دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

All in One PC چیست؟


به خاطر داشته باشید که تنها تجهیز ALL IN ONE به پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک با کارایی بالا و صفحه نمایش لمسی تضمینی برای بهترین بودن آن نیست! با رشد تکنولوژی و محبوبیت این دستگاه ها، مدل هایی بر اساس فناوری های جدیدتر وارد بازار شده اند که استفاده بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. به عنوان مثال، برخی از دستگاه ها دارای پخش کننده Blu-ray و صفحه نمایش لمسی HD هستند. این گروه همچنین مجهز به پردازنده های قدرتمند یا پردازنده های جدید Haswell است که بهترین های موجود در بازار هستند.  نمایندگی رسمی ایسوس قیمت دستگاه هایی از این نوع معمولا از 3 تا 4 میلیون تومان فراتر می رود. علاوه بر این، برخی از کامپیوترهای همه کاره توانایی نمایش تصاویر سه بعدی را دارند. پس اگر از طرفداران این مدل ها هستید، بدانید که بیش از 3 تا 5 میلیون تومان باید هزینه کنید. به یاد داشته باشید که اکثر رایانه های شخصی همه کاره توانایی تعویض قطعات داخلی را ندارند، اما برخی از برندها مدل هایی ساخته اند که می توانند پس از خرید رم، هارد، فن ها و درایو نوری را جایگزین کنند. اگر صفحه نمایش سیستم شما لمسی است، کار با بازی های جالبی مانند AngryBirds برای شما بسیار جالب خواهد بود و البته چنین دستگاه هایی نیز گران هستند. این سرگرمی بسیار بیشتر برای بازیکنان جدید است. اما ذکر این نکته ضروری است که این نمایشگرها معمولاً با ویندوز 7 سازگار نیستند. لپ تاپ ایسوس  محصولات شیک در نوع خود بسیار زیبا هستند، اما این براق بودن با پورت های کمتری همراه است. با این حال، هر چه محصول جدیدتر باشد، جدیدتر و موثرتر خواهد بود. معمولا دستگاه AIO مجهز به USB، HDMI CARD READER، E SATA و غیره است. پورت ها و دستگاه های جدیدتر نیز به پورت USB 0.3 مجهز شده اند.
 

۲۶ شهریور ۰۲ ، ۱۸:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟


هم کرم پودر و هم کانسیلر تاثیر زیادی بر ظاهر آرایش شما دارند و اغلب با هم استفاده می شوند. اما چه تفاوتی با کانسیلر دارد؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟ از کانسیلر استفاده کنیم یا پودر؟ در این مقاله می خواهیم در مورد کرم پودر، نوع آن، نحوه استفاده و تفاوت آن با کانسیلر بیشتر صحبت کنیم. اگر شما هم می خواهید بدانید کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد، با ما همراه باشید.

کرم پودر چیست؟

در مقاله کانسیلر چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در مورد نقش کانسیلر در آرایش زیبایی صحبت می کنیم. در اینجا می خواهیم در مورد نقش های اساسی صحبت کنیم. فونداسیون یک محصول آرایشی است که روی کل صورت مالیده می شود و پوست شما را برای آرایش یکدست می کند. در واقع وظیفه اصلی کرم پودر جلوگیری از رنگ پوست و تغییر رنگ به رنگ مورد نظر شما است. اما در بین تمام کرم پودرهای موجود در بازار، چگونه کرم پودر مناسب خود را پیدا کنیم؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با انواع کرم پودر آشنا شویم.

چند نوع کرم پودر وجود دارد؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، اولین قدم برای انتخاب کرم پودر مناسب برای شما، شناخت انواع کرم پودر است. سه نوع اصلی کرم پودر وجود دارد: کرم پودر مایع، کرم پودر و کرم پودر. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد:

کرم پودر مایع

مهمتر از همه، آیا تا به حال منبع آب را دیده یا شنیده اید. این نوع کرم پودر برای انواع پوست استفاده می شود و تنوع زیادی در بازار دارد. به همین دلیل محبوب ترین نوع کرم پودر محسوب می شود. مزیت اصلی این کرم پودر این است که به راحتی قابل استفاده و ترکیب با سایر لوازم آرایشی است.

کرم پودر کرم

کرم پودرها همانطور که از نامشان پیداست بافت غلیظ و کرمی دارند. کرم پودرها در سه نوع تیوبی، فشرده و استیکی وجود دارند. این نوع کرم پودر به دلیل پوشانندگی بالایی که دارد برای پوشاندن چین و چروک های پوست استفاده می شود.

کرم خشک

این نوع کرم کاملا بدون روغن یا مرطوب کننده بوده و به دو صورت فشرده و غیر فشرده می باشد. این کرم عمدتا برای پوست های چرب و مختلط استفاده می شود و ظاهری صاف به آن می بخشد.

ترکیبات کرم پودر چیست؟

کرم پودر به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود: کرم پودر پایه آب، کرم پودر پایه روغن و کرم پودر بر پایه سیلیکون.

کرم پودر پایه آب

فونداسیون های مایع معمولا سبک تر هستند و برای کسانی که نیاز به پوشش زیادی ندارند مناسب تر است. اگر فقط می خواهید رنگ پوست خود را یکدست کنید و به رنگی که می خواهید روی آرایش خود برسید، یک کرم پودر بر پایه آب انتخاب مناسبی برای شماست. اما اگر به دنبال فونداسیونی با پوشش بیشتر هستید، فونداسیون آبی ممکن است برای شما مناسب نباشد. مهمترین مزیت استفاده از کرم پودر پایه آب این است که پوست را مرطوب می کند و منافذ را مسدود نمی کند.
 

از پودر روغنی استفاده کنید.

کرم های روغنی حاوی روغن هایی مانند گلیسیرین هستند که پوست را نرم و صاف می کنند. این نوع کرم پودرها پوشش بیشتری نسبت به کرم پودرهای پایه آب دارند و لایه ضخیم تری روی پوست ایجاد می کنند. ناگفته نماند، روغن موجود در این نوع کرم پودر می تواند منافذ شما را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش شود. بنابراین برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود.

کرم پودرهای مبتنی بر سیلیکون

کرم پودرهای سیلیکونی پوشانندگی بیشتری دارند و پوششی مات روی پوست ایجاد می کنند. این نوع کرم پودر رطوبت ندارد و از طرفی سیلیکون موجود در آنها منافذ پوست را می بندد و اجازه نمی دهد پوست شما براق شود. به همین دلیل است که متخصصان از این نوع کرم پودر در مواقع خاص استفاده می کنند.

نحوه انتخاب روغن پودر

پس از آشنایی با انواع کرم پودر و مواد تشکیل دهنده آن، در این قسمت می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توانید کرم پودر مناسب خود را انتخاب کنید. زیرا هر نوع کرم پودر تاثیر خاص خود را دارد برای انتخاب کرم پودر باید به نوع و رنگ پوست خود نیز توجه کنید به همین دلیل استفاده از کرم پودرها را بر اساس نوع و رنگ پوست متمایز می کنیم:

کرم پودر مخصوص پوست های چرب

اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید، به طور کلی پودرهای مبتنی بر آب توصیه می شود. این نوع کرم پودر با آبرسانی به پوست از ایجاد آکنه روی صورت جلوگیری می کند. اما اگر کرم پودر پایه آب پوشش مورد نظر شما را ایجاد نمی کند، ما کرم پودر بدون روغن را توصیه می کنیم.

کرم پودر بدون چربی مخصوص پوست های چرب است و نه تنها پوست شما احساس چربی نمی کند، بلکه چربی های طبیعی پوست را جذب کرده و ظاهری مات به آن می بخشد. کرم پودر بدون روغن در واقع به جای گلیسیرین حاوی ماده ای به نام استر است که مانند روغن روی پوست عمل می کند، اما از طرف دیگر باعث روشن شدن پوست نمی شود.

کرم پودر مخصوص پوست های خشک

برای پوست های خشک باید از پودرهای روغنی استفاده کنید تا روغن و رطوبت لازم هنگام آرایش را تامین کنید. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از کرم پودر از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. می‌توانید از چند خامه همزن هم استفاده کنید، اما برای ترکیب کردن، دقت کنید که روی یک پایه باشند. در واقع تمامی کرم پودرهای این نوع پوست باید بر پایه روغن باشند.

به رنگ پوست توجه کنید

حالا که در مورد انتخاب انواع کرم پودر برای پوست های چرب و خشک صحبت کردیم، نوبت به انتخاب رنگ کرم پودر می رسد. به طور کلی، توصیه می شود که رنگ زیرسازی یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. همچنین یک ترفند ساده برای انتخاب سایه فون وجود دارد: به رنگ های روی دستان خود در نور طبیعی نگاه کنید. اگر رنگ رگ‌های شما آبی و بنفش است، توصیه می‌کنیم از کرم پودر صورتی استفاده کنید. اگر رنگ رگ شما به سبز نزدیکتر است، توصیه می شود کرم پودری با رنگ زرد تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم پودر

برای دستیابی به بهترین نتیجه با کرم پودر، ابتدا باید زیرسازی مناسبی برای آن ایجاد کنید. برای مثال اگر پوست خشکی دارید از پرایمر مرطوب کننده زیر آن استفاده کنید و بعد از چند دقیقه کرم پودر را با برس به طور یکنواخت روی صورت خود پخش کنید تا جذب شود. سپس در صورت تمایل می توانید آن را با ترکیب زیبایی به پوست مخلوط کرده و هایلایتر و پودر پنکیک بزنید.

عوارض استفاده از کرم پودر

اگرچه استفاده از کرم پودر در زیبایی آرایش و اعتماد به نفس شما تاثیر بسزایی دارد، اما استفاده از این محصول آرایشی مانند هر محصول دیگری می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.

التهاب پوست

محصولات آرایشی گاهی اوقات باعث تحریک پوست یا درماتیت می شوند. اگر پوست شما توسط یک محصول آرایشی تحریک شود، پوست شما ملتهب می شود و علائمی مانند قرمزی و پوسته پوسته شدن را نشان می دهد. در صورت مشاهده چنین علائمی فوراً استفاده از محصول را قطع کنید.

حساسیت پوست

آلرژی زمانی رخ می دهد که بدن شما به مواد روی پوست شما واکنش نشان می دهد. علائم آلرژی معمولاً شامل تورم و خارش است. در صورت مشاهده این علائم از استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی خودداری کنید و از کرم های موضعی برای رفع خارش استفاده کنید.

خشکی

اگر کرم پودر پوست شما را خشک کرد، استفاده از آن را متوقف کنید. قبل از استفاده از کرم فونداسیون، محصول را تعویض کرده و از مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت از دست رفته را به پوستتان برگردانید.
 

 

 

چه نتایجی می خواهید؟ اگر نمی خواهید قسمتی از صورت خود را بپوشانید و فقط می خواهید تغییری کلی در پوست صورتتان ایجاد شود، می توانید از کرم پودر سبک استفاده کنید. اما اگر مثلاً می خواهید تیرگی زیر چشم را بپوشانید، توصیه می کنیم از کانسیلر استفاده کنید. در نهایت، اگر می خواهید آرایش کامل با پوشش کامل داشته باشید، از هر دو استفاده کنید. در این صورت ابتدا باید از کرم پودر استفاده کنید و سپس سیاهی چشم و پوست قرمز را با کانسیلر بپوشانید.

اخرین حرف

در این مقاله به شما توضیح داده ایم که کرم پوست چیست و چگونه از آن استفاده کنید. ما انواع و ترکیبات کرم پودر را معرفی می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه کرم پودر مناسب خود را پیدا کنید. در نهایت تفاوت کانسیلر و کرم پودر را توضیح دادیم.
 

ادامه نوشته:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-بورن-دیس-وی-توفیسدtoo-faced-born-this-way/

۲۱ شهریور ۰۲ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

قیمت باتری سرور به کدام عوامل بستگی دارد؟

 

قیمت باتری سرور به عوامل متعددی وابسته است. این عوامل ممکن است شامل موارد زیر باشند: ۱. ظرفیت باتری: ظرفیت باتری به میزان ذخیره‌ی انرژی در باتری اشاره دارد. باتری‌های با ظرفیت بیشتر هزینه بیشتری دارند. ۲. تکنولوژی باتری: نوع تکنولوژی مورد استفاده در باتری نیز تأثیر بزرگی بر قیمت دارد. باتری‌های لیتیوم-یون، لیتیوم-پلیمر و دیگر تکنولوژی‌های باتری قیمت‌های مختلفی دارند. ۳. عمر مفید باتری: باتری‌های با عمر مفید بیشتر قیمت بالاتری در زمان دریافت قیمت باتری سرور دارند. این به این معناست که آنها قادر به شارژ و دشارژ بیشتری هستند قبل از اینکه نیاز به تعویض شوند. ۴. کارایی و قدرت تخلیه: باتری‌هایی که قادر به تخلیه سریع و تأمین انرژی بالا هستند، هزینه بیشتری دارند.

این خصوصیت برای سیستم‌هایی که در لحظات اوج بار استفاده می‌شوند، مهم است. ۵. ابعاد و وزن: باتری‌های سرور با ابعاد و وزن مختلف در دسترس هستند. باتری‌هایی با ابعاد کوچک‌تر و وزن کمتر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند، زیرا فناوری‌های کوچک ‌تر و سبک‌تر اغلب پیچیده ‌تر و هزینه‌ برتر هستند. ۶. امکانات اضافی: برخی باتری ‌های سرور دارای امکانات اضافی مانند مدیریت هوشمند باتری، اطلاعات دقیق در مورد وضعیت باتری و زمان باقی‌ مانده، و قابلیت اتصال به سیستم‌ های مدیریت می ‌باشند که ممکن است به عنوان عوامل تاثیر گذار بر قیمت محسوب شوند.

۷. شرکت سازنده: شرکت‌های مختلف تولید کننده باتری سرور با کیفیت و قابلیت‌های متفاوتی در بازار حضور دارند. برند و شهرت تولید کننده نیز می‌تواند تأثیری بر قیمت باتری سرور داشته باشد. به طور کلی، تعداد زیادی عامل می‌تواند بر قیمت باتری سرور تأثیر بگذارند و تصمیم‌گیری نهایی بر اساس نیازها و بودجه‌ی شما خواهد بود.

۱۳ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

معرفی سری هفتم Time Out + خلاصه داستان


سریال «هفت» یکی از جدیدترین سریال های خانگی است که به زودی منتشر می شود. در این مطلب شما را با معرفی کامل سریال هفت ایرانی آشنا می کنیم.

تماشاخونه جدیدترین پلتفرم ایران است که سریال جذابی را برای بینندگان راه اندازی و آماده کرده است. اینک با معرفی یکی از جدیدترین مجموعه های او همراه شما خواهیم بود.

گلدوزی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی در تماشاخانه منتشر می شود. تولید این اثر از سال 1399 آغاز شد و تولید آن در خرداد 1400 به پایان رسید و حدود دو سال بود که مخاطبان در انتظار اکران این مجموعه بودند و پس از طی مراحل زیادی تصمیم به پخش هفت از تئاتر گرفته شد. در مطلب بعدی این اثر با شما همراه خواهیم بود تا سری برنامه های خانگی هفتا پخش سریال گلدوزی ایران را معرفی کنیم.

ژانر سریال هفت ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم این سریال بین سال های 1399 تا 1400 ساخته شد و مدتی بود که سازندگان آن برای پخش این اثر از شبکه تلویزیونی خانگی در حال مذاکره بودند. در نهایت تصمیم گرفته شد که این اثر بر روی پلتفرم تماشاخان ارائه شود و به زودی (احتمالا در مرداد ماه) منتشر شود.

تاریخچه سریال ایرانی هفت

در این قسمت با خلاصه ای از سریال هفت همراه شما هستیم. این سریال درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی زیادی دارند و باید راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. آنها وارد مسیری غم انگیز، خطرناک و مخالف می شوند. این رویداد بر زندگی همه مردم سایه افکنده است.

بازیگران سریال هفت

در این شماره به معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

امیر جعفری

"ثروتمند

حضور امیر جعفری در سریال ایرانی هفت تضمین کننده یک سریال با کیفیت است. عامر جعفری یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» جدیدترین ساخته سعید سهیلی بازی کرده است. ممکن است عامر جعفری را به عنوان یک کمدین بشناسید. و باید منتظر باشیم نقش او در سریال ایرانی هفت چه ژانری خواهد بود. از آثار او در فیلم می توان به «رقصنده»، «تحت نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدون»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» اشاره کرد. همچنین از آثار پرطرفدار تلویزیونی امیر جعفری می توان به «چاق برصادی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این سریال است.

گراند هاگ هامیتون

\"بازیگران

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که امروز شاهد بازی درخشان او در سریال نمایش خانگی «کاتون» هستیم. سریال هفت ایرانی سومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان در سال 1395 علاوه بر نمایش های خانگی خاتون در تئاتر «علیجناب» به تهیه کنندگی «سام هاروکان» حضور داشت که از جمله کارهای تلویزیونی او می توان به اثر «به کجا ثانی استوبان» اشاره کرد. بارها اتفاق افتاده است. «نور شهر»، «در میان درد»، «شهریار»، «مصادره»، «باشید! دختران فریاد نزنند»، «زیر آب دفن کنید»، «شبکه‌ها»، «پارتی دلتنگی» و «به وقت خدمتکار» از دیگر آثار هستند. کار تلویزیون و سینما.

اطلاعات بیشتر:https://tmk.ir/series/101699

۰۴ شهریور ۰۲ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین