دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ جدید امید افخم به نام «دردت به جونم»

متن آهنگ امید افخم دردت به جونم

روبروی تو نشستم با چشات حرف میزنم
من میخوام بهت بفهمونم که عاشقت منم
من اگه پرت شدم غرق شدم تو عمق چشای خوشگلت
اینو ثابت میکنم عشق دلم میره دلم واسه دلت
همه جوره پات موندم برات خوندم دردت بجنونم
بگو چیه تو چشماته که انقد مهربونم
من اگه دنیارو رویارو با تو نبینم
میدونم رد میدم غلط میرم دردت بجونم

 آهنگ جدید امید افخم به نام «دردت به جونم»

۲۰ تیر ۰۲ ، ۰۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

تمرین پاکسازی پوست


پوست به خصوص صورت بسیار مهم است زیرا این قسمت از بدن بیش از هر قسمت دیگری در معرض آلودگی هوا قرار دارد. نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اما با تمرین پاکسازی پوست می توان تا حدودی از مشکلات پوستی صورت جلوگیری کرد و شرایط عالی را ایجاد کرد. بنابراین، این روش امروزه بسیار رایج شده است و تمرینات نیز تقاضای زیادی دارند.

پاکسازی پوست به چه معناست؟

فیشال صورت که به آن صورت نیز می گویند، یک روش چند مرحله ای برای پاکسازی و جوانسازی پوست به منظور کاهش مشکلات پوستی و حفظ سلامت و زیبایی پوست است.

آموزش پاکسازی پوست

آموزش افراد امروزه توسط مراکز زیادی در کشور ساماندهی می شود و کسانی که قصد پرداختن به این حوزه و آشنایی با این کار را دارند، امکان شرکت در این دوره ها را خواهند داشت. حتی لازم به ذکر است که می توانید آموزش های رایگان پاکسازی پوست را که از طریق شبکه های مجازی برگزار می شود دنبال کنید. اما شرکت در دوره هایی که توسط مراکز معتبر برگزار می شود گزینه بسیار مناسب تری است و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. زیرا این دوره ها کامل و جامع بوده و تحت عنوان تربیت بدنی تخصصی و پس از اخذ گواهینامه شناخته می شوند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت در این دوره ها محدودیتی ندارد و تمامی داوطلبان در هر سنی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

آموزش پاکسازی پوست برای چه کسانی است؟

آموزش صورت برای افرادی که یکی از شرایط زیر را دارند مناسب است:

به مراقبت و آموزش پوست علاقه مند است

کسانی که می خواهند وارد بازار کار شوند و در این زمینه فعالیت کنند

افرادی که قصد خرید یک چهره خاص را دارند

کسانی که مایل به اخذ دیپلم معتبر و رسمی هستند

افرادی که به دنبال کار در سالن های زیبایی هستند

ما...

مراحل پاکسازی پوست و صورت چیست؟

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، تمیز کردن پوست یک فرآیند چند مرحله ای است که در جلسات آموزشی با مراحل ذکر شده در زیر انجام می شود:
 

شستشوی اولیه صورت

نحوه تمیز کردن پوست با اسپری را یاد بگیرید

نحوه انجام لایه برداری صورت

چگونه صورت خود را پنهان کنیم

تونینگ

لایه برداری

مرطوب

آموزش تمیز کردن پوست با دستگاه

آموزش تمیز کردن پوست خشک

دستورالعمل تمیز کردن پوست چرب

این موارد از مباحث بسیار مهمی است که باید در درس تربیت بدنی به طور کامل و اساسی به دانش آموزان آموزش داده شود.

دوره آموزشی پاکسازی پوست چیست؟

دوره آموزشی پاکسازی پوست در مراکز مختلف برگزار کننده دوره ها متفاوت است. اما مباحث و مراحل ذکر شده در بالا باید در یک دوره جامع و کامل مطالعه شود. دوره های آموزشی اغلب حضوری است، اما برخی از مراکز دوره های آموزشی آنلاین و غیر حضوری را نیز ارائه می دهند. لازم به توضیح است که دوره ها به صورت گروهی برگزار می شود و افرادی که قصد شرکت در کلاس ها را دارند باید به صورت گروهی و نه انفرادی مطالعه کنند.

دوره آموزشی پاکسازی پوست چقدر است؟

مدت زمان آموزش پاکسازی پوست در مراکز مختلف یکسان نیست، زیرا برخی از آنها تعداد درس ها را افزایش داده و مدت دوره را کوتاه می کنند و برخی دیگر زمان هر درس را کاهش می دهند تا آموزش طولانی شود. به طور کلی برای اطلاع از این موضوع ابتدا باید مرکز آموزش صورت مورد نظر را انتخاب کنید تا از مدت زمان این دوره ها مطلع شوید. اما به طور کلی مدت زمان دوره در این زمینه معمولا کوتاه است و دوره های آموزشی را می توان گفت در عرض یک تا دو ماه به پایان می رسد اما می توانید به سرعت در این زمینه شروع به کار کنید.

قیمت دوره پاکسازی پوست

اکثر متقاضیان می خواهند از هزینه دوره آموزشی پاکسازی پوست مطلع شوند. هزینه این دوره ها مانند موارد دیگری که در مورد آن صحبت کردیم بستگی به مرکز آموزشی دارد. عموماً مراکز معتبر و شناخته شده ای که این دوره ها را به صورت تخصصی و تخصصی برگزار می کنند، قیمت های بالاتری دارند و برای استفاده از خدمات آنها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید، اما در مقابل از یادگیری دوره از آنها نتیجه بهتری می گیرید.

از کجا می توانم تمرینات ویژه صورت را با مدرک دریافت کنم؟

گرفتن گواهینامه مهمترین چیزی است که پس از گذراندن دوره آموزش صورت باید روی آن تمرکز کنید و باید در مراکزی که گواهینامه معتبر در پایان دوره ارائه می دهند، آموزش تخصصی صورت را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که سطح اعتبار مدرک متفاوت است و برخی از کارفرمایان مدرک بین المللی اعطا می کنند در حالی که برخی دیگر مدرک فنی حرفه ای را به شما اختصاص می دهند. هر دوی این اسناد کاملاً دقیق هستند و شرایط خوبی را برای ورود به بازار کار ایجاد می کنند.

یک نکته آخر

مجتمع صورت ایران در تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین برگزارکنندگان دوره پاکسازی پوست می باشد که دوره های خود را در شهرهای مختلف کشور برگزار می کند تا کسانی که مایل به شرکت در این دوره در شهرهای دیگر هستند نیز اقدام کنند. find اما در شهرهای تهران، کرج، تبریز، مشهد، شیراز و ... می توانید در این مرکز آموزش ببینید و زیر نظر بهترین اساتید به تحصیل بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات دوره آموزش صورت و صورت ایران، بهتر است از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت araiesh.com/ با ما تماس بگیرید.
 

برداشت شده از: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44672-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA

۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

مزایا و معایب روکش های مختلف خودرو + نحوه انتخاب متریال خوب


بهتر است صندلی ماشین را با چرم یا پارچه بپوشانید

بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال راهی برای تعمیر صندلی خودرو و بازگرداندن رنگ از دست رفته خودرو هستند. گاهی اوقات روکش صندلی ها را برای تغییر دکوراسیون داخلی خودرو یا محافظت از روکش پارچه ای خودرو یا زیبایی بیشتر خودرو خریداری می کنند.

روکش های صندلی ماشین بسته به جنس به دو نوع کلی چرم و پارچه ای تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. و شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین روکش صندلی را برای ماشین خود انتخاب کنید.

روکش صندلی

روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرم و پارچه تقسیم می شوند و مشخصات اصلی هر روکش صندلی عبارتند از:

مزایای روکش پارچه ای خودرو

یکی از مهمترین مزیت های روکش های پارچه ای تنوع رنگ و طرح آنهاست. برخلاف چرم، این روکش ها در دمای تابستان باعث عرق کردن سرنشینان نمی شوند و گرمای کمتری را جذب می کنند و باعث کاهش افت دمای زمستان و گرم نگه داشتن سرنشینان می شوند.

یکی دیگر از مزایای این نوع روکش دوام و راحتی بیشتر نسبت به روکش های چرمی است. روکش های پارچه ای ثبات رنگ بیشتری دارند و تغییر رنگ آن ها بسیار کمتر از سایر مواد است.

معایب روکش صندلی

مشکل روکش های پارچه ای این است که وقتی کثیف می شوند به سختی تمیز می شوند. اگر با این نوع روکش چیزی بریزید، قطعا در شستشوی آن دچار مشکل خواهید شد.
 

نکاتی برای انتخاب روکش صندلی:

هنگام خرید روکش پارچه ای، اثاثه یا لوازم داخلی را خریداری کنید که وزن سنگین تری داشته باشد، زیرا در برابر پوسیدگی مقاوم تر بوده و عملکرد بهتری دارد. پوشش های سبک و نازک طول عمر کمتری دارند.

مزایای روکش چرمی صندلی ماشین

روکش چرمی یکی دیگر از انواع روکش هاست که مزیت زیادی دارد و به راحتی تمیز می شود. کثیفی های موجود در این نوع روکش ها را می توان به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک کرد، بنابراین برای خانواده ها بسیار مناسب است. او بچه های کوچک دارد.

این متریال برای شرکت های خودروسازی و حمل و نقل بسیار مناسب است و همچنین کسانی که از ماشین خود عمدتاً در لباس کار استفاده می کنند و مجبورند وسایل را با ماشین حمل کنند بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند. روکش های چرمی عالی به نظر می رسند و برای افرادی که به ظاهر ماشین خود اهمیت می دهند توصیه می شود.

برخلاف روکش های فابریک، این نوع روکش ها در تابستان ها باعث تعریق بیشتر خودرو و در زمستان ها به تدریج فضای داخلی خودرو را گرم می کنند و سرنشینان مجبور به مقابله با سرما می شوند.

ماده سوم ترکیبی از پارچه و چرم است

ترکیب پارچه و چرم برای روکش صندلی ماشین هوشمندانه طراحی شده است، زیرا قسمت صندلی و قسمتی که با بدن انسان در تماس است از پارچه و بقیه روکش از چرم ساخته شده است، این نوع روکش . خوب خواص پوششی چرم و پارچه

این ماده در دمای تابستان و زمستان نرم است و در صورت کثیف شدن می توان قسمت زیادی از لباس را تمیز کرد.

ویژگی های بهترین کاور خودرو

1. مقاومت روکش صندلی در برابر سایش.

2. رنگ پارچه مناسب، این رنگ نباید باعث خستگی چشم شود.

3. رنگ پوشش را در برابر نور خورشید تغییر ندهید

4. تعریق کمتر

5. تمیز کردن و شستشوی آسان

رنگ روکش صندلی خود را انتخاب کنید

برای انتخاب رنگ مناسب برای روکش خودرو، توجه به رنگ کمربند بسیار مهم است، زیرا رنگ تریم یا رنگ کلی فضای داخلی خودرو، رنگ کمربند است. اگر به تمام رنگ های اجزای داخل خودرو نگاه کنید، خواهید دید که این رنگ ها با توجه به رنگ کمربند ایمنی انتخاب می شوند.

نحوه انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به رنگ کمربند ایمنی

1- هم رنگ

2- رنگ مخالف

تطبیق رنگ

رنگ روکش صندلی باید بر اساس رنگ کمربند ایمنی و نوع دکوراسیون واقعی یا رنگ فضای داخلی اتاق انتخاب شود، مثلاً اگر رنگ کمربند ایمنی خاکستری است، رنگ روکش صندلی باید نزدیک به این تنوع رنگ را انتخاب کنید.

رنگ کنتراست

اگر رنگ های متضاد به درستی انتخاب شوند، زیبایی زیادی به فضای داخلی خودرو می بخشند. رنگ هایی مانند قرمز و زرد یا سیاه و قرمز از معروف ترین رنگ های متضاد هستند که طرفداران زیادی دارند. در انتخاب رنگ متضاد به روشن یا تیره بودن رنگ اصلی تریم خودرو توجه کنید.
 

رفرنس مقاله: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/رنو/روکش-صندلی-تندر-90/ 

۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

چگونه با پرستار کودک رابطه خوبی برقرار کنیم؟


رابطه کارفرما و کارمند یک رابطه دو طرفه است و اگر پرستار شما احساس کند که شما مورد احترام هستید، در عوض با شما و نوزادتان رفتار خواهد کرد. این واقعیت که شما به او برای مراقبت از کودکتان اعتماد دارید، مانند اوست، اما مهم است که این رابطه را جشن بگیرید و آن را ساده نگیرید، زیرا او بیشتر متوجه می شود که با کودک شما چه می کند. در این مقاله نکات و ایده هایی برای ایجاد یک رابطه خوب بین خود و پرستار کودک خود خواهید یافت.

نکات و ترفندهایی برای شروع

می توانید آنچه را که از فرزندپروری انتظار دارید یادداشت کنید و مرور کنید و به یک نتیجه عادلانه و معقول برسید. سپس می توانید با معلم گفتگوی دوستانه داشته باشید. نکات زیر می تواند به والدین کمک کند تا رابطه خوبی بین شما و مراقب ایجاد کنند:

مودب بودن خیلی مهمه

از او نخواهید که خارج از توافق اولیه شما کاری برای شما انجام دهد.

انتظار نداشته باشید که این مخالف قرارداد شما با خدمات خانه سالمندان باشد.

شستن لباس، حتی فشار دادن یک دکمه، یا تمیز کردن آشپزخانه کار او نیست.

کارهای خانه می تواند حواس شما را از شغلتان که حفظ سلامت و شادی فرزندتان است منحرف کند.

مشخص باشید و به او بگویید که در چه کاری مهارت دارد.

در مورد انتظارات خود برای انجام کارها واضح و صادق باشید.

نکته مهم این است که پرستارتان احساس کند به او نیاز دارید.

به او بگویید که از او قدردانی می کنید و به خانه شما خوش آمدید.

زودتر به او اطلاع دهید که یک قرار را برنامه ریزی کند یا آن را لغو کند تا بداند که به وقت او احترام می گذارید.

مطمئن شوید که او می داند چقدر از زحمات او قدردانی می کنید.

اگر آنها یکی از افراد مورد علاقه فرزندتان هستند، این را به آنها بگویید.

برای کمک به شما، درس های والدین مورد علاقه ما را بررسی کنید.
 

نمایش بیشتر:  https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/

۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۱:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین