پوست به خصوص صورت بسیار مهم است زیرا این قسمت از بدن بیش از هر قسمت دیگری در معرض آلودگی هوا قرار دارد. نیاز به مراقبت بیشتری دارد. اما با تمرین پاکسازی پوست می توان تا حدودی از مشکلات پوستی صورت جلوگیری کرد و شرایط عالی را ایجاد کرد. بنابراین، این روش امروزه بسیار رایج شده است و تمرینات نیز تقاضای زیادی دارند.

پاکسازی پوست به چه معناست؟

فیشال صورت که به آن صورت نیز می گویند، یک روش چند مرحله ای برای پاکسازی و جوانسازی پوست به منظور کاهش مشکلات پوستی و حفظ سلامت و زیبایی پوست است.

آموزش پاکسازی پوست

آموزش افراد امروزه توسط مراکز زیادی در کشور ساماندهی می شود و کسانی که قصد پرداختن به این حوزه و آشنایی با این کار را دارند، امکان شرکت در این دوره ها را خواهند داشت. حتی لازم به ذکر است که می توانید آموزش های رایگان پاکسازی پوست را که از طریق شبکه های مجازی برگزار می شود دنبال کنید. اما شرکت در دوره هایی که توسط مراکز معتبر برگزار می شود گزینه بسیار مناسب تری است و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. زیرا این دوره ها کامل و جامع بوده و تحت عنوان تربیت بدنی تخصصی و پس از اخذ گواهینامه شناخته می شوند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت در این دوره ها محدودیتی ندارد و تمامی داوطلبان در هر سنی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

آموزش پاکسازی پوست برای چه کسانی است؟

آموزش صورت برای افرادی که یکی از شرایط زیر را دارند مناسب است:

به مراقبت و آموزش پوست علاقه مند است

کسانی که می خواهند وارد بازار کار شوند و در این زمینه فعالیت کنند

افرادی که قصد خرید یک چهره خاص را دارند

کسانی که مایل به اخذ دیپلم معتبر و رسمی هستند

افرادی که به دنبال کار در سالن های زیبایی هستند

ما...

مراحل پاکسازی پوست و صورت چیست؟

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، تمیز کردن پوست یک فرآیند چند مرحله ای است که در جلسات آموزشی با مراحل ذکر شده در زیر انجام می شود:
 

شستشوی اولیه صورت

نحوه تمیز کردن پوست با اسپری را یاد بگیرید

نحوه انجام لایه برداری صورت

چگونه صورت خود را پنهان کنیم

تونینگ

لایه برداری

مرطوب

آموزش تمیز کردن پوست با دستگاه

آموزش تمیز کردن پوست خشک

دستورالعمل تمیز کردن پوست چرب

این موارد از مباحث بسیار مهمی است که باید در درس تربیت بدنی به طور کامل و اساسی به دانش آموزان آموزش داده شود.

دوره آموزشی پاکسازی پوست چیست؟

دوره آموزشی پاکسازی پوست در مراکز مختلف برگزار کننده دوره ها متفاوت است. اما مباحث و مراحل ذکر شده در بالا باید در یک دوره جامع و کامل مطالعه شود. دوره های آموزشی اغلب حضوری است، اما برخی از مراکز دوره های آموزشی آنلاین و غیر حضوری را نیز ارائه می دهند. لازم به توضیح است که دوره ها به صورت گروهی برگزار می شود و افرادی که قصد شرکت در کلاس ها را دارند باید به صورت گروهی و نه انفرادی مطالعه کنند.

دوره آموزشی پاکسازی پوست چقدر است؟

مدت زمان آموزش پاکسازی پوست در مراکز مختلف یکسان نیست، زیرا برخی از آنها تعداد درس ها را افزایش داده و مدت دوره را کوتاه می کنند و برخی دیگر زمان هر درس را کاهش می دهند تا آموزش طولانی شود. به طور کلی برای اطلاع از این موضوع ابتدا باید مرکز آموزش صورت مورد نظر را انتخاب کنید تا از مدت زمان این دوره ها مطلع شوید. اما به طور کلی مدت زمان دوره در این زمینه معمولا کوتاه است و دوره های آموزشی را می توان گفت در عرض یک تا دو ماه به پایان می رسد اما می توانید به سرعت در این زمینه شروع به کار کنید.

قیمت دوره پاکسازی پوست

اکثر متقاضیان می خواهند از هزینه دوره آموزشی پاکسازی پوست مطلع شوند. هزینه این دوره ها مانند موارد دیگری که در مورد آن صحبت کردیم بستگی به مرکز آموزشی دارد. عموماً مراکز معتبر و شناخته شده ای که این دوره ها را به صورت تخصصی و تخصصی برگزار می کنند، قیمت های بالاتری دارند و برای استفاده از خدمات آنها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید، اما در مقابل از یادگیری دوره از آنها نتیجه بهتری می گیرید.

از کجا می توانم تمرینات ویژه صورت را با مدرک دریافت کنم؟

گرفتن گواهینامه مهمترین چیزی است که پس از گذراندن دوره آموزش صورت باید روی آن تمرکز کنید و باید در مراکزی که گواهینامه معتبر در پایان دوره ارائه می دهند، آموزش تخصصی صورت را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که سطح اعتبار مدرک متفاوت است و برخی از کارفرمایان مدرک بین المللی اعطا می کنند در حالی که برخی دیگر مدرک فنی حرفه ای را به شما اختصاص می دهند. هر دوی این اسناد کاملاً دقیق هستند و شرایط خوبی را برای ورود به بازار کار ایجاد می کنند.

یک نکته آخر

مجتمع صورت ایران در تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین برگزارکنندگان دوره پاکسازی پوست می باشد که دوره های خود را در شهرهای مختلف کشور برگزار می کند تا کسانی که مایل به شرکت در این دوره در شهرهای دیگر هستند نیز اقدام کنند. find اما در شهرهای تهران، کرج، تبریز، مشهد، شیراز و ... می توانید در این مرکز آموزش ببینید و زیر نظر بهترین اساتید به تحصیل بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات دوره آموزش صورت و صورت ایران، بهتر است از طریق شماره تماس های درج شده در وب سایت araiesh.com/ با ما تماس بگیرید.
 

برداشت شده از: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44672-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA