشد؟ مطمئن نیستم. ساختن نام برند شما می تواند با پیوند به وب سایت شما همراه باشد، اما از آنجایی که لینک دادن فرآیندی پیچیده و حساس است، ما سعی می کنیم یک برند بدون لینک بسازیم.
اگر فقط بر خرید و لینک کردن مصاحبه شرح داده شده در https://nehoonet.ir/reportage/ با لینک ها و ملاحظات سئوی خارجی تمرکز کنید، روند کسب و کار شما غیرطبیعی و غیرقابل درک خواهد شد. چطور هیچ منبعی در دنیای اینترنت برند شما را بدون ارائه لینک ذکر نکرده است؟ بنابراین به گزارش هایی که می دهید توجه کنید و سعی کنید درصد مشخصی از این گزارش ها را به صورت لینک و برند منتشر کنید تا فعالیت های شما کاملا طبیعی جلوه کند.
می توان گفت که ما برای تبلیغات و خرید رپورتاژ تبلیغات هزینه زیادی خواهیم کرد و بی معنی است که در آن لینک قرار ندهیم. ناشران راه حلی برای این مشکل دارند و گزارش ها را ارزان می فروشند تا بتوانید با خیال راحت گزارش خود را در هر منبع اصلی منتشر کنید. اگر لینک ها را در گزارش وارد نکنید، فکر نکنید که از گزارش شما کم می کند، اما می تواند موثرتر باشد.
آیا خرید پوشش نام تجاری منشن موثر است؟
گزارشی که همان لینک یا برچسب مورد نظر ما را نداشته باشد قطعا در سئو مفید است. خوبی این است که گوگل نمی تواند به راحتی شما را بگیرد و شما را به خاطر مشارکت شما جریمه یا جریمه کند (چون شما کار غیراخلاقی یا غیر طبیعی انجام نداده اید). بنابراین می توان گفت که هر چه استفاده از ذکر برند بیشتر باشد، تاثیر آن کمتر از بک لینک است. اما ایجاد ذکر و عبارات برند مطمئناً اصول و قواعد خاص خود را دارد، اگر آنها را رعایت نکنید، ممکن است بودجه شما به هدر برود.
سر برچسب را ذکر می کند
در ابتدا، ممکن است فکر کنید که ذکر نام تجاری به این معنی است که ما گزارشی را منتشر می کنیم که در آن فقط نام برند ما در انتشار آگهی ظاهر می شود. نام تجاری نه تنها به این دلیل که نام شما در وسط پیام قرار می گیرد، کار را ذکر می کند، بلکه نام تجاری شما را به دیگران معرفی می کند و این حرکت کلید جذب مشتری است. بنابراین، می توان گفت که نام های تجاری قبل از اینکه برای اهداف سئو ایجاد شوند، برای اهداف بازاریابی استفاده می شوند. بهترین راه برای ایجاد نام تجاری، شروع پخش جریانی در سایت هایی مانند رسانه های اجتماعی است. البته این برنامه نیاز به تبلیغات زیادی دارد و معمولا قیمت بالایی دارد. از این گذشته، بازاریابی و سئو معمولاً فرآیندی پرهزینه با درآمد بالا است. بنابراین اگر فکر می کنید در مسیر درستی برای ایجاد یک برند به یاد ماندنی هستید، از اقدام نترسید.
ساده ترین راه برای ساختن نام تجاری، ذکر نام برند در محتوای خود است. یعنی محتوا به منابع مختلفی اضافه می شود و نام برند شما در آن ذکر می شود.
Brand Sention فریبکاری نیست که برای فریب گوگل ایجاد شده باشد
ما فقط نام های تجاری را برای فریب گوگل ایجاد می کنیم. شاید بسیاری از ما از «برند» برای افزایش رتبه خود استفاده کنیم، اما هدف اصلی ما معرفی برند به مخاطب است. از آنجایی که رعایت تعادل در ساخت لینک ضروری است، لازم است در ایجاد برند به جنبه های مثبت و منفی آن توجه شود. همه برندها برای تعریف برند ما ایجاد نشده اند. کاربران می توانند با ذکر نام برند ما از ویژگی های منفی ما انتقاد کنند. پس باید به جنبه های مختلف برند توجه کنیم.
ذکر یک برند باعث افزایش اعتبار می شود
وقتی نام برند شما در حوزه های مختلف ذکر می شود، مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا می شوند و این دانش می تواند نقطه شروعی برای فروش محصولات و خدمات بیشتر باشد. واضح است که مردم از برندهایی که بیشتر از سایر برندها شنیده اند خرید می کنند.
نام برند را وارد کنید تا نشان دهنده برند شما باشد
وقتی برند شما در جاهای مختلف ذکر می شود، می تواند جنبه های منفی یا مثبت داشته باشد. جنبه های مثبت برند شما را تقویت کرده و آن را بهتر می کند و جنبه های منفی نیز می تواند به شما کمک کند تا نقاط ضعف و ضعف برند خود را شناسایی کنید و سعی کنید آنها را بهبود بخشید. بنابراین، در هر صورت، گوش دادن به برند منشن یک بازی برنده است.
تاثیر یک برند بر سئو را در نظر بگیرید.
نام برند را در سئوی موثر ذکر کنید، زیرا همانطور که تمرین نشان داده است، اخیرا گوگل بیشتر به این عامل توجه کرده است. بنابراین باید به تدریج فرآیندهای لینک بیلدینگ خود را به این سمت سوق دهیم تا روند ما طبیعی تر شود و شاهد تاثیر بهتر ذکر برند در سئو باشیم.
چه ابزارهایی برای تأیید یک برند مشخص وجود دارد؟  https://www.zibashahr.com/1401.04/5075.html
سه ابزار مفید برای شناسایی نام تجاری وجود دارد:
Talkwalker Alamer
شکست
هشدارهای گوگل
این ابزارها به ما کمک می کنند نشانگرهای گفته شده را در زمان مناسب اندازه گیری کنیم تا بتوانیم به موقع و دقیق به آنها پاسخ دهیم. بنابراین به این نتیجه می رسیم که توجه به نام برند می تواند برای کسب و کار ما بسیار مهم و ضروری باشد به خصوص که تاثیر برند در سئو در حال رشد است و ذکر برند باید به موثرترین شکل انجام شود. تیم نشنت آماده ارائه خدمات مشاوره برندینگ سئو می باشد تا بتوانید قویتر از همیشه به فعالیت های سئوی خود خدمت رسانی کنید. شما می توانید از طریق تماس یا پیام رسان اجتماعی با شماره های 01391012617 یا 09114934623 در تماس باشید و با کارشناسان سئو نشونت در ارتباط باشید.

۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

بلبرینگ چیست؟

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

 

۱۲ آذر ۰۱ ، ۱۰:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین