دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

چاپگر HP LaserJet Pro M15w دارای اتصال بی سیم Wi-Fi و ظرفیت بالا است


چاپگر HP M15w یکی از محصولات یکبار مصرف مجهز به فناوری چاپ سیاه و سفید قدرتمند شرکت اچ پی می باشد. این چاپگر با سرعت چاپ و 16 مگابایت حافظه داخلی، برای استفاده کم و سبک خانگی و همچنین ادارات و دفاتر کوچک ایده آل است. M15w که مجهز به پردازنده 500 مگاهرتز است، قادر است 19 صفحه در دقیقه چاپ کند. صفحه اول در حدود 8.4 ثانیه چاپ می شود. ظرفیت چاپ ماهانه این چاپگر 8000 صفحه می باشد.

ظرفیت سینی ورودی این چاپگر لیزری 150 برگ و سینی خروجی 100 برگ در سایز چاپ A4 می باشد. اچ پی چاپگر LaserJet Pro M15w را با کیفیت حرفه ای و عملکرد سریع عرضه کرده است بنابراین به زمان کمتری برای چاپ نیاز دارید. این محصول دارای قابلیت اتصال بی سیم است که به سرعت و راحتی کار شما کمک زیادی می کند و شما را از کابل های زیاد و پیچیده رها می کند. مشخصات چاپگر hp M15w را در زیر دنبال کنید.

ویژگی ها و مشخصات چاپگر HP M15w:

این پرینتر hp دارای یک اتصال Wi-Fi بی سیم است که به شما کمک می کند سریع و آسان کار کنید

چاپگر HP M15w مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct است. یعنی اگر به مودم و شبکه بی سیم دسترسی ندارید به راحتی و مستقیم به چاپگر متصل می شوید و می توانید چاپ کنید.

با سیستم عامل های ویندوز و iOS سازگار است.

صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر ویژگی های این چاپگر یکبار مصرف می باشد. این دستگاه دارای فناوری HP Auto-on/Auto-off می باشد. به عبارت دیگر، هنگامی که چاپگر بیکار است خاموش می شود و هنگامی که دستور چاپ ارسال می شود خاموش می شود و به حالت آماده به کار می رود.

چاپگر HP 15w آوافرهنگ  می تواند از فلش مموری نیز استفاده کند.

اطلاعات فنی چاپگر M15w:

نوع چاپ: تک رنگ

اندازه چاپ: A4

سرعت چاپ: 19 صفحه در دقیقه

وضوح چاپ: 600 x 600 dpi

زبان چاپ: PCLmS; URF؛ PWG

انواع کاغذ موجود برای HP M15w:

کاغذ ساده، سربرگ، کارت پستال، برچسب

اندازه کاغذ قابل استفاده:

A4، برادر، در، مشروطه، باساها، کاخ، دل

طراحی چاپگر HP M15w:

ابعاد چاپگر لیزری یکبار مصرف 15 وات 153 × 190 × 345 میلی متر و وزن آن 4 کیلوگرم است. این دستگاه دارای طراحی ساده و زیبا با رنگ سفید می باشد. بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. دکمه پاور در بالای چاپگر و در سمت چپ دستگاه قرار دارد.

۲۶ آبان ۰۲ ، ۱۸:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

راهنمایی برای حفظ دندان های سفید و درخشان

دندان های سفید و درخشان نه تنها به زیبایی لبخند ما افزوده می شوند، بلکه نشانگر بهداشت و سلامت دهان و دندان نیز محسوب می شوند. با رعایت چند راهنمایی ساده، می توان به خوبی دندان های سفید و درخشان خود را حفظ کرد. در این مقاله، به بررسی عواملی که بر رنگ و درخشندگی دندان ها تأثیر می گذارند و راهنمایی هایی برای حفظ دندان های سفید و درخشان خواهیم پرداخت.

سفید کردن دندان در خانه - روش‌های خانگی سفید کردن دندان | دندان پزشکی گلدمد

۱. بهداشت دهان منظم:

حفظ بهداشت دهان و دندان از مهمترین عوامل برای داشتن دندان های سفید و درخشان است. رعایت عملیات پاکسازی دهانی منظم شامل مسواک زدن حداقل دو بار در روز به مدت دو دقیقه، استفاده از نخ دندانی و آب میوه برای شستشوی دهان پس از هر وعده غذایی می تواند به حفظ دندان های سفید و درخشان کمک کند.

 

۲. رژیم غذایی مناسب:

مصرف مواد غذایی مناسب و متوازن نقش مهمی در حفظ رنگ و درخشندگی دندان ها دارد. مصرف مواد غذایی سفید نظیر سیب، کاهو و کرفس که دارای خاصیت خمیری و تمیزکننده هستند، به حفظ رنگ طبیعی دندان ها کمک می کند. به جای مصرف مواد غذایی پر اسید مانند نوشیدنی های گازدار و شیرینی های قندی، مصرف میوه های تازه و سبزیجات غنی از فیبر را ترجیح دهید.

 

۳. محدودیت مصرف مواد رنگزای غذایی:

مواد رنگزای غذایی مانند قهوه، چای سیاه، شکلات، سوسیس و غذاهای رنگارنگ می توانند به تغییر رنگ دندان ها و کاهش درخشندگی آنها منجر شوند. بهتر است مصرف این مواد را محدود کرده و پس از مصرف آنها دهان خود را شستشو دهید.

 

۴. جلوگیری از مصرف مواد شیمیایی ضار:

مصرف موادی مانند تنباکو، الکل و مواد مخدر می تواند به آسیب رساندن به رنگ و درخشندگی دندانهای شما منجر شود. بهترین راه برای حفظ دندان های سفید و درخشان، کمک به قطع مطلق از اینگونه مواد است.

 

۵. استفاده از محصولات بهداشتی مناسب:

استفاده از محصولات بهداشتی مخصوص دندان های سفید و درخشان می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. مسواک های با سری نرم و مخصوص پاکسازی دندان های سفید، خمیر دندان های حاوی عناصر سفید کننده، نخ های دندانی و آب دهان های ضد باکتریال می توانند انتخاب های مناسبی باشند.

 

۶. بازدید منظم از دندانپزشک:

بازدید منظم از دندانپزشک و انجام تمیزی دوره ای و ازمایش های لازم، به شما کمک می کند تا بهداشت و سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید. همچنین، در صورت وجود لکه ها و تغییرات رنگ غیرطبیعی در دندان ها، دندانپزشک می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

 

نتیجه گیری

حفظ دندان های سفید و درخشان نیازمند توجه و مراقبت منظم است. با رعایت بهداشت دهان، محدودیت مصرف مواد رنگزای غذایی، استفاده از محصولات بهداشتی مناسب و بازدید منظم از دندانپزشک، می توانید از دندان های سفید و درخشانی بهره مند شوید که نشانگر سلامت و زیبایی دهان و دندان شماست. به خاطر داشته باشید که هر چه زودتر این راهنمایی ها را در روزمره خود پیاده سازی کنید، می توانید از دندان های سفید و درخشان خود برخوردار شوید.

به نقل از: https://dandanpezeshki-labkhand.ir/

 

۲۵ آبان ۰۲ ، ۰۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

عکسی از خانم سوسانو در حالی که تولد ۴۲ سالگی خود را با همسرش جشن گرفته است


به گفته سایت خبری پارت نیوز؛ هان هی جین بازیگر کره ای بازیگر سریال خارجی نقش خانم سوزانو در سریال جومونگ عکس هایی از جشن تولد ۴۲ سالگی خود با همسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.

او فارغ التحصیل رشته سینما از موسسه هنر سئول است. او در 21 سالگی بازیگری را آغاز کرد تا اینکه با بازی در نقش سوزانو جومونگ به شهرت رسید. قد 178 سانتی متر وزن 49 کیلوگرم

او در 5 نوامبر 1360 در شهر دامیانگ کره جنوبی بزرگ شد و یک برادر بزرگتر و دو خواهر دارد. برادرش در سال 2010 در سن 31 سالگی درگذشت.

هیجین هان اولین بار در سال 2001 زمانی که 20 ساله بود با فیلم کوتاه در کلاس هنر جلوی دوربین ایستاد.

در سال 2002 در سریال 4 قسمتی Friends که محصول مشترک کره جنوبی و ژاپن بود ایفای نقش کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

هان هه جین در سال 2006 در سن 25 سالگی در سریال درام تاریخی جومونگ نقشی درخشان بازی کرد که شهرت زیادی برای او در کره و ایران به ارمغان آورد.

هان هی جین در سال 2003 با یو نائول خواننده کره ای آشنا شد و 9 سال با هم بودند اما در نهایت بدون ازدواج از هم جدا شدند.

سوسانو پس از جدایی از او در سال 2013، در سن 32 سالگی با کی سونگ یونگ، بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره ازدواج کرد.

نتیجه دختر کوچکی است که در 13 سپتامبر 2015 به دنیا آمد و به دلیل حضور کی سونگ یونگ در تیم نیوکاسل یونایتد در حال حاضر در انگلیس زندگی می کند.

۲۱ آبان ۰۲ ، ۰۹:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

معرفی 12 دستور لینوکس و مقایسه با معادل ویندوزی

چرا در لینوکس از دستور یا command ها به جای استفاده از محیط گرافیکی GUI در استفاده می کنیم ؟ در جواب این سئوال باید بگویم که استفاده از دستورات یا command از نظر سیستم عامل بهترین زبان برای برقراری ارتباط با سخت افزار و سیستم است . همانطور که شما به زبان فارسی سخن می گویید ، در صورتیکه که کسی بخواهد با شما ارتباط برقرار کند بهتر است از زبان فارسی برای برقراری ارتباط با شما استفاده کند. در دوره آموزش لینوکس اسنشیالز شما به خوبی با این سبک دستورات بصورت مقایسه ای با ویندوز با مهندس نصیری آشنا می شوید.

 

ساختار command prompt یا محیط وارد کردن دستورات در لینوکس

 

m.nasiri@localhost این اولین ساختاری است که شما با باز کردن محیط shell در لینوکس با آن برخورد خواهید کرد ، قسمت اول که m.nasiri است در حقیقت نام کاربری است که در حال حاضر مشغول استفاده از منابع سیستم می باشد و قسمت دوم بعد از علامت @ که localhost است نام سیستم در حال فعالیت را نشان می دهد. بنابر این در صورتیکه وارد قسمت shell شدید و محیطی به این شکل ( root@ibm) مشاهده کردید در حقیقت شما در حال استفاد از کاربری با نام root و سیستمی با نام ibm هستید. دستورات لینوکس

 

معرفی دستورات مقدماتی در لینوکس

 

در لینوکس اکثر فعالیت ها بصورت وارد کردن دستورات انجام می شود ، این دستورات غالبا مخفف یا مختصر شده کلمات معنی دار برای کاربران هستند و شما در صورتیکه می خواهید از لینوکس استفاده کنید می بایست با این دستورات آشنایی پیدا کنید . اگر از سیستم عامل داس یا command prompt ویندوز استفاده می کنید با ساختار دستورات تا حد زیادی آشنایی دارید . لینوکس نیز تا حد زیادی شبیه سیستم عامل داس عمل می کند ، برای مثال دستور mv در لینوکس و داس و command prompt ویندوز برای انتقال یک فایل یا فولدر استفاده می شود و مخفف کلمه move یا انتقال است .

 

  • دستور pwd : این دستور مخفف جمله print working directory می باشد و مسیر پوشه فعالی را که در آن مشغول کار هستید را به شما نشان می دهد.
  • دستور ls : این دستور مخفف کلمه list می باشد و به شما تمامی فایل ها و پوشه های موجود در پوشه فعال کاری را نشان می دهد. این دستور معادل دستور dir در سیستم عامل داس است.
  • دستور ls –a : اگر بار اول است که از دستور ls استفاده می کنید ، هیچ فایل یا پوشه ای را مشاهده نخواهید کرد ، با استفاده از سویچ –a در انتهای دستور ls میتوانید فایل ها و پوشه های تنظیمات سیستم را که بصورت پیشفرض از شما مخفی شده اند را مشاهده کنید. این فایل ها با عنوان فایل های dotted نیز شناخته می شوند . فایل های مشکی رنگ یک تک فایل هستند و فایل های آبی رنگ نمایانگر پوشه ها هستند . این فایل ها معادل همان فایل های سیستمی هستند که در ویندوز بصورت پیشفرض بصورت مخفی وجود دارند.
  • دستور cd : این دستور مخفف جمله change directory است و به شما اجازه تعویض و جابجا شدن در پوشه ها را می دهد . برای مثال برای وارد شدن به پوشه .cache می بایست دستور خود را به صورت cd .cache وارد کنید . علامت یک نقطه (.) به معنی پوشه ای است که در آن قرار دارید و علامت دو نقطه ( ..) نمایانگر پوشه بالا سری است . در صورتیکه می خواهید به پوشه خانگی خود باز گردید دستور را به شکل مقابل وارد کنید : cd ..
  • دستور clear : همانگونه که از اسمش پیداست برای پاک کردن صفحه نمایش استفاده می شود و معادل دستور cls یا clear screen در سیستم عامل داس است .
  • دستور mkdir : این دستور مخفف جمله make directory می باشد و معادل دستور md در سیستم عامل داس می باشد .
  • دستور touch : این دستور برای ایجاد یک فایل استفاد می شود ، همه چیز در سیستم عامل لینوکس و یونیکس در قالب فایل است .
  • دستور mv : این دستور مخفف کلمه move است و برای انتقال یک فایل یا پوشه استفاده می شود .
  • دستور cp : این دستور مخفف کلمه copy بوده و برای کپی کردن یک فایل یا پوشه استفاده می شود .
  • دستور rmdir : این دستور مخفف جمله remove directory است که برای حذف یک پوشه استفاده می شود ، پوشه در حای حذف خواهد شد که خالی باشد.
  • دستور rm : این دستور مخفف کلمه remove بوده و برای حذف فایل استفاده می شود.
  • دستور su: این دستور مخفف دستور super user است و برای اینکه شما بتوانید کاری را با دسترسی مدیر سیستم انجام دهید با وارد کردن دستور su و وارد کردن رمز عبور مدیر برنامه را با سطح دسترسی مدیر اجرا خواهید کرد . این دستور معادل run as administrator در سیستم عامل ویندوز می باشد .در هنگام بوت سیستم عامل لینوکس تمامی مراحل و جزئیات توسط سیستم عامل لاگ برداری می شوند که به اصطلاح bootlog نامیده می شوند ، برای مشاهده این فایل ها شما باید با کاربر مدیر یا administrator به آنها دسترسی پیدا کنید .

 

پیشنیاز استفاده از این دستورات ، داشتن درک از مبانی شبکه است که شما با یادگیری و آموزش دوره نتورک پلاس می توانید این دانش مقدماتی را به دست بیاورید.

۱۹ آبان ۰۲ ، ۱۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

ورق تزئینی فلزی


ورق دکوراتیو نوعی صفحه استیل است که برای دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. فولاد نوعی آلیاژ فولادی است که کاربردهای زیادی در صنعت دارد. در این مطلب به معرفی ورق های استیل تزیینی یا ورق های استیل تزیینی مهفا می پردازیم.

صفحه طراحی چیست؟

صفحات فولادی از نظر شیمیایی از مقادیر زیادی آهن، مقادیر کمی کربن و عناصر نیکل و کروم تشکیل شده اند. استیل علاوه بر خاصیت ضد خوردگی، براق، صاف و زیبا است که آن را برای استفاده در دکوراسیون داخلی مناسب می کند. مانند سیم فولادی، ورق گالوانیزه و ورق روغنی، به دو صورت کلاف و ورق در بازار موجود است.

این ورق ها ضخامت کمی دارند اما در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. ورق های فولادی دچار خوردگی و فرسایش نمی شوند و همین امر باعث می شود تا از دوام کافی برای استفاده در دکوراسیون و دکوراسیون منزل برخوردار باشند.

ورق استیل تزیینی یکی از انواع استیل ضد زنگ است که رنگی جذاب و زیبا دارد. قیمت ورق استیل تزئینی بالاتر از استیل معمولی است و دلیل آن پرداخت هزینه برای زیباتر شدن ظاهر آن است.

رنگ زیبا و منحصر به فرد ورق استیل دکوراتیو دلیل اصلی قیمت بیشتر آن نسبت به انواع دیگر ورق استیل معمولی است.

از ورق های فلزی تزئینی برای ساخت صفحات تزئینی یا نمای ساختمان ها یا آسانسورها استفاده می شود.

ویژگی های کاغذ تزئینی

ورق های فولادی تزیینی تمام خواص انواع دیگر فولاد را دارند. این صفحات فولادی مقاوم در برابر خوردگی و همچنین غیرخورنده هستند. آنها قوی و بادوام و انعطاف پذیر هستند.

فولاد آلیاژی براق و با ظاهری زیبا است و به همین دلیل برای تزئین نمای ساختمان از آن استفاده می شود. فولاد یک آلیاژ کم هزینه است که باعث می شود نسبت به سایر انواع ورق های تزئینی کاربرد بیشتری داشته باشد.

تولید ورق فولادی تزئینی

این ورق ها به دو صورت ورق و رول تولید می شوند. این ورق ها مانند سایر انواع فولاد به روش نورد تولید می شوند اما در نهایت برای رسیدن به ظاهری زیبا نیاز به پولیش دارند. فولاد تزیینی موجود در ایران مانند سایر ورق های فولادی وارداتی بوده و در داخل کشور ساخته نمی شود.

ورق آهنی با طرح تزئینی

ورق های تزئینی فلزی را می توان در رنگ های مات، براق و روشن ساخته و استفاده کرد. این ورق های فلزی قابلیت فرم دهی و در عین حال مقاومت خوبی دارند.

از این ورق های فولادی در ساختمان ها به روش های مختلفی مانند دیوار آسانسور، ورودی و یا نمای ساختمان استفاده می شود. در و دیوار آشپزخانه صنعتی نیز استیل می باشد.

ضخامت ورق فولادی در کیفیت آن بسیار مهم است زیرا ضخامت کم ورق می تواند باعث موج دار شدن و همچنین کاهش استحکام آن شود. استفاده از ضخامت مناسب ورق فولادی می تواند کیفیت سازه نهایی را تا حد زیادی افزایش دهد.

رنگ ها و طرح های استفاده شده در ساخت کاغذ تزئینی فلزی بسیار متفاوت است. علاوه بر این، این ورق ها در اندازه ها و شکل های مختلف و حتی دارای انواع مختلفی از رینگ های آلیاژی هستند. این ورق ها می توانند تخت یا نورد باشند و نقش مهمی در طراحی و اجرای نمای داخلی و خارجی منازل و ساختمان ها به ویژه آسانسورها داشته باشند. در لوازم خانگی نیز از ورق های فلزی زیاد استفاده می شود. از کاغذهای طرح دار برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می شود.

ورق های استیل طرح دار در طرح های مختلف از جمله چرم رنگی خش دار (طلایی، مسی، آبی و مشکی) در بازار موجود است.

ویژگی های ورق فولادی تزئینی

ورق آلیاژی با درجه 304 یکی از انواع فولاد ضد زنگ است که به عنوان فولاد تزئینی استفاده می شود. این ورق های فولادی چکش خوار بوده و انعطاف پذیری عالی دارند. از دیگر گریدهای قابل استفاده به عنوان فولاد تزئینی می توان به فولاد 430 اشاره کرد. این گرید یک آلیاژ فولادی است و برخلاف گرید فولاد 304 دارای خاصیت مغناطیسی است.

قیمت ورق استیل دکوراتیو

همانطور که گفته شد قیمت ورق استیل دکوراتیو نسبت به سایر انواع ورق استیل عمومی بالاتر است و این به دلیل پرداخت نهایی است که باعث بهتر شدن ظاهر ورق استیل می شود.

البته هزینه کل یک ورق فلزی دکوراتیو مانند هر نوع ورق فلزی دیگری به ضخامت، اندازه و مقدار آن و البته طرح بستگی دارد.

بشقاب های آهنی تزئینی

ورق فولادی تزئینی در واقع یک آلیاژ محسوب می شود و همانطور که معنی آلیاژ را می دانید و می دانید که به آلیاژ ترکیبات گفته می شود، معمولا یکی از اجزاء آن عنصر فلزی است.

عنصر فلزی مورد استفاده در ورق های فولادی تزیینی از آهن است، بنابراین ورق فولادی تزئینی از آلیاژ آهن به حساب می آید.

همچنین توجه داشته باشید که تعداد آلیاژها و مواد مورد استفاده در ورق های فلزی تزئینی متفاوت است.

دلیل این تغییر در نظر گرفتن نرمی و سختی ورق در هنگام تولید است که توسط عنصری به نام کربن تعیین می شود.

در واقع هرچه کربن بیشتری در ساخت ورق استفاده شود، ورق سفت تر می شود و بالعکس با کاهش مقدار کربن، شکل پذیری فولاد افزایش می یابد.

ورق فلزی طرح دار

به غیر از ورق های فلزی تزیینی، فلز شکل دار نیز در فروشگاه های آریا با قیمت مناسب به فروش می رسد.

 

۱۴ آبان ۰۲ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

عیدوک بامری کیست؟ (بررسی زندگی شرور خطرناک)

تابه‌حال اسم عیدوک بامری به گوشتان رسیده؟ به نظرتان عیدوک بامری کیست؟ او یکی از افراد خلاف‌کار منطقه جنوب شرق ایران است.

عیدوک بامری به‌عنوان یکی از مخوف‌ترین اشرار بلوچ‌های سیستان و بلوچستان در نواحی کهنوج و ایرانشهر شناخته می‌شود. اما ارتباط محتمل عیدوک بامری با سردار سلیمانی باعث شد که نام این فرد منحوس سیستان و بلوچستان دوباره در میان مردم بیفتد.

طایفه بامری
بامری یکی از طایفه‌های سیستانی در استان سیستان و بلوچستان ایران محسوب می‌شود. مرکز اصلی زندگی بامری‌ها در منطقه دلگان در استان بلوچستان قرار دارد. بامری‌ها بیشتر به مذهب شیعه اعتقاد دارند و به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

زندگی عیدوک بامری
عیدوک بامری یکی از اشرار در شرق کشور بود. او گروه‌های تروریستی زیادی تشکیل داده بود و در منطقه‌ای بین کهنوج و ایران‌شهر با حملات انتحاری و کور بسیاری از مردم را قتل و عام کرد.

سپس به قاچاق مواد مخدر روی آورد و سپاه پاسداران سال‌ها با این گروهک تروریستی درگیر بود. تا اینکه از سپاه امان‌نامه‌ای درخواست کرد که دیگر دست از شرارت بردارد و توبه کند.

افشاگری فاطمه سلیمانی
عیدوک بامری به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین افراد خلاف‌کار بلوچ‌های منطقه سیستان و بلوچستان، به‌ویژه در مناطق کهنوج و ایرانشهر شناخته شده است. او به‌عنوان سرکرده گروه تروریستی در این منطقه فعالیت دارد.

یک اتفاق مهم در زندگینامه عیدوک بامری به افشاگری فاطمه سلیمانی، دختر سردار قاسم سلیمانی، در برنامه مهلا مرتبط است. در این برنامه، اظهارات عجیبی از سوی فاطمه سلیمانی مطرح شد که نام عیدوک بامری را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته خلاف‌کاران مهم استان سیستان و بلوچستان، در کنار نام پدرش، اشاره کرد.

او در اظهارنامه‌ای به وجود یک ارتباط عجیب و غیرمنتظره بین این دو شخصیت اشاره کرد. فاطمه سلیمانی ادامه داد: عیدوک به طور مداوم به خانه ما می‌آمد و پیشنهاد می‌کرد که بچه‌ها را با خود ببرد تا آهو شکار کنیم و…

فاطمه سلیمانی، دختر شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس، در بخشی از برنامه مهلا به ارتباط غیرمنتظره پدرش با عیدوک بامری، یکی از سرکردگان گروه‌های خلاف‌کار بلوچ، اشاره کرد و گفت: مدتی در حدود دو ماه یا سه ماه، هر روز، با عیدوک بامری ناهار می‌خوردیم.

پس از استشهاد سردار سلیمانی، مستند‌های متعددی از زندگی او تهیه و منتشر شد. بخشی از این مستند‌ها به فعالیت‌های وی در دهه هفتاد اشاره داشته‌اند. به‌ویژه مرتبط با مقابله قاسم سلیمانی با گروه‌های خلاف‌کار در جنوب شرق ایران، گروه بامری که در چارچوب طرحی با نام طرح احرار برای مهار فعالیت‌های این گروه تشکیل شده بود.

سوابق عیدوک بامری
عیدوک بامری بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رسانده و درگیر گروگان‌گیری، نزاع، توزیع مواد مخدر و سلاح دست داشته است. در سال‌های ۱۳۷۲-۷۳، سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان فرمانده قرارگاه قدس منطقه جنوب شرقی تصمیم به انهدام این باند خلاف‌کاری گرفت.

در همین مواقع، رخدادهای عملیات آورتین اتفاق می‌افتد و امان‌نامه‌ای به عیدوک ارسال می‌شود که در اثر این عملیات صورت گرفته است.

هرچند امان‌نامه به‌صورت مختصر برای عیدوک بامری نبوده و در دوره‌های مختلف، حاکمیت به‌منظور خاتمه بخشیدن به درگیری‌های پیوسته و خونین، گروه‌های خلاف‌کاری را از دستور می‌برد و به سرکرده این گروه‌ها تأمین می‌دهد تا از طریق این راه به اتمام درگیری‌ها برسد.

ماجرای امان‌نامه با اشرار
در سال ۱۳۷۳، حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان فرمانده قرارگاه قدس سپاه در منطقه جنوب شرق کشور به عهده‌داری تأمین امنیت در این ناحیه بود که بخشی از این امنیت توسط اشرار تضمین می‌شد.

در همان دوره، عیدوک بامری به طور شخصی به دیدار سردار سلیمانی می‌آید و درخواست کمک از طریق نظام اسلامی که سلیمانی طرحی برای آن داشت، را ارائه می‌کند.

محمدجعفر اسدی که پیش‌تر فرمانده مشاوران نظامی ایران در سوریه و نیز فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه بوده است. در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گفتگویی با خبر آنلاین، خاطرات سلیمانی در ارتباط با امان‌نامه با عیدوک بامری را به اشتراک گذاشته و گفته است: در آن زمان، عیدوک بامری معروف‌ترین شرور بود.

او به نقل از سلیمانی ادامه می‌دهد: وقتی عیدوک دستگیر شد، خیلی خوشحال شدم و او را به تهران آوردیم و به محضر رهبر معظم آیت‌الله خامنه‌ای فرستادیم.

اسدی اظهار داشته: آیت‌الله خامنه‌ای خیلی خوشحال شدند و گفتند که چطور توانستیم ایشان را دستگیر کنیم. گفتم ما تصمیم گرفتیم او را ابتدا امان دهیم و سپس دستگیرش کنیم.

آقا فرمودند: تو اجازه امان دادن به او را داشته‌ای و سپس دستگیرش کردی؟ بگذارید این مسئله را کمی بررسی کنیم. برخورد با کسی که امان می‌گیرد، سنت مقدس اسلامی است.جوان ایرانی (irjavan.com)

 بنابراین بروید و او را آزاد کنید. اما آقا تأکید کردند که اگر او در آینده به شرارت خود ادامه دهد، مسئولیت این موضوع بر عهده‌اش است و اگر از این به بعد اقدامات خوبی را پیش بگیرد، او را بیامرزند.

جلسه شهید سلیمانی با عیدوک
به نظر می‌رسد در جلسه‌ای که سردار سلیمانی با عیدوک بامری داشته، به او توصیه کرده که راه پدرش را که او هم سرکرده گروه‌های خلاف‌کار بوده است، ادامه ندهد و سپس به او اظهار نموده که:

صددرصد برگرد و مسیرت را تغییر بده. به این معنی که هنگامی که به سمت پله‌های داخل قهقرای جهنم پیش می‌روی، یک بار دیگر برگرد و به سمت بهشت پیشروی کن.

عیدوک به این گونه پاسخ می‌دهد: با صداقت باید بگویم… تمام افکارم را برای این زمان برنامه‌ریزی کرده بودم که اینجا بیایم. آن روزی که از پاکستان به اینجا آمدم، همه مسائل را در نظر گرفته بودم، همه چیز را به اختیار شما گذاشته. من می‌فهمم که اشتباه کرده‌ام و به اشتباه خودمان پی بردیم.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، رئیس سازمان عقیدتی وزارت دفاع و یکی از نزدیکان سردار قاسم سلیمانی، درباره این واقعه توضیح داده.

زمانی که سردار به عیدوک گفته که بر اساس دستور رهبری آزاد شده است. او این امر را باور نمی‌کرده و سپس به‌عنوان یکی از مریدان آقا شناخته شده و همکاری مؤثری با آن‌ها داشته است.

کشته شدن عیدوک بامری
عیدوک بامری در سال ۱۳۹۰ در نبرد با سپاه قدس در منطقه بلوچستان کشته شد. عجیب است که با وجود تلاش سردار سلیمانی برای بخشش عید محمد بامری، مشهور به عیدوک، او همچنان به فعالیت‌های خلاف‌کارانه، ارتباط با تجار قاچاق و حمل مواد مخدر به داخل کشور و توزیع اسلحه ادامه داد.

در یک بخش از مستند قاسم آمده که پس از نابودی شرور مشهور جنوب شرق کشور، سردار سلیمانی برای همسران و فرزندان او حقوق تعیین کرده بود. با نام شرور مشهور جنوب شرق، به عیدوک بامری اشاره می‌شود.

https://irjavan.com/%d8%b9%db%8c%d8%af%d9%88%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa/

۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

خرید و فروش ویلا در قبرس شمالی


اگر علاقه مند به خرید ویلا در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا یک مرور مختصر از سبک های ویلا در سراسر منطقه مدیترانه به شما ارائه دهیم.

دریای مدیترانه ناحیه ای است که جنوب اروپا، شمال آفریقا و غرب آسیا را در بر می گیرد. آب و هوای معتدل، سواحل زیبا و تاریخ غنی این منطقه، آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است. در نتیجه تقاضا برای ویلاهای مدیترانه ای نیز بسیار بالاست و قیمت این ویلاها در برخی مناطق بسیار بالاست. سواحل مدیترانه میزبان برخی از زیباترین سواحل جهان است، بنابراین قبرس، جزیره ای در میان این اقیانوس، مطمئنا بهترین آب و هوا را خواهد داشت. سواحل قبرس همیشه به عنوان تمیزترین سواحل اروپا شناخته شده است.

گران ترین ویلاها در کل سواحل مدیترانه

اسپانیا:

شهر سن سباستین: تا 90 میلیون یورو

شهر مایورکا: تا 85 میلیون یورو

ایتالیا:

شهر ناپل: تا 75 میلیون یورو

موناکو:

شهر مونت کارلو: تا 65 میلیون یورو

عوامل موثر بر قیمت ویلا به سبک مدیترانه ای

توجه داشته باشید که هزینه خرید ویلا در قبرس برای ویلای مدیترانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد:

مکان: ویلاها در مناطق ساحلی یا مناطق تاریخی گرانتر هستند.

اندازه و امکانات: ویلاهای بزرگتر با امکانات رفاهی بیشتر گرانتر هستند.

کیفیت ساخت: ویلاهایی با کیفیت ساخت بالاتر قیمت بیشتری دارند.

تقاضا: تقاضا برای ویلاهای مدیترانه ای در برخی مناطق بسیار زیاد است و به همین دلیل قیمت ها سر به فلک کشیده است.

مجلل ترین ویلاهای جزیره قبرس در سیرنه قبرس شمالی

گیرنه به دلیل قرار گرفتن در شمال جزیره آب و هوای بسیار خوبی دارد. گیرنه به دریای مدیترانه نزدیک است و توسط کوه های بلند احاطه شده است. این عوامل تضمین می کنند که آب و هوای گیرنه همچنان مطبوع است و از تغییرات دمایی متوسط ​​و شدید جلوگیری می شود.

در زمستان، دمای هوا در گیرنه به ندرت به زیر 10 درجه سانتیگراد می رسد. در تابستان میانگین دما بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است. بارندگی سالانه در گیرنه تخمین زده می شود.

آب و هوای خوب گیرنه یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری است. گیرنه دارای سواحل زیبا، مناظر طبیعی زیبا و مکان های تاریخی و فرهنگی بسیاری است.

گیرنه همچنین به دلیل اقتصاد قوی و زیرساخت های توسعه یافته به عنوان مکانی جذاب برای سرمایه گذاری و کار شناخته می شود.

در سال های اخیر، گیرنه به سرعت در حال توسعه است و جمعیت آن به طور مداوم در حال افزایش است. این منجر به افزایش شدید قیمت ملک در گیرنه شده است. این امر به ویژه در مورد املاک لوکس و عمارت های مجلل صادق است.

به همین دلیل، گیرنه به عنوان شهر ثروتمند شناخته می شود. بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان در گیرنه از جمله ترکیه، انگلیس، روسیه و سایر کشورهای اروپایی زندگی می کنند یا دارای دارایی هستند. تمایل به خرید ویلا در گیرنه، قبرس شمالی همیشه بسیار محبوب بوده است. اسنتیپ، یک منطقه تفریحی در اطراف گیرنه، تقاضای زیادی برای خرید ویلا در قبرس شمالی دارد.

علاوه بر گیرنه، منطقه Yeni Boaz بازار بسیار محبوبی برای خرید و فروش ویلا دارد. Yeni Boaz خانه ای در فاماگوستا، قبرس شمالی است. این منطقه در ضلع شمالی شهر فاماگوستا و روبروی بندر واقع شده است. ینی بوز یکی از محبوب ترین محله های قبرس شمالی به دلیل آب و هوای معتدل و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه است.

نکته مهم در مورد ویلاها و مناطق ساحلی در قبرس شمالی این است که شهرداری های این مناطق از طرف دولت مجاز به صدور مجوز برای ساخت بیش از دو طبقه نیستند. دولت محترم قبرس شمالی تمایلی به ساخت بناهای بلند مانند دبی ندارد و می خواهد جزایر و بافت های ارزشمند این مناطق حفظ شود. بنابراین علاوه بر تراکم ساخت و ساز کم، سهم خریداران زمین در این مناطق بیشتر است.

محبوب ترین مناطق برای خرید ویلا در قبرس شمالی یورومای

اطراف گیرنه در نقش اسن تپه:

از گیرنه تا ایسکله، خط ساحلی شمالی جزیره برای زندگی ویلایی ایده آل است. بسیاری از افراد ثروتمند از سراسر جهان در این زمینه ها سرمایه گذاری کرده اند و همچنین بازده بالایی از سرمایه گذاری خود دریافت کرده اند. اجاره های بالای این منطقه و افزایش قیمت املاک و مستغلات آن را در بین سرمایه گذاران املاک و مستغلات جذاب کرده است.

این مناطق به دلایل زیر برای ساخت ویلا ایده آل هستند:

ahantu

منطقه Snetape to Tatlisou در ساحل شرقی قبرس شمالی قرار دارد و دارای سواحل زیبا و آب و هوای مدیترانه ای است. این منطقه همچنین دسترسی آسانی به امکانات رفاهی و خدمات دارد.

گزینه

این منطقه امکانات و خدمات متنوعی از جمله مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها، مدارس، بیمارستان ها و غیره را ارائه می دهد. این امر زندگی در این منطقه را برای مردم بسیار راحت می کند.

حفاظت

البته کل کشور قبرس شمالی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما این منطقه از امنیت بالایی برخوردار است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قبرس شمالی است. خرید ویلا در این منطقه برای سرمایه گذاری و سکونت بسیار ایده آل است زیرا کارگران و دانشجویان به دلیل تراکم کم جمعیت در این منطقه تردد نمی کنند.

بوآز جدید:

ینی بوز یکی از شهرهای قبرس است که نماد دژ را دارد، تابلوهای سیتاسلو به شهرها داده می شود. که به کیفیت زندگی ساکنین اهمیت می دهد و متعهد به ایجاد یک محیط شهری پایدار و با کیفیت است. این نشان به شهرهایی اعطا می شود که دارای ویژگی های زیر باشند:

کیفیت بالای زندگی: این شهرها از استانداردهای زندگی بالایی برخوردارند، از جمله غذای باکیفیت، آب و هوای تمیز و دسترسی به امکانات رفاهی و خدمات.

پایداری: این شهرها به محیط زیست احترام گذاشته و سعی در حفظ منابع طبیعی خود دارند.

فرهنگ: این شهرها دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند و سعی در حفظ و ترویج آن دارند.

برای به دست آوردن برچسب Cittaslow، شهرها باید یک فرآیند ارزیابی را طی کنند که شامل ارزیابی زیرساخت ها، خدمات، فرهنگ و سیاست های شهری است. این فرآیند توسط یک هیئت بین المللی از کارشناسان انجام می شود.

تا به امروز، بیش از 200 شهر در 30 کشور، برچسب Cittaslow را دریافت کرده اند. حدود پنج منطقه در قبرس شمالی نیز این علامت را دارند. در ایران هم شهری با نشان سیتاسلو وجود دارد که همان شهر یزد است.

در اینجا برخی از ویژگی های شهرهای دارای لوگوی Cittaslow آورده شده است:

مال آنها یک شهر کوچک است.

آنها بر کیفیت زندگی شهروندان خود تمرکز می کنند.

به محیط زیست احترام می گذارند.

آنها دارای فرهنگ و تاریخ غنی هستند.

شهرهای دارای برچسب Cittaslow به عنوان نمونه هایی از توسعه پایدار شهری شناخته می شوند. این شهرها نشان می دهند که چگونه می توان یک محیط شهری با کیفیت ایجاد کرد که از محیط زیست محافظت کند و فرهنگ و تاریخ را حفظ کند.

خرید ویلا از قبل بهتر است یا خرید ویلای آماده؟

قطعا خرید ویلا یا پیش خرید ملک به نفع شماست. (اگر عجله ای برای زندگی در ملک ندارید).

مزایای پیش خرید خانه در قبرس

هزینه کم: هزینه پیش فروش ویلا به طور کلی کمتر از هزینه ویلاهای آماده است، این به این دلیل است که خریداران قبل از فروش ریسک کمتری را متحمل می شوند، زیرا هنوز هیچ هزینه ای برای ساخت ویلا پرداخت نشده است.

انتخاب بیشتر: خریداران پیش فروش می توانند از بین گزینه های بیشتری انتخاب کنند. زیرا هنوز هیچ ویلا در این پروژه ساخته نشده است و خریداران می توانند چیدمان و امکانات ویلا را متناسب با نیاز خود سفارشی کنند.

افزایش قیمت: قیمت ویلا در قبرس شمالی در سال های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این بدان معناست که خریداران پیش فروش می توانند از افزایش قیمت ویلا در آینده بهره مند شوند.

پیشنهاد ویژه Euromay برای فروش ویلا در قبرس شمالی یورومای:

شرکت Euromay به عنوان نماینده فروش بهترین سازندگان در قبرس شمالی، در صورت خرید پیش خرید، اجاره این گونه ویلاها را تا یک سال می پذیرد. و در صورت آماده بودن ویلا کلیه لوازم آشپزخانه را بصورت رایگان در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.
 

۰۲ آبان ۰۲ ، ۰۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

لیست برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی - معلم خصوصی خود را انتخاب کنید

 

چهار/۴ سال همکاری مستمر با سایتهای آموزشی موفق و معتبر علمی پژوهشی - انتخاب بعنوان مدرس نمونه در تدریس مفهومی و جامع مطابق با نیاز فراگیران. اگر شما به دنبال معلم ریاضی آنلاین و یا حضوری در منزلتان هستید، بهترین اساتید ایران با سابقه تدریس موفق در این بخش آورده شدهاند. بسیاری از بچه ها ، وبدتر از آن بسیاری از معلمان ، به ریاضیات به عنوان مجموعه ای ازحقایق ومهارت ها نگاه می کنند ک صرفا باید حفظ شوند . به طور کلی از هر چیزی که بتواند کیفیت تدریس و یادگیری را افزایش دهد از آن به عنوان وسیله کمک آموزشی یاد میشود. شما اول باید درس ریاضی را کاملاً بفهمید و از پایه شروع کنید. اگر میخواهید برای شروع یادگیری، آموزشی اصولی را تجربه کنید، بهتر است ویدیو آموزش ریاضی پایه هفتم مدرسه مجازی آی نو را مشاهده نمایید. سپس از آنها بخواهید تا شما را راهنمایی کنند، دانشآموزان با این مثالهای بسیار ساده اما ملموس، مفاهیم را بهتر درک خواهند کرد. درباره برعکس آن هم میتوانید بگویید که نمیتوان 5 قطعه شکلات را بین 0 نفر تقسیم کرد! مثلا برای آموزش تقسیم صفر بگویید که نمیتوانند مقدار هیچ را تقسیم کنند و چند مثال برای آنها بزنید.

دانش آموزانی که سال دهمی هستند و بعد میخواهند سال یازدهم و سال دوازدهم را بخوانند. برای مطالعه درس ریاضی و آمار 2 از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . پیشنهاد میشود که از سوالات ساده شروع کنید و کاملا به طور تشریحی سوالات را حل کنید. استاد کرمی هم کلاس های جامع سالیانه ویژه دهم و یازدهم و کنکور را برگزار می کنند و علاوه بر کلاس های سالیانه کلاس های نکته و تست نیز برگزار می کند. بهترین مدرسین ریاضی یازدهم تجربی سعی می کنند تاکید ویژه ای بر روی این بحث داشته باشند چرا که بحث سختی است و در عین حال بسیار پرکاربرد هم می باشد. همانطور که گفته شد، پس از آموزش این درس به آنها بیاموزید که ریاضیات در همه جای زندگی روزمره استفاده میشود، پس نباید آن را سرسری بگیرند. کمک میکند که راحت تر مسائل را طبقه بندی کنید.

این کار باعث میشود، دانشآموزان ترس کمتری نسبت به یادگیری مسائل داشته باشند. البته آنچه گفته شد شامل حال فارغ التحصیلان توانمند این رشته نمی شود چون هر فرد سرمایه گذار و هر موسسه اعتباری برای سرمایه گذاری یا اعتبار دادن به حسابدار نیاز دارد. استاد معین کرمی در حال حاضر یک مدرسه آنلاین به نام مدرسه آنلاین آلفا تاسیس کرده است که چند استاد همراه با چند مشاور دانش آموز هایی که ثبت نامی در این موسسه داشته اند را پشتیبانی می کنند و تدریس های لازم را انجام میدهند. مرحله اول بعد از خواندن و تمام شدن مطالب تقریبا ده دقیقه همان موقع یک مرور سریع انجام بدهید چون با این کار قشنگ در ذهنتان همان مطالب خوانده شده می ماند. در کلاسهای ریاضی چه کارهایی باید انجام داد؟ برای فیزیک و ریاضی مرور با تست آزمون زمان دار بسیار مهم می باشد. با این کار، ذهن دانشآموزان با مفهوم ساده کردن هم آشنا خواهد شد. سپس ترکیب توابع و رسم نمودار تابع از طریق جابهجایی روی محورهای مختصات و در آخر بحث تابع وارون میآید که پیشتر در ریاضی پایه یازدهم با آن آشنا شدید، اما پیدا کردن ضابطه وارون از مطالب مهم فصل تابع و موضوعی جدید است که آن را در پایه دوازدهم آموزش میبینید.

اگر دانشآموزان با موارد خاص در هر مبحث آشنا شوند، میتوانند سوالات آن را به راحتی حل کنند. برای مشاهده و دانلود آموزش رایگان ریاضی یازدهم، جلسه مورد نظر خود را از فهرست زیر انتخاب نموده و دکمه مشاهده و دانلود را بزنید. برای تهیهی این کتاب میتوانید با دانلود رایگان کتاب ریاضی هفتم، از سایت مدرسه مجازی آی نو، کتاب درسی ریاضی هفتم را در هر مکان و زمانی به همراه داشته باشید. فعالیت اصلی سایت dabidi، آموزش آنلاین و تدریس خصوصی دروس ریاضی برای دانش آموزان و دانشجویان می باشد. جهت دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی تخصصی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی می توانید با شماره تلفن۰۹۳۰۵۵۵۴۵۴۸در ارتباط باشید. با استفاده از این اپلیکیشن، کودک شما علاوه بر اینکه میتواند شمردن را یاد بگیرد، مقدمهای ابتدایی نیز برای آموزش ریاضی میتواند دریافت کند. یادگیری ریاضیات نیز چنین فرایندی دارد : کودکان باید کارکردن بانماد های ریاضی را یاد بگیرند . برای آموزش ریاضی در پایه های ابتدایی می توانید داستانی در مورد اینکه اولین بار چه کسی این فرمول را اختراع کرد یا چرا مجبور به حل چنین مساله ای شد، تعریف کنید.

و بعد تست زنی را شروع کرد که کاملاً بر روی مباحث تسلط کامل را پیدا کرد. مثلاً مثال های ساده بزنید و تصویر سازی کنید اگر هم یک درصد موضوعی را متوجه نشدید بپرسید از استاد و یا در کنار همان سوال علامت بزنید که بعداً بر روی همان سوال فکر کنید. همین موضوع باعث میشود هرساله ۵۰ درصد داوطلبان کنکور تجربی، درس ریاضی را منفی بزنند. مفهوم این عبارت به مراتب بیش از عملکرد « صحیح » است : این موضوع به معنی به حساب آوردن باورهای کودکان درمورد چگونگی کنار آمدن با ریاضیات است . از اشیا استفاده کنید و روی آنها قیمت بگذارید و ذهن دانشآموزان را به چالش بکشید. در نهایت روی تخته عبارتهای شامل نماد تفریق را مینویسد. یکی از مباحث مهمی که در کتاب ریاضی دوره ابتدایی مطرح و تدریس میشود، آموزش جمع و تفریق است که از مباحث پایهای ریاضی به شمار میرود.

دربیشترکلاس ها ، بحث درمورد یک موضوع صرفا پاسخگویی به سوالاتی مانند « حاصل جمع 7 و 9 چقدر می شود ؟ مجموعه مدیریت اجرایی با هدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهرهوری سازمانی را داشته باشند طرحریزی شده و در جمع گزینههای موجود برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد قرار گرفته است. یکی از مفاهیم جدید کتاب را در تدریس خصوصی ریاضی نهم مطرح کرده و فواید آن را بررسی کنید. حتماً حتماً تمرینات و مثال های کتاب درسی را برای درس ریاضی جدی بگیرید. اگر ریاضی را به کودکان آموزش میدهید، باید از داستانهای تصویری استفاده کنید. علوی: تا به حال به طور سنتی از کتاب نام میبردیم اما برای کتاب زبان پایه هفتم دیگر کتاب نداریم بلکه شاهد بسته آموزشی هستیم؛ بسته آموزشی شامل 5 جزو اصلی است که عبارت است از کتاب دانش آموز، کتاب کار، کتاب راهنمای معلم، لوح فشرده وفلش کارت معلم. پایه هفتم اولین پایه برای شروع دوران متوسطه یا همان دبیرستان است. مرحله سوم مثلاً به عنوان مثال برای درس زیست وقتی فصل را تمام کردید یک دور از اول سه تا گفتار را بخوانید نکات و متن و شکل هایش را مرور کنید و برای تثبیت یک آزمون زماندار بزنید اگر شیمی را خواندید و فصل تمام شده بود دوباره از اول شروع کنید به مرور و بررسی نکات آزمون زمان دار بزنید.

تسنیم: عنوان شده است که کتاب زبان پایه هفتم براساس رویکردهای آموزشی روز دنیا تدوین شده است کمی در این خصوص توضیح دهید؟ خبر خوب این است که با تماشای فیلم آموزش صفر تا صد ریاضی هفتم مدرسه مجازی آی نو، شما قادر خواهید بود، چندین بار مفاهیم درسی را مرور و هر لحظه که مایلید، فیلم را متوقف و خلاصههای خود را تکمیل نمایید. این ویدیوی آموزشی شامل نکات مهم ریاضی هفتم است و شما میتوانید با تماشای این فیلم، علاوه برآموزش مفهومی ریاضی هفتم، روشهای آسان حل تمرین های این درس را نیز فرابگیرید. زمانی که شمارش اعداد را آموزش میدهید، از آنها بخواهید که تعداد دانشآموزان کلاس را به شما بگویند، تعداد صندلیها، کیفها، گچهای کنار تخته و… به هیچ عنوان به یک بار مرور کردن اکتفا نکنید فرمول های ریاضی بسیار فرار و گاهی مشابه یکدیگر هستند. کتاب دارای دو بخش است؛ بخش اول با عنوان «تدریس ریاضیات: اصول و چشماندازها» شامل 5 فصل و بخش دوم با عنوان «توسعه مفاهیم و روندهای ریاضیات» است که شامل 3 فصل می باشد. این کتاب به بررسی منطق و استدلال در ریاضی، توابع و آمار میپردازد. تماشای کلاس برای تمامی دانش آموزان به صورت هم hd هم skyroom امکان پذیر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین معلم خصوصی ریاضی لطفا از صفحه ما بخواهید.

۰۱ آبان ۰۲ ، ۲۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین