دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

ضرورت‌ها برای تازه‌ آموزان فالوور واقعی اینستاگرام

 

البته این افراد وقتیکه متوجه شوند که بهاجبار add شدهاند، فوراً آنفالو میکنند. شما می توانید تعداد 60 کاربر را در ساعت آنفالو کنید. می توانید ببینید چه کسی شما را آنفالو کرده است و کدام فالوورها هرگز پست های شما را لایک نکرده اند یا روی آنها کامنت گذاشته اند و کسانی که همیشه پست های دوستان شما را لایک کرده اند یا روی آنها کامنت گذاشته اند. تعداد فالوور پیج اینستاگرام بیزینسی نشان دهنده اعتبار آن برای فالوورها است و باعث می شود اینستاگرام شما را به رسمیت بشناسد. آنها هیچ کمکی به رشد اکانت اینستاگرام شما نمی کنند. اگر پیج هدف شما از کامنت های ایموجی و نظرات نامربوط یا عمومی استفاده کند قابل تشخیص و بررسی است برخی پیج ها از فالوورهای فیک برای اضافه کردن نظرات به پست های پیج استفاده کنید که به طور مصنوعی نرخ تعامل اینفلوئنسر را افزایش می دهد. تفاوت قابل توجه بین حساب های شما و حساب های مشابه ممکن است به این معنی باشد که تعداد نظرات یا لایک ها به طور مصنوعی افزایش یافته است. اکنون، ممکن است از خود بپرسید که چگونه تمامی این جنبه های الگوریتم اینستاگرام بر استراتژی بازاریابی کسب و کار اینستاگرامی شما تأثیر می گذارد. اگر یک پیج اینستاگرام دارای درصد بالایی از دنبال کنندگان فیک باشد که با محتوا درگیر نیستند، ممکن است نرخ تعامل کمتر از حد انتظار باشد. فالوور روح: به فالوورهایی گفته می شود پیج شما را دنبال می کنند اما هیچگونه فعالیت و تعاملی با پیج ندارند. این کار پیدا کردن شما برای کاربران مشکل میکند. اما اگر میخواهید استوریهایتان برای کاربرانتان خسته کننده نباشند، از اپلیکیشنهای استوری ساز حرفهای غافل نشوید. اما سؤال اینجاست که این روش ارزان و سریع کدام است؟

سال ۸۳ بود که اولین کسبوکار آنلاین خودم را راهاندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسبدرآمد آنلاین و راهاندازی کسبوکارهای مختلف در بستر وب هستم. اگه قرار بود یه لطفی به من بکنی اون چی بود؟ ویو در زبان فارسی به معنی بازدید است و در اینستاگرام به تعداد دفعاتی که پیج شما به وسیله افراد مختلف دیده میشود، ویو یا بازدید میگویند. نرخ تعامل نشان می دهد که چگونه مخاطب با محتوای شما درگیر می شود. از سایت تشخیص فالوور فیک برای بررسی اینفلوئنسرها و تحلیل کامنت و لایک های پست اینستاگرام و نیز کیفیت مخاطب و نرخ تعامل پیج ها استفاده کنید. تمامی پیج هایی که لایک میکنند دارای پروفایل و پست های مناسب هستند. با خرید فالوور اینستاگرام می توانید فالوور های واقعی و ایرانی به پیج خود تزریق کنید. 2. شما یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید و میخواهید مطمئن شوید که بالاترین نرخ تعامل و اینگنجمت را دارید، و پستهای تبلیغاتی شما بیشترین بازده را به مشتریانتان برمیگرداند بنابراین آنها راضی میشوند و شما درآمد خود را افزایش میدهد . هرچه ER شما بالاتر باشد، بهتر است. پیجهایی که مخاطبین آنها در اینستاگرام، عرب زبانها هستند، نیاز دارند که فالوورهای عربی خود را افزایش دهند تا بتوانند فروش و بازدید خود را بالاتر ببرند همچنین اعتبار خود را نزد مخاطبانشان افزایش دهند. با خرید فالوور پاپ آپ اینستاگرام کاملاً واقعی و فعال، شما می‌توانید به سرعت تعداد فالوورهای خود را بالاتر ببرید و به عنوان یک نماد قدرت و تاثیر در دنیای مجازی شناسایی شوید. افزون بر این زمانی شما از تبلیغات نتیجه مطلوب و دلخواه خود را دریافت میکنید که تمامی روشهای فوق را بهخوبی در صفحهتان اجرا کرده باشید.

اینها همه فعالیت های مفید است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی افزایش فالوور شما تاثیر دارد. این برنامه آنالیز فالوورها فیک و تحلیل های مربوط به پیج اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد. سازندگان این ربات اینستاگرامی هوشمند ادعا میکنند که از هوش مصنوعی در برنامه خود استفاده کرده و این هوش مصنوعی قابلیتهایی تا ۱۵۰ برابر بهتر از مدیریت دستی را برای کاربران به ارمغان میآورد. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که مانند پست اینستاگرام، کپشنی جذاب و گیرا برای ریلز بنویسید، هشتگها را در کپشن قرار دهید، لوکیشن موردنظر یا سایر افراد را تگ کنید. دلیل این موضوع را می بایست از خود اینستاگرام پرسید اما احتمالا به این دلیل است که تعداد ۴ رقم و کمتر به راحتی در اپلیکیشن و یا جایگاه موردنظر در سایت به راحتی جا می شود و نیازی به اختصارسازی نیست. چقد وقت میکنی که به تعداد لایک پست هایی که این اکانت ها میزارن توجه کنی ؟ هزاران اکانت از اسکریپت ها برای لایک کردن و کامنت گذاری خودکار پست ها و دنبال کردن سایر کاربران بر اساس برخی از هشتگ ها یا تنظیمات دیگر استفاده می کنند. آیا خرید فالوور برای اینستاگرام و تلگرام را پیشنهاد میکنید؟ حتی ما فقط ربات اینستاگرام را پیشنهاد قطعی نمی دونیم … آیا خرید لایک و اشتراک شبکه اجتماعی را برای سایت پیشنهاد میکنید؟ دانلود برنامه افزایش فالوور اینستاگرام, دانلود برنامه افزایش فالوور برای کامپیوتر, دانلود برنامه افزایش فالوور و لایک اینستاگرام, دانلود برنامه ربات اینستاگرام, دانلود ربات افزایش فالوور, دانلود ربات افزایش فالوور اینستاگرام - فالوور واقعی و ایرانی, دانلود ربات اینستاگرام برای pc, دانلود ربات اینستاگرام ویندوز, دانلود ربات فالوور اینستاگرام, دانلود نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام برای کامپیوتر. تاثیر مثبت دیگری که این تعاملات برای شما دارد این است که ممکن است شما به لیست suggestion های آن ها وارد شوید که این امر هم خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود.

افرادی که به دنبال پیج هایی هستند که دارای حوزه ی مشترک با کسب و کار شما و یا مصرف کننده آن کسب و کار باشند با این روش جذب و دوستان و اطرافیان خود را نیز دعوت به بازدید از پیج شما خواهند کرد. حتی یک نفر هم به شما کامنت نمیده ! اگر لایک پست شما بیشتر باشد یعنی از نظر اینستاگرام پست شما جذابیت خوبی داشته و این یعنی افزایش نرخ تعامل و در نتیجه پست شما بیشتر دیده خواهد شد. همچنین نحوه شناسایی فالوور فیک به صورت دستی هم آموزش داده شد. این استارت آپ اول در کشورهای نروژ و آلمان و هلند و چند کشور دیگر RUN شد و به نتایج جالب و شگفت انگیزی رسید . تعداد زیادی از فرانسوی زبانان مشکوک به نظر می رسد زیرا اکثر برزیلی ها فرانسوی صحبت نمی کنند. این تعجب آور نیست، زیرا لینکدین زمینه ای را ارائه می دهد که در آن مردم انتظار دارند و به دنبال محتوای مرتبط با تجارت هستند. حالا که این اطلاعات را دارید باید توجه کنید که اینستاگرام با 249 میلیون کاربر وارد شده از هند (و در جایگاه بعدی ایالات متحده با 147 میلیون) به مخاطبان جهانی دسترسی دارد. اطلاعات مربوط به حساب کاربری: چند نفر با حساب کاربری شما تعامل دارند؟ برنامه دومی که برای جذب فالوور می خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه کافه اینستا می باشد. بسیاری از سایت ها و شرکت های ارائه دهنده خرید فالوور واقعی اینستاگرام در سال 2021 وعده هایی به کاربران داده اند، مبنی بر اینکه قول می دهند دنبال کنندگان اینستاگرام با کیفیت بالا و 100 درصد واقعی را به کاربران ارائه دهند و آنها را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

تیم خانه بات برای اولین بار در کشور اومد یک استارت آپ بزرگ با همکاری شرکت بین المللی راه اندازی کرده . تبلیغ متقابل و تبادل محتوا میتواند به شما برای فالوور گرفتن در اینستاگرام کمک کند. بازدید از صفحه فالوور می تواند خیلی چیزها را به شما بگوید. 2 - یا برای بیزینس و شغلمون هست که میخوایم به خیلیا معرفی کنیم … راه کارهای زیادی برای افزایش واقعی اینستاگرام هست ! احتمالا اگر زمان لازم برای تشخیص فالوور فیک را ندارید به دنبال سایت هایی هستید که چنین سرویس هایی به شما ارائه کنند. درباره این موضوع افراد تکنیک های مختلفی را ارائه میدهند برای مثال برخی ها می گویند اجازه دهید یک روز زمان سپری شود و بعد جواب کامنت ها را بدهید اینکار باعث می شود آن شخص بعد از یک روز دوباره به پست و پیج شما سربزند و اینگونه تعامل به شیوه بهتری افزایش پیدا می کند. خرید فالوور واقعی ایرانی فعال یک روش سریع است که شما میتوانید با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن و با مناسبترین هزینه، تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. شما میتوانید از ترکیب این اسم ها و یا بخشی از آنها با ترکیب برندتان استفاده کنید. حداکثر 10 پست یا در بیشتر موارد هیچ پستی ندارند. برخی از آنها به طور مصنوعی این مخاطبان را افزایش می دهند، اما در بیشتر موارد به دلیل حجم عظیمی از اسپم در اینستاگرام اتفاق می افتد. ربات دانلود از اینستاگرام ما که قسمتی رایگان از محصول اصلی است، به شما قابلیت دانلود پست، استوری و همچنین دانلود عکس پروفایل با کیفیت اصلی را میدهد. به طور خلاصه، فالوورهای فیک , اکانت ها یا رباتهایی هستند که فقط برای افزایش تعداد فالوورها ایجاد شدهاند، این اکانت ها کاربران فعال و افراد واقعی نیستند، بنابراین تبلیغ برند شما به این ربات ها هیچ فایده ای ندارد.

مشاهده; sanixaaa: در ایران نیز همانند سایر کشورها بیشتر فالوورها متعلق به بازیگران سینما، خواننده ها و بازیکنان فوتبال می باشد. مایلی سایروس، خواننده جوان پاپ نیز با انتشار ۲۶۱ پست، ۹۱ میلیون فالور دارد که آن را در فهرست شانزدهمین صفحه پر بازدید اینستاگرام قرار داده است. در حال حاضر اینستاگرام مورد توجه بیزنس های بسیار زیادی قرار گرفته است. در مورد نحوه راهاندازی و انتقال سایت آگهی خودرو توضیح… سپس، یک لینک به bio خود اضافه کنید تا اگر مردم می خواهند به وب سایت شما بروند بتوانند به راحتی به طور مستقیم از اینستاگرام به وب سایت بروند. بیو اینستاگرام، شما را به کاربران دیگر معرفی میکند. عزیزانی که تمایل دارند به تیم نویسندگی تاپ سایت 98 بپیوندند می توانند از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشند. سایت تشخیص فالوور فیک خارجی hypeauditor به شما این امکان را می دهد که فالوورهای هر پیج اینستاگرام را بررسی کنید و یک پیج معتبر برای کمپین بازاریابی انتخاب کنید. اگر پست شما به صفحه اکسپلور راه پیدا کند، قطعا افراد زیادی شما را دیده و دنبال میکنند. به صدها کسبوکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وبسایت حرفهای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. بسیاری از افراد وجود دارند که از طریق اینترنت پیگیر خبر های روز چه داخل کشور و چه خارج کشور هستند ، با توجه به اینکه فضای اینستاگرام گسترده می باشد و افراد زیادی در آن فعال هستند می توانید کردید ترین خبر ها را در پیج خود قرار دهید و از هوشنگ های مناسب استفاده کنید تا به مرور افراد وارد اکانت شما شده و برای پیگیری خبرهای جدید شما را فالوو کنند بدین ترتیب بعد از گذشت مدتی خواهید دید که تعداد بسیار زیادی فالوور دریافت کرده اید و می توانید درآمد زایی خود را شروع کنید .

۲۴ مهر ۰۲ ، ۲۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

8 توضیح چرا شما با این وجود یک مبتدی در مسجد امام اصفهان هستید

 

شورای شهر و شهرداری اصفهان تاکید دارند که برای رفاه حال شهروندان و کسبه پیاده روها در اختیار مردم قرار گیرد. چیزی که در این عمارت بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد ارتباط بی نظیری است که ما بین فضاها و قسمت های دیگر کاخ به وجود آمده، ارتباط بین فضا ها دلیلی شده که این کاخ با وجود تنوع و فروانی اتاق ها از تزئینات یک پارچه و هماهنگی برخوردار باشد. این قنات چیزی نزدیک به ۷۱ کیلومتر طول داشته و ۲.۱۱۵ حلقه چاه دارد. این کاخ زیبا دارای 26 متر عرض و حدود 30 متر طول می باشد که از سطح باغ دو متر بلند تر آن را ساخته اند و به وسیله 20 پله ای که بصورت پلکانی در هر دو طرف عمارت یعنی نماهای قسمت شرقی و غربی می توان وارد این کاخ پر عظمت شد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، عمارت هشت بهشت اصفهان در زمان حکومت شاه سلیمان صفوی ساخته شد. این کاخ خانه هشت همسر شاه عباس بود. یکی از توریست هایی که در زمان حکومت شاه سلیمان و شاه عباس دوم به این شهر سفر کرده بود جاذبه های دیدنی شهر اصفهان را مورد بازدید قرار داد و کاخ هشت بهشت را بگونه ای توصیف کرد که با خواندن آن می توانید به منحصر به فرد بودن تالار پی ببرید. در طبقه اول می توان اتاق هایی را مشاهده نمود که در چهار طرف کاخ پخش شده اند و با گچ بری و نقاشی های بی نظیر آن ها را مزین کرده اند.

نظیر مقبره بوعلی سینا (۱۳۶۷ ه.ش) که نمونه تجرید شده گنبد قابوس بن وشمگیر (۳۷۵ ه.ش) است. مرمت قسمت شرقی و ورودی آن به همراه مقبره علامه مجلسی در شمال غربی مسجد عتیق در زمان قاجار و پادشاهی فتحعلی شاه انجام گردید. ارتباط وسیع با زندگی روزمره مردم، مجاورت با محلههای مسکونی و بازار، و همچنین وجود مقبره محمدباقر مجلسی و پدرش محمدتقی مجلسی در مجاورت این مسجد از دیگر دلایل اهمیت این مسجد دانسته شده است. گفته اند که ساختمان چهار پایه ی روی حوض - که در گذشته های نه چندان دور سقفی داشته - هم زمان با بناهای اولیه ی مسجد ساخته شده و جابری انصاری آن را متعلق به دوره ی آل ابی دلف دانسته است . میدان نقش جهان که بعد از انقلاب اسلامی به میدان امام تغییر نام پیدا کرد چهار اثر تاریخی را به هم ربط می دهد، از یک طرف به مسجد حاج شیخ لطف الله و از طرفی دیگر مسجد امام اصفهان، از یک سمت به کاخ عالی قاپو و از سمتی دیگر به بازار قیصریه اصفهان منتهی می شود. این عمارت که از بناهای زمان صفویان است آن را به عنوان زیبا ترین و بی نظیر ترین کاخ جهان می شناسند. در دو طرف کاخ هشت بهشت 2 پلکان را تعبیه کرده اند که از طریق آن ها می توان به ایوان های این کاخ وارد شد، ایوان های عمارت با ستون های بلند چوبی و گچ بری های بی نظیر مزین شده است. هشت بهشت اصفهان، یکی از در دسترسترین جاهای دیدنی اصفهان است که با استفاده از تمامی وسایل نقلیه موجود در این شهر میتوانید به این عمارت برسید. اصفهان جاهای بسیار زیادی برای گشت و گذار دارد، عمارت های تاریخی، پل های متعدد، مسجد های تاریخی، سراهای تاریخی و …

همانطور که گفتیم یزد در زمینه تامین آب به دلیل خشک و کویری بودن مناطقش همیشه دچار مشکل بود و از همین رو مردمش به فکر ساخت آب انبارهای متعدد برای تامین آب بیشتر پرداختند! یکی از میدان هایی که در سال 1313 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید میدان نقش جهان می باشد که به شکل مستطیل آن را ساخته اند و از اولین اثرهایی بود که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. کاشی کاری هایی که انواع پرنده ها ، درنده و خزنده برروی آن نقش بسته، از آثار این کاخ بشمار می آیند.از باغ وسیع “هشت بهشت” مقدار زیادی باقی نمانده ولی قصر تاریخی آن هنوز اثر ارزنده و جالبی است.پس از انقلاب پارکی در اطراف آن ساخته شده است.نام های دیگر آن هشت به هشت، هشت در بهشت، باغ بلبل می باشند. در نزدیکی های کاخ هشت بهشت می توان میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و کاخ چهلستون را هم مشاهده نمود. در سال 1300 حاکم اصفهان مدرسه ای بسیار مجلل و درباری را در کاخ هشت بهشت احداث نمود که ریاست آن با فردی به اسم علی خان ناظم العلوم بود ولی این مدرسه دو سال بیشتر نتوانست دوام بیاورد اما می توان گفت تاثیرات شایانی از خود برجای گذاشت. تالار هشت بهشت سازه ای تو در تو می باشد چرا که در طبقه اول آن به راحتی می توانید راه خود را گم کنید و پله ها را آن چنان مخفی ساخته اند که به راحتی نمی توان آن ها را پیدا نمود. به جرئت می توانم بگویم که اثری که نمای ظاهری و درونی این تالار بر روی انسان می گذارد بسیار زیبا و فرح بخش می باشد. پوپ در مشاهده اطاق گنبد دار آینهکاری شده حرم حضرت رضا (ع) مینویسد: «به نظر میآید که انسان در میان الماس بزرگی قرار گرفته است» و کونل در تشریح قصرهای صفوی میآورد که در این دوره آینهکاری به عنوان نوعی تزئین جدید و مجلل رایج گردید و نام آینه خانه از همین جا گرفته شده است.

حیات عقلی مذهب شیعه در این زمان به اوج خود رسید که این اوج گرفتن با تجمع نمودن دانشمندان شیعه در مرکز های آن زمان مخصوصا اصفهان باعث به وجود آمدن دوره جدید از فلسفه شیعیان و حکمت شد، همین امر باعث شد که 31 جلوه از این تمدن را در کشور ایران پایه گذاری کنند. در حین عملیات مرمت ، مقرنسهای طبقه ی فوقانی فضای شاهنشین در ایوان شمالی - که در 1361 ش انجام گرفت- کتیبه ی جدیدی در لایهبرداری گچی از سطوح این قسمت آشکار شد. این کاخ دو طبقه در ارتفاع 2 متری از سطح زمین ساخته شده است. عمارت هشت بهشت را در ارتفاع 2 متری از زمین و روی سنگ های مرمر که ارتفاع آن ها 30 سانتی متر می باشد بنا نهاده اند تا منظره ای حیرت انگیز را برای گردشگران به نمایش بگذارد. نکته ی دیگر در مورد این کلیساها استفاده از کاشی های لعاب دار با طرح های مختلف در قسمت های تحتانی دیوارهای داخلی است که برای اولین بار در تاریخ معماری کلیساهای ارمنی و با الهام از معماری ایرانی صورت گرفت و به شیوه ی تزیینی منحصر به فرد کلیساهای اصفهان تبدیل گردید. سقف ایوان اصلی تزئینات بی نظیری را دارا است و دیوارهای داخلی آن را با طلاکاری و نقاشی هایی به شکل گل های رنگارنگ و متنوع و پرندگان زینتی، آیینه کاری های منحصر به فرد و شیشه کاری مزین نموده اند.

توریستی دیگر از کشور بلژیک که در سال 1397 به ایران سفر کرده بود راهی شهر اصفهان می شود و نظر خود را در مورد کاخ هشت بهشت این گونه بیان می کند: نوع معماری، طراحی ساختمان و شکل هایی که برای این کاخ در نظر گرفته اند در نوع خود بسیار حیرت انگیز است. یکی از تصمیمات او برای تبدیل اصفهان به شهری شایسته برای امپراتوری خود این بود که یک خیابان طویل به نام چهار باغ (چهار باغ) بسازد و باغهایی در آن ایجاد کند. این عمارت دارای چهار نمای مختلف است که علیرغم شباهتهایشان همگی منحصربهفرد هستند. این مرکز خرید حدود ۱۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که بیش از ۴۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. پس از آنکه از رمپی که بعد از درب ورودی وجود دارد، پایین رفتید خود را در میان دنیای زیرآب خواهید یافت. یزد دومین شهر ایران پس از بم است که در یونسکو به ثبت جهانی رسیدهاست. امروزه این باغ به پارکی تبدیل شده است که آن را در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسانده اند. خانه دهدشتی ها اصفهان از جاهای دیدنی شهر اصفهان مربوط به دوره قاجار است و در شهر اصفهان، چهار باغ عباسی، دروازه دولت، خیابان مسجد باب الرحمه کوچه جهان نما، انتهای بنبست دهدشتی، پلاک ۱۱۰ واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ با شمارهٔ ثبت ۱۸۱۰۲ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیدهاست. این عمارت در میان باغ وسیعی به نام باغ هشت بهشت یا باغ بلبل قرار دارد و خودش جزئی از باغ بزرگتری به نام نقش جهان محسوب میشود.

یک افسانه قدیمی در میان اهالی بومی منطقه درباره عقاب کوه وجود دارد که بر مبنای آن کوه در حقیقت یک عقاب زنده بوده است که در زمانی دور از خستگی در این دشت فرود میآید و بعد از آن به سنگ تبدیل میشود. از دیگر ویژگی های خاص ساباطهای یزد این است که در کوچههای بن بست درهایی زیر این ساباطها تعبیه میشد تا امنیت اهالی کوچه تامین شود، که به آنها در بند میگویند. یکی ما را به دوره قاجار میبرد و یکی به دوره پهلوی و قدم که در آنها بگذاریم، انگار در جایی غیرواقعی پا گذاشتهایم. کاخ هشت بهشت اصفهان را می توان به جایی که بسیار تو در تو می باشد تشبیه کرد که به راحتی نمی توان راه خارج شدن خود را از آن پیدا کرد و پله های موجود در این تالار طراحی مخفی را دارا هستند. ارتفاع این بنا را حدود 35 متر تخمین زده ام که گنبد تالار را بر روی طاق های قوس مانند و جرز ها که اندازه آن ها مساوی با 8 ضلعی نمای تالار است ساخته اند. کوشکی که در این باغ موجود می باشد در زمان حکومت شاه سلیمان صفوی ساخته شده که در آن زمان باغ را تکمیل و مرمت نمودند، هم زمان با سومین سال پادشاهی شاه سلیمان صفوی کار احداث این بنا به پایان رسید، برخی از پژوهشگران و تاریخدانان معتقدند که این باغ محل زندگی 8 سوگلی شاه سلطان سلیمان صفوی بوده که به نوعی حرمسرا محسوب می شود، 4 نفر از سوگلی هایش در طبقه همکف و 4 نفر دیگر در طبقه اول زندگی کرده اند.

این هتل را در سال 1106 هجری قمری با دستور مستقیم شاه سلطان حسین صفوی احداث کرده اند و در سال 1351 بنای این هتل را به شیوه ای مدرن با امکانات رفاهی بی نظیر بازسازی کردند. یک رختخواب بی نظیر را در یک از اتاق های کاخ هشت بهشت مشاهده کردم که لحاف آن بسیار گران قیمت بود و برای پوشش دهی گرما و سبکی از پوست سمور آن را درست کرده بودند. همچنین در قسمتهای مختلف این باغ، آلاچیق و صندلیهایی برای نشستن و استراحت بازدیدکنندگان قرار دارد و مراکز غذایی مختلفی با خوراکیهای خوشمزه را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان شاهد هستیم. اگر شما با خودروی شخصیتان به اصفهان سفر کردهاید، باید از ضلع شرقی باغ، یعنی خیابان گلدسته وارد باغ هشت بهشت اصفهان شده و ماشین خود را در همان حوالی پارک کنید. اگر قصد داشته باشیم که نگاهی دقیق تر به این کاخ داشته باشیم و قسمت های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم باید به سفرنامه جهانگردان نگاهی بیندازیم. علاوه بر اینکه دسترسی به کاخ هشت بهشت بسیار آسان است، در نزدیکی سایر جاهای دیدنی اصفهان قرار دارد و شما میتوانید در مدت زمان اندکی از مکانهای مختلف گردشگری بازدید کنید. سی و سه پل که با نامهای دیگری همچون پل الله وردیخان، پل جلفا، پل چهل چشمه و پل شاه عباسی نیز شناخته میشود، در نزدیکی کاخ هشت بهشت اصفهان قرار دارد. عکسهای گالری از ایرنا (عکاس: احمد جلالیان) و خبرگزاری شبستان (عکاس: مجید اسلام دوست) در هر یک از این بخش ها تحقیقات علمی و عملی مفیدی روی گونههای پرندگان انجام میشود، بهطوری که باعث شده باغ پرندگان علاوه بر جاذبههای گردشگری و تفریحی جنبههای علمی آموزشی و تحقیقاتی نیز پیدا کند و علاقهمندان به تحقیق در مورد پرندگان میتوانند از این جنبهها بهرهمند شوند. برج ناقوس که امروزه با نام برج ساعت هم شناخته میشود، ۳۸ سال پس از ساختمان اصلی کلیسا توسط هوانجان جمالیان ساخته شده است.

قوارهبری در زمان شاه عباس دوم و شاه سلیمان رواج یافت و پس از یک دوره رکود مجدداً رونق گرفت. در این دوره در نماسازی با آجر، برای زیبایی بیشتر استفاده از آجر تیشهداری شده و آب ساب معمول شد. تزئینات چوبی نه تنها در درها به صورت کندهکاری و طراحی، بلکه در پوشش داخلی سقفها با استفاده از انواع قطببندیها و پوشش چوبی ستونها با اشکال تازه به کار گرفته شد. سقف این ایوان از تزئینات زیادی برخوردار است و دیوارهای داخلی عمارت هم با آینهکاری، طلاکاری، شیشهکاری، نقاشی و اشکال پرندگان مختلف و گلهای رنگارنگ مزین شدهاند. خیابان چهارباغ اصفهان در هر فصلی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است. این پل بر روی زاینده رود بنا شده و از 295 متر طول، 14 متر عرض و 33 دهانه برخوردار است. آب از این مجرا به داخل دو آبنمای بزرگ به طول 50 متر و عرض 8 متر میریزد که در مقابل ایوانهای شرقی و غربی عمارت قرار دارد. این میدان را در زمان حکومت صفویان ساخته اند که طول آن 525 و عرض آن حدود 159 متر می باشد. خط سوم متروی اصفهان از میدان آزادی، که به دروازه شیراز معروف و محل تلاقی خط ۱ و ۳ است، شروع میشود و پس از عبور از خیابان دانشگاه، ارتش بهسمت هفت تخترستم یا کوه دنبه حرکت میکند.

در پاییز، خیابان چهارباغ به مکانی شگفتانگیز و تماشایی برای پیادهروی و عکاسی تبدیل میشود. برای پیدا کردن پاسخ سایر سوالهایتان میتوانید با ما از طریق بخش دیدگاههای همین پست در ارتباط باشید. از طریق ایوان های موجود می توانید به قسمت مرکزی کاخ دست پیدا کنید. و یا از طریق اتوبوس که ایستگاه اتوبوس باغ گلدسته تنها 100 متر با این کاخ فاصله دارد. در مورد وضعیت کنونی کاخ هشت بهشت باید بگوییم که تنها بنایی که از این باغ ایرانی باقی مانده کوشکی آن می باشد و سیستم های آب رسانی، دیوار های خیره کننده و باغچه های کم نظیر آن از بین رفته اند به طور کلی می توان گفت تمامی المان های اطراف کوشکی هشت بهشت از بین رفته اند و جای آن ها را پارکی را گرفته است ک به عنوان یکی از زیباترین بوستان های اصفهان از آن یاد می شود، اما باید بگوییم نوع پوشش گیاهی این پارک در کنار کوشکی هشت بهشت و تردد افراد زیاد در این منطقه باعث شده که این بنا نسبت به دیگر بناهای اطراف خود آسیب های جدی ببیند. این تالار از سمت جنوب به بازارچه و از قسمت شرق به خیابان متاخری منتهی می گردد؛ یعنی شما تنها با 5 دقیقه پیاده روی از پل سی و سه پل می توانید خود را به هتل شاه عباسی برسانید که کاخ هشت بهشت در آن جا قرار گرفته است. تمامی دیوارها و اتاق های این تالار را متفاوت از هم دیگر مزین کرده اند به نحوی که با وارد شدن به هر قسمتی می توانید چیز های گوناگونی را مشاهده کنید. باغی که کاخ هشت بهشت در آن بنا نهاده شده است قسمتی از باغ نقش جهان اصفهان بوده که آن را شاه اسماعیل اول احداث نموده بود و در زمان حکومت جانشینان وی به قطعه های مختلفی تقسیم شد.

۲۲ مهر ۰۲ ، ۲۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

سه مرحله راهنماها برای برج العرب

 

سرزمین بازی، کافه کورت، خان مرجان و برنامهی رقص نور و صدا از قسمتهای هیجان انگیز این مجموعه محسوب میشود، چرا که سرزمین بازی وافی مال به تماماً از چوب ساخته شده است که در هیچ جای دیگر نمونهی آن را نخواهید. استعمال دخانیات در اتاقها و مکانهای عمومی ممنوع است به همین دلیل مکانهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. نکته: فیلمبرداری و عکسبرداری در این مرکز خرید ممنوع است. مرکز خرید اوت لت دبی اولین اوت لت خاورمیانه می باشد. ادرس مرکز خرید اوت لت مال دبی را که در بلوار العین قرار گرفته است، با اپلیکیشن های مسیریابی به راحتی می توانید پیدا کنید. اما با مراجعه به اوت لت مال می توانید به بسیاری از این برندها دسترسی داشته باشید و با تخفیفی در حدود 30 الی 90 درصد آنها را خریداری کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد اوت لت مال دبی، بسیاری از هتلها، برای مسافرین که قصد دارند از این مجموعه بازدید کنند، سرویسهای حملونقل رایگان در نظر گرفتهاند و آن را یکی از مزیتهای هتل بهحساب آوردهاند. بهجرئت میتوان گفت که دبی مال بهترین مرکز خرید دبی است و جزو بزرگترین مراکز خرید جهان نیز به شمار میآید. اینجا با داشتن چشمههای آب گرم، یک منطقهی تفریحی، درمانی به شمار میآید. در اینجا به غیر از فروشگاه های متنوع یک مرکز تفریحی فرهنگی هم وجود دارد. در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت کاری متفاوت بوده و از ساعت 10 صبح تا 12 شب فروشگاه ها باز هستند. ساعت کار مرکز خرید همهروزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب میباشد، اما در روزهای پنجشنبه به علت ازدحام جمعیت، ساعت خاتمه کار تا 24 بامداد تمدید میشود. این مرکز خرید که با معماری منحصر به فردی برگرفته است کشورهای ایران، هند، چین، تونس، اسپانیا و الجزایر ساخته شده است، شامل 270 مغازه می باشد.

با رفتن به رستوران این هتل می توانید تجربه ای خاص را با چشیدن انواع غذاهای عربی را داشته باشید. لازم به ذکر است برای دسترسی آسان به جاذبه های این شهر و سفری مقرون به صرفه، می توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی مجموعه کافه رنت استفاده کنید. اوت لت (Outlet) جایی است که در آن محصولات برندها و تولیدیهای مختلف، بهصورت مستقیم، به خریداران عرضه میگردد. این منطقه به حفظ و تجلیل از تاریخ و فرهنگ امارات اختصاص دارد. در این آکواریوم میتوانید حدود ۶۵هزار جانور دریایی از گونههای مختلف را ببینید و شناکردن و غذادادن به آنها را تجربه کنید. 2. کافی شاپها و رستورانها: در رستورانهای این مرکز خرید نیز انواع غذاهای لذیذ سرو میشود که که میتوانید ساعاتی را برای خوردن غذا و استراحت سپری کرده و یا با خوردن قهوه به ادامه خرید مشغول شوید. ساعت بازدید: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۰۰: ۰۰- در روزهای تعطیلات عمومی و ماه رمضان فروشگاههای این مرکز خرید در ساعتهای متفاوتی باز هستند. شما می توانید در هر جای دبی که اقامت دارید به وسیله مترو یا تاکسی به دبی اوت لت مال برسید و خرید فوق العاده ای را در آنجا تجربه نمایید. هم دبی و هم استانبول جاهای دیدنی زیادی دارد و شما می توانید اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

وقتی که وارد این مرکز خرید می شوید به هیچ عنوان نمی توانید جلو خود را بگیرید و راه نروید. اگر امکان سفر به چین و خریدهای چینی ندارید، می توانید برای خرید انواع محصولات چینی به دراگون مارت دبی مراجعه نمایید. با توجه به اینکه سوئیت موجود در داخل این هتل یکی از انتخابهای بسیار عالی به شمار میرود، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. این مرکز در سال ۱۹۹۵ افتتاح شد و یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. مرکز خرید الغریر (Al Ghurair Centre) با حدود ۲۰ سال سابقه ازجمله قدیمیترین مراکز خرید در دبی است که در آن انواع کالاها از برندهای برتر دنیا به فروش میرسند. علاوه بر خرید وسایل مورد نیاز، می توانید یک روز کامل را به گشت و گذار در میان مراکز تفریحی آن بپردازید. چندین مرکز مختلف برای سرگرمی و همچنین یک سینمای بزرگ را می توانید در اینجا بیابید. این مرکز خرید با کلکسیون گستردهای که از آثار هنری بینالمللی دارد، به بهشتی زیبا برای هنردوستان تبدیل شده است. شما و تبدیل به درهم خرید در دبی ارزان تر از ایالات متحده خواهد بود. بهترین گزینه برای خرید در این سفر، همین مراکز خرید لاکچری محسوب می شوند که با هزینه ای کمتر، اجناس اورجینال و اصل را خریداری می کنید.

برای مثال یک شلوار دیزل اصل را میتوانید با تخفیف بیش از 80 درصد تهیه کنید! در اوت لت مال دبی بیش از ۱۲۰۰ برند معتبر و مطرح دنیا فعالیت می کنند و شما می توانید محصولات باکیفیت این برندها را با تخفیف های ویژه و قیمت هایی بسیار پایین خریداری نمایید. با تحریم های صورت گرفته بر کشور ایران، بسیاری از اجناس را نمی توانید به طور مستقیم از نمایندگی آنها و به صورت اورجینال خریداری کنید. برجمان درست در قلب مرکز دبی قرار گرفته مستقیما به متروی دبی متصل شده و رفت و آمد را برای افرادی که قصد بازدید از آن را دارند راحت کرده است. برق مورد نیاز این موزه مدرن از طریق چهار هزار مگاوات انرژی خورشیدی و به وسیله یک ایستگاه متصل به ساختمان که با اداره آب و برق دبی همکاری دارند، تولید میشود. زمانی که محصولات جدید از سمت یک برند تولید و به بازار عرضه می شود، طرفداران محصولات قدیمی کمتر می شود و تقاضای خرید آن محصولات نیز کمتر خواهد شد. کلاس بدنسازی و یوگا نیز برای میهمانان برگزار میشود. نمایش آتش بازی ففوق العاده دو بار در هفته برگزار می شود . البته اگر بهدنبال اجناسی با قیمت مناسب هستید، باید بگوییم که فروشگاههای بخش جدید این مرکز خرید، در انتظار شما هستند.

بیش از ۱۲۵ برند اجناس خود را در این مرکز خرید ۱۳ هکتاری در معرض فروش گذاشته اند و قرار است که تا پایان ساخت همه فازهای این پروژه تعداد برندهای آن به بیش از ۴۰۰ عدد برسد. این ساحل که در جاده ساحلی جمیرا واقع شده، از امکانات فوقالعادهای همچون سانلانجرها (صندلیهای راحتی ساحلی) و جایگاههای ورزش آبی مثل جتاسکی برخوردار است. اسکای ویو در طبقه 27 هتل برج العرب واقع شده که چشم اندازی فوق العاده از دبی و دریا دارد. در طی سال های اخیر نمونه های زیادی از اشیا باستانی در این قلعه کشف شده که همه آن ها در قسمت باستان شناسی موزه به نمایش گذاشته شده است. دبی یکی از معروفترین شهرهای خاورمیانه است و با توجه به پیشرفتهایی که در سالیان گذشته داشته، سیل عظیمی از گردشگران و توریستها، از سایر نقاط جهان و مخصوصاً ایران به این شهر در امارات متحده عربی سفر میکنند. پیست اسکی دبی و پنگوئن ها در این مرکز خرید هستند و شما افراد علاقه مند می توانید علاوه بر خرید به تفریحات دیگری نیز در این جا بپردازید ، این مرکز خرید بسیار لوکس و زیبا است و از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می آید و مجموعه ای از بهترین برندهای روز دنیا را می توان در آن مشاهده کرد و با وجود لوکس بودن آن و همچنین داشتن تعداد مغازه های زیاد که به 560 مغازه می رسد ، خوشبختانه اجناس آن خیلی هم گران نیست. در شهر دبی می توانید ساعت ها و روزها از تفریحات در مکان های فوق العاده ای نظیر لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، پارک آبی آکواونچر، آکواریوم های دبی و … دسترسی به بازار پارچه دبی بسیار آسان است و می توانید به راحتی از طریق وسایط حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به این مکان بسیار دیدنی و پررفت و آمد برسانید.

همچنین فود کورت، کافه و رستوران های بسیاری در این محل وجود دارند که می­ توانید از میان آنها انتخاب کنید. در پارک های آبی اغلب پدر و مادر ها نگران کودکان خود هستند. اوت لت مال دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه است که اغلب فروشگاه های آن فروش به سبک اوت را ارائه می دهند. این مرکز خرید دارای تعداد زیادی فروشگاه است که محصولات متنوعی را به گردشگران عرضه میکنند. اگر عاشق خرید وسایل لوکس ارزان هستید می توانید برای خرید لباس و وسایل دکوراسیون منزل روی این مرکز خرید حساب کنید. و یا اگر ویزا کارت یا مسترکارت بین المللی ندارید می توانید از طریق آژانس های مسافرتی آن را تهیه کنید. ۴- Rock On: معروف ترین رستوران بلوار بالیوود، رستوران راک آن است که با اجرای زنده گروه موسیقی راک از مهمانان خود پذیرایی می کند و معمولا محل برگزاری جشن های تولد و مهمانی های دوستانه است. 4- برای مهمانان هتل آتلانتیس تخفیفات ویژه ای وجود دارد. این هتل با یک ساحل خصوصی ۵۰۰ متری، یک استخر روباز با چشمانداز شهری، تجربه اقامتی خاطرهانگیز برای مهمانان به ارمغان میآورد. گفتنی است که وسعت این پارک حدوداً ۱۴۱ هکتار است و جزو بزرگترین پارک های آبی دنیا به حساب می آید. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانوادهها میباشد. 2. امکانات تفریحی متنوع: این مجتمع که از وسعت بسیار زیادی برخوردار است؛ دارای 12 سالن سینمایی است. به گزارش رویداد۲۴ اگر شما جزو گروهی هستید که از یک مرکز خرید انتظاری بیش از مجموعهای پر از مغازههای رنگارنگ دارید، باید بگوییم که راه را درست آمدهاید، چون دبیمال یک زمین اسکیت روی یخ، محوطهی بازی و همینطور سینمایی مجهز هم دارد. یکی از جاذبه های دیدنی در اطراف این موزه می توان به پارکی در کنار این موزه اشاره کرد، که بسیار زیبا و دیدنی می باشد، در این پارک بیش از ۱۰۰ گونه گیاهی وجود دارد که مجهز به سیستم آبیاری خودکار و هوشمند و بازیافت آب می باشد.

مرکز خرید اوت لت مال در جاده العین واقع شده است و زیباترین بنا در میان بناهای گنبدی شکل است.این مرکز خرید، مجهز به بهترین پارکینگ بوده و تمام ایام هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آمادهی پذیرش از مشتریان است. ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه : 4 بعد از ظهر تا 12 شب / در ایام تعطیل یا اواخر هفته این مجموعه تا ساعت 1 بامداد باز میباشد. در کنار استخر میتوانید از میان وعدههای کوچک نیز لذت ببرید. شما با سوارشدن در این کابینها میتوانید بهسوی آسمان دبی سفر کرده و از تماشای چشمانداز بینظیر آن لذت ببرید. موزه قهوه در یکی از ساختمانهای قدیمی البستکیه است که فضایی دنج و آرام برای بازدیدکنندها درست کرده تا فقط از قهوه و تاریخ اینجا لذت ببرند. ⦁ محدودیت زمانی برای بازدید و گذراندن زمان در موزه آیا یونیورس چقدر است؟ همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو با خیال راحت میتوانید از نقاط مختلف شهر دبی اعم از جاهای تاریخی و دیدنی و سایر مراکز تفریحی و خرید بازدید کنید. از شهری که بلندترین برج جهان را دارد، باید همانقدر هم انتظار امکانات تفریحی داشت، نه؟ ویلیج یکی از بهترین و معروف ترین اوت لت های دبی می باشد که بیش از ۴۵۰ برند معروف و محبوب دنیا از جمله مایکل کورس، روبرتو کاوالی، دان هیل، کلوین کلین و … این اوت لت مال دبی که از محبوبیت زیاد هم برخوردار است شامل برندهای متنوع و مطرح دنیا از جمله مایکل کورس، دانهیل، دی کی ان وای، کلوین کلاین، روبرتو کاوالی، رالف لورن و … از طرف دیگر، زمانی که محصولات جدیدی از یک برند تولید میشود، محصولات قدیمی طرفداران خود را از دست خواهند داد و دیگر تقاضای زیادی بابت این نوع اجناس وجود نخواهد داشت.

برندهای مختلف همواره در حال تولید محصولات جدید می باشند. درنهایت نیز نکاتی برای راهنمایی شما قبل از خرید در دبی ارائه کرده و همچنین به معرفی فروشگاههای اینترنتی برتر برای خرید از دبی پرداختهایم. درنهایت فراموش نکنید که تجربیات و نظرات خود را راجعبه مراکز تجاری دبی با ما و همراهان ما، به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که در این مجموعه لباس های بی کیفیت هم در قیاس با برندهای مطرح دنیا عرضه میشود، اما برخی از برندهای معروف هم در این مجموعه کار های خود را به فروش میرسانند. شما در این اوت لت با تخفیفهای باورنکردی (۳۰ تا ۹۰درصد) روی محصولاتی از برندهای برتر دنیا مواجه خواهید شد و خریدی بسیار لذتبخش را تجربه خواهید کرد. پس از پایان ساخت جزیرهی مصنوعی هتل برج العرب بر روی آن طراحی و ساخته شد. 2-آینده برای کسانی خواهد بود که قادر به تصور، طراحی و ساختن آن خواهند بود، آینده منتظر نمی ماند، آینده را میتوان امروز طراحی و ساخت. برای ساخت بلندترین برج جهان، اعداد و ارقام درشت و اغراقآمیز مورد چندان عجیبی نیست. موضوعات مورد توجه شامل آینده سفر فضایی و زندگی، تغییرات آب و هوا و محیط زیست، سلامت، تندرستی و معنویت است. این مجموعه مجلل عظیم شامل سه برج بسیار بزرگ است و در شهر دبی ساخته خواهد شد. پیشنهاد میکنیم یک روز کامل از سفر به دبی را به گشت و گذار در این پارک اختصاص داده و تجربه واتر اسپلش، دلفین لند، سقوط آزاد را در برنامههای تفریحی خود قرار دهید.

حال که همراه با ره بال آسمان با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شدید، توصیه میکنیم پیش از سفر، مقاله «راهنمای سفر دبی» را نیز مطالعه کرده تا بتوانید برنامهای بینظیر برای سفر خود چیده و تعطیلاتی فراموشنشدنی را تجربه کنید. اگر گشتوگذار در مراکز خرید دبی برای شما لذتبخش است، توصیه میکنیم دیدار از مرکز خرید مرکاتو (Mercato Shopping Mall) را به هیچ وجه از دست ندهید. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۷۰ فروشگاه، ۴۵۰۰۰ فضای پارکینگ، ۵۰ رستوران و یک سینما با ۲۱ پرده می باشد. مرکز خرید ابن بطوطه به خاطر مسافر مسلمان مشهور قرن چهاردهم(ابن بطوطه)، به خودی خود یک نقطه عطف تاریخی محسوب می شود. برای دسترسی آسانتر به اوتلت مال دبی کافی است که به ایستگاه رشیدیه در خط متروی قرمز دبی و یا به ایستگاه عود متا در خط سبز متروی دبی بروید و از آنجا بوسیله یک تاکسی یا اتوبوس خودتان را به این مرکز خرید برسانید. در جریان این قایقسواری از میان ستونهای آبنما عبور خواهید کرد. از دیگر امکانات و جاذبههای رفاهی و تفریحی این مرکز خرید میتوانیم به شهربازی، سالن تئاتر و سینما و فودکورت بزرگ و شلوغ آن، اشاره کنیم. اگر از مراکز خرید شلوغ و پرتردد دبی خسته شدهاید، مرکز خرید جمیرا پلازا (Jumeirah Plaza) از جمله مراکز خریدی است که باید سری به آن بزنید.

این مسجد باشکوه در یکی از مناطق لوکس و پرزرق و برق دبی واقع شده و تنها مسجدی است که در امارات متحده عربی، تا این اندازه توجه گردشگران و عکاسان را به خود جلب کرده است. در آن فعالیت می کنند. می باشد . دلیل زبانزد بودن این مرکز خرید در بین گردشگران، به دلیل داشتن مراکز تفریح بی شماری است که در خود جای داده است که شامل اسکیت روی یخ و آکواریوم بزرگ دبی مال و فوت کورت بسیار بزرگ و … علاوه بر این، جهت ساختمان باعث کاهش حرارت در فصل تابستان می شود. طلا و جواهراتی که در این بازار بزرگ عرضه میشوند بهقدری متنوعند که میتوان گفت هرنوع زیورآلات از جنس طلا که در جهان طراحی شده است، در این بازار یافت میشود. کالاهایی که در بیش از ۴۰۰ فروشگاه مرکز خرید دراگون مارت عرضه میشوند بهقدری متنوعاند که میتوان گفت تقریبا هرنوع کالایی در این مرکز خرید، با قیمتی کاملاً مناسب یافت میشود. درحالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی به صورت بسیار لوکس میباشد. در ضلع غربی باغ، به موازات خیابان آزادشهر، زمینهای ورزشی شامل زمین چمن، زمین اسکیت، استخر روباز، و همچنین زمین ورزشی چند منظوره شامل زمینهای والیبال و بسکتبال و همچنین زمین چمن مصنوعی برای فوتبال وجود دارد. در این پارک انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مانند بازیهای الکترونیکی، مکانهایی برای باربیکیو و پیک نیک، استخر، مکانهای مخصوص بازی کودکان، زمینهای بازی ورزشی ( مانند بسکتبال، والیبال و هندبال )، جاده مخصوص پیادهروی و دوچرخه سواری، نمازخانه، فضای سبز، چندین رستوران، اغذیهفروشی، ترن سواری، سواری با شتر و اسب، تئاتر پارک و امکاناتی برای افراد ناتوان جسمی در نظر گرفته شده است. کارترز: اگر به دنبال لباسهای مخصوص کودک در دبی هستید؛ کارترز یک گزینه بسیار خوب برای خرید است.

Check My instagram for more 🙏🏼 همچنین بعضی از محصولات مانند کاپشن، تنها در فصلهای مخصوص از سال، کارایی دارند و با تغییر فصل، کارایی خود را از دست میدهند. همچنین در اوت لت محصولات قدیمی برندهای باکیفیت نیز با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرسد. این فروشگاه یکی از بازارهای عمده فروشی دبی نیز هست. چند ساعتی در اونجا بودیم و در انتها با خرید از فروشگاه زنجیره ای کارفور (Carrefour) از ابوظبی خداحافظی کردیم و به سمت دبی حرکت کردیم. هتل گرند سنترال دبی یک هتل 4 ستاره است و در محله مشهور دیره شهر دبی قرار دارد. یکی از چالشهای مسافران در مواجه با این فروشگاهها تعداد بسیار زیاد آنها است که باعث میشود نتوانند از همه آنها بازدید و خریداری کنند، بنابراین قبل از سفر به این جزیره زیبا باید بودجه خود را مشخص کنید و اطلاعاتی درباره مراکز خریدی که در دبی دارند به دست آوردید تا پس از سفر به این شهر وقتتان هدر نرود. در این مطلب به بررسی بهترین اوت لتهای دبی خواهیم پرداخت، پس با دلتابان همراه باشید. اوت لت مال دبی دارای سرویس های رایگانی از مبداهای مختلف شهر می باشد که افراد می توانند از نقاط مختلف به راحتی به اوت لت مال برسند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و حتی روباز اشاره کرد. سپس عدد به دست آمده در ۱۸ درصد ضرب و مجموع آن تقسیم بر ۳۶۵ می شود. هر دو سبک را بیش از ماده ارتقا دادهاند و دیگری” تقلید از کیفیت فضا های داخلی مجلل، در یک عبارت ثروت برای جریان اصلی، یک نمایش توانگری در برج العرب تأثیر سبک های بی قاعده و نا موزون است. بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید از دبی دیدن کنید!

نزدیک به ۲ ساعت طول میکشد تا در این طبقه به سفری خیالی بروید و از ایستگاه فضایی هوپ دیدن کنید. شترسواری، شنسواری، صرف شام، دیدن نمایشهای مختلف و… پارک وایلد وادی دبی تا به این لحظه ۳۰ عدد سرسره و جاذبه مختلف را برای رقم زدن نشاط و شادابی مهمانانش مهیا کرده است. برخی ازپارکهای آبی مانند وایلد وادی قوانین سفت و سختتری دارند . در واقع یکی از تفریحات رایگان در دبی استفاده از پارک آبی لوکس و مجلل آکواونچر در آتلانتیس، هتل پالم است که در روز تولدتان تمامی امکانات و اقامت در آنجا برای شما رایگان خواهد بود. این چند لایه از ۱۰۲۴ صفحه، به نوشتهها اجازه می دهد تا نور طبیعی را در روز به موزه بتاباند. ساعات کاری مراکز خرید دبی به چه صورت است؟ زمانی که قدم در این پارک میگذارید، چشم اندازی از برجالعرب، ساحل جمیرا و سایر مناظر شهری دبی پیش چشم شما قراردارد. در پارک آبی آتلانتیس برای افرادی که نیاز به خرید لباس و یا وسایل تفریح در کنار ساحل را دارند هم فروشگاه هایی می باشد تا وسایلی از جمله، لباس ورزشی، مایو، کلاه آفتاب گیر، لباس های غواصی، کرم ضد آفتاب، حوله و … مساحت این مرکز خرید یک میلیون و ۱۲۴هزار مترمربع است و در آن بیش از هزا رو ۲۰۰ فروشگاه مختلف، با محصولات متنوع برای خرید قرار دارند. این سازه بیشتر از اینکه شبیه به یک مرکز خرید باشد، همانند یک شهر تاریخی است. در ادامه به معرفی چند مورد از این جاهای دیدنی می پردازیم.

۲۱ مهر ۰۲ ، ۲۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «یه لحظه تو یادت بیار منو»

متن آهنگ یه لحظه تو یادت بیار منو مجید خراطها

حیف که نمیدونم کجایی چیشدش از من جدایی

کی برات میگه لالایی خوابتو دیدم شبایی وای برات مردم خدایی

حیف حیف که قلبت با من بده حیف

عشق من دلتو زده حیف

به چه بارونی زده حیف

رفتی خشک شده این دهکده حیف

حیف صبرت سر اومده حیف

شهرو به آتیش میکشم دلت بگیره

مردم اگه فدات بشم دلت بگیره

یه لحظه تو یادت بیار منوMusicdel | موزیکدل

ولی من یه لحظه یادت از سرم بیرون نمیره

 

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «یه لحظه تو یادت بیار منو»

۲۱ مهر ۰۲ ، ۰۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

دربند تهران بدترین دشمن شماست. شش راه برای شکست دادن آن

 

بلندترین و مشهورترین قله تهران توچال نام دارد که با ارتفاعی بالغ بر 3962 متر طرفداران بیشماری در بین کوهنوردان حرفه ای و آماتور را به خود اختصاص داده است. یکی از مسیرهای پرطرفدار کوهنوردی مسیر دربند به قله توچال است که اکثر علاقهمندان به کوهنوردی صبحها راهی آن میشوند. کافهها و دستفروشهای مختلف که محصولات هنری رنگارنگی میفروشند، پیادهروی در این مسیر را خاطرهانگیزتر میکنند. کلیه ظروف تزئینی در این سالن ارزش تاریخی دارند و در میان آنها سفالینههای باستان شناسی مارلیک و املش خودنمایی میکنند. علاوه بر این، بازیها و امکانات مختلف دیگری را میتوان در این منطقه یافت که طیف گستردهای از گزینههای سرگرمی را تضمین میکنند. علاوه بر این، با حضور در بازارتجریش میتوانید از امامزاده صالح (ع)، تکیه تجریش، پاساژ قائم و… ضمن این که بانک آینده نیز سهم بزرگی را در سرمایه گذاری بر روی این پروژه ایفا کرد. این امید وجود دارد که کارفرمایان بتوانند در آینده نیز چنین مراکز تجاریای را ساخته و دربشان را به روی مردم باز کنند. علاوه بر فضای بزرگ و سکوهایی که برای این سالن تعبیه شده است، سایبان بزرگی هم روی آن ساخته شده تا در صورت آفتابی یا بارانی بودن هوا، باز هم بتوان از آن استفاده کرد. همچنین استادیوم چند منظوره بازار بزرگ ایران مال دارای سالن فوتسال، تنیس، کشتی، والیبال و سالن های ویژه معلولین و جانبازان است. البته این عدد مساحت کل پروژه ایران مال است و بخش تجاری آن حدود ۱۸۶ هزار متر مربع خواهد بود.

اختلاف ارتفاع بین پایینترین و بالاترین بخش آن، 55 متر است. باغ دیدار در فضایی سرپوشیده به ارتفاع 14 متر قرار دارد. دربند در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا قرار گرفته و آغاز یکی از راه های اصلی صعود کوهنوردان به البرز مرکزی است. بولینگ گلکسی از سالن های مجهز بولینگ در تهران است که در طبقه RG مجتمع ایران مال قرار دارد. تاکسی: اگر قصد دارید با تاکسی خودتان را برسانید، پارک طالقانی تهران چهارراه جهان کودک که از سمت میدان ونک راه پیدا می کند مسیر خوبی است. در حقیقت، در دربند تهران، و در مسیر پیاده روی آن، تعداد بسیار زیادی از رستوران ها وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید و ساعاتی را به چشیدن طعم لذیذ غذاهای این منطقه اختصاص دهید. همان طور که میدانید، امروزه بازارها، فروشگاهها و مراکز تجاری فراوانی در سر تا سر جهان به وجود آمده است. پوشش گیاهی این باغ را درختان نخل سر به آسمان ساییده ایرانی و امریکایی تشکیل میدهند و با داشتن فضای نشستن و کافه در قسمت مرکزی، مکان خوبی برای استراحتهای کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی بین خرید است. از جمله اهداف سازندگان برای ساخت پروژه ایران مال باید به افزایش سرمایه گذاریها، یاری رساندن به رشد مالی کشور، آشنایی افراد با نمادها و فرهنگهای ایرانی و همچنین جذب توریستها از سر تا سر جهان به حساب آورد. در دههٔ ۱۲۸۰ شمسی، جنبش مشروطه قدرت گرفت و قانون اساسی مشروطه را بر این کشور، حاکم کرد. در دههٔ ۲۰۰۰ میلادی نیز گروههای اصلاحطلب و مخالف، بهطور فزایندهای پیامهای خود را در اینترنت پخش میکردند؛ در برابر آنان، مسئولان کشور، تلاشهای خود را برای خاموش کردن مخالفتهای آنلاین، تشدید کردند.

این مجموعه هم مکانی برای خرید کردن و هم تفریح و سرگرمی به شمار میرود. پس از یک استراحت نسبتا کوتاه و نوشجان کردن ناهار در یکی از رستورانهای قدیمی و زیبای این منطقه از شهر، میتوانیم مسیر خود را به سمت کاخ گلستان ادامه دهیم و از این مجموعهی تاریخی و زیبا دیدن کنیم. مسیر رسیدن به این مرکز خرید تا حدودی شبیه مسیر دسترسی چیتگر و بام لند است. اطلس مال بهگونهای طراحی شده که علاوه بر شعاع گستردهای از منطقه یک، بخشی از منطقه سه تهران را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار میدهد.سه ورودی پیاده از سمت خیابان پاسداران برای اطلس مال پیشبینی شده که بهدلیل شیب خیابان، هر ورودی به یکی از طبقات تجاری خاص دسترسی دارد؛ ازاینرو، میتوان سه همکف مجزا برای این ساختمان تعریف کرد. یکی از زیباییهای این خانه مربوط به ضلع شمالی ساختمان اربابی (برج) ایوانی آن میشود که بر پایه چند ستون و طاق ساخته شده است. یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی سامسونگ به کاربران و مشتریان خود ارائه می دهد این است شما می توانید پس از خرید، از پشتیبانی بسیار قوی این شرکت استفاده کنید. با آنکه زمان کوتاهی از تاسیس این مرکز خرید میگذرد، مشتریان زیادی را به خودش جلب کرده است. زمین پاتیناژ یا پیست یخ ایران مال (آیس باکس) از دیگر مراکز ورزشی محبوب در ایران مال است که افراد زیادی را به خود جلب می کند. حال اگر بخواهیم در مورد موقعیت ایران مال صحبت کنیم، باید بگوییم در نزدیکی دریاچه چیتگر و در منطقه 22 از شهر تهران واقع شده است .دسترسی به این منطقه نسبتا ساده است و به راحتی با تاکسی، مترو، اتوبوس و یا خودروی شخصی میتوان به آن رسید. در مجموع اگر بخواهیم حساب کنیم، باید بگوییم که واحدهای تجاری فراوانی در ایران مال به چشم میخورد.

Chasing his own Tail adorable cartoon character chasing tail cute dog doggy fun funny golden retriever happy illustration joyful jumping mascot pet playful playing positive wine برای رفتن به شربت خانه ایران مال به طبقه جی۲، تیمچه حاج علیاکبر مراجعه کنید. در شربت خانه می توانید انواع نوشیدنی های سنتی را سفارش دهید و هم از فضای زیبای آن لذت ببرید. در این بازار زیبا محصولات، سوغاتی و صنایع دستی شهرهای ایران عرضه شده، همچنین شما فرهنگ و سنتهای آنها را از نزدیک خواهید دید. مجتمع ایران مال علاوه بر فود کورت تعداد زیادی کافه و رستوران نیز دارد که انواع غذاهای مختلف با رنج قیمتی متفاوت را به شهروندان و مراجعان عرضه می کنند. امروزه مالهای بزرگ دنیا تجربه خرید، تفریح و هیجان را به مشتریان خود عرضه می کنند. در این فود کورت ها مشتریان با هر نوع سلیقه ای می توانند انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و فست فودها را تهیه کنند. فود کورت ایران مال برای علاقه مندان غذا و خوردنی یک کلکسیون کم نظیر است. خبر خوب دیگر این است که علاوه بر خود ایران مال که انصافا از نظر ابعاد و امکانات چیزی کم ندارد، پروژههای دیگری نیز در اطرافش در حال ساخت است. حتی بخشهایی از این پروژه هنوز جای کار دارند و اگر افراد بتوانند به خوبی از عهده آنها هم بر بیایند، باید به وجود چنین مرکزی افتخار کنیم. بازار سنتی در اصل شامل دو راسته ی اصلی و فرعی است که بر هم عمود اند و حجره ها و فروشگاه ها در چهار جهت راستهها به وجود آمده اند. علاوه بر این مسجد، ۴۰ نمازخانه در فضاهای مختلف ایران مال وجود دارد. در این مجتمع وجود چندین مرکز ورزشی منطبق با استانداردهای جهانی آماده ارایه خدمات به ورزشکاران و بازدیدکنندگان است. در ادامه شما را به تماشای زیباییهای بینظیر این پارک دعوت میکنیم. مسجد ایران مال با معماری زیبا و چشمنواز و تزیینات کاشیکاری و گچبری خود، علاوه بر محل عبادت، یکی از دیدنیهای بینظیر بازار بزرگ است که در طراحی آن از مسجدالنبی الهام گرفته شده است.

بازار بزرگ ایران مال نیز با توجه به مساحت بزرگ خود دارای ۴ مجموعه فودکورت است. طناب دیگری دور شخص میبندند که به طناب اصلی وصل است. خیلی هیجان انگیزه، محدودیت سنی نداره اما برای کودکان سه تا 6 سال باید یک بزرگسال تر همراهشون باشه که البته بلیط اضافه نمیخواد. البته وسعت اولیه این کاخ حدود 54 هکتار، یعنی 10 برابر مساحت کنونی آن بود؛ اما بازدید از متراژ کنونی هم بدون داشتن یک راهنمای بازدید از کاخ گلستان سخت به نظر میرسد. از افتخارات ایران مال، کسب عنوان بهترین مجتمع تجاری چندمنظوره خاورمیانه در یکی از نمایشگاههای معتبر شاپینگ مالهای جهان به نام MAPIC است و در سال ۲۰۱۷ میلادی جایزه برترین مال جهان را از نظر ابعاد و فضاهای خدماتی، فرهنگی و تفریحی از موسسهی ارزیابی کننده مجموعههای تجاری جهان (RLI) دریافت کرده است. نکته مهم خرید از ایران مال، دسترسی شما به انواع فروشگاههای بزرگ و برندهای معتبر در یک محل است. شهربازی بزرگ و سرپوشیده بازار بزرگ ایران در ۲ طبقه واقع شده و دسترسی آن به گونه ای است که از بخش های مختلف به راحتی می توان به این نقطه رسید. بخش سینمای کودک و نوجوان موزه باغ فردوس هم محلی برای دیدار دوباره شما با فیلمهایی است که در کودکی و نوجوانی دیدهاید. وقت تهرانگردی و یا در مدت اقامتتان در تهران و رزرو یکی از هتل های تهران، زمان بازدید از باغ فردوس و موزه سینما لحظاتی شاد و خوش را برای شما آرزومندیم.

عمارت باغ فردوس در زمان محمد شاه قاجار ساخته شده. قاجارها در طول دوران حکومت خود، در گوشه و کنار ایران به خصوص تهران باغهای متعددی ساختند. قیمت اجناس در ایران مال متوسط رو به بالا است و شما می توانید طیف وسیعی از اجناس لوکس را نیز در اینجا بیابید. این پارک را میتوان یکی از بهترین بوستانهای پایتخت و متنوعترین آنها نام برد. انواع فضاهای رستورانی و کافه ای یکی دیگر از جنبه های جذاب ایران مال است که به شما امکان انتخاب بین 200 رستوران و کافی شاپ را می دهد. همچنین نیروهای امنیتی با لباس شخصی برای مراقبت از دفتر تلویزیون گماشته شدهاند و امکان دسترسی به روانشناس برای کسانی که مورد تهدید قرار گرفتهاند فراهم شدهاست. دسترسی به پارک نیاوران بسیار راحت بوده و با خودروی شخصی یا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، مترو و اتوبوس میتوانید خود را به این بوستان سرسبز و باصفا برسانید. اگر از شلوغی خوشتان نمی آید، ما به شما پیشنهاد می کنیم رفتن به بازار تجریش را به شب ها یا روزهای آخر هفته موکول نکنید. در این مقاله سعی داریم تمامی جاذبههای گردشگری پل طبیعت تهران و تمامی امکانات گردشگری و تفریحی آن را به شما معرفی کنیم. از تهران: بزرگراه شهید خرازی شرق به غرب، تونل شماره ۱، تونل جنوبی، خیابان ایران خودرو ورودی شمارهی ۱ (RG).از کرج: بزرگراه شهید خرازی غرب به شرق، خیابان ایران خودرو، کنارگذر غربی شماره ی ۱، پل RG، ورودی شماره ۱ (RG).

برخی از دیدنیهای پارک آب و آتش شامل پل طبیعت، پل ابریشم، فانوس دریایی و برج آتش میشود. اگر برنامهتان را طوری تنظیم کنید که بعد از غروب آفتاب به پارک آب و آتش برسید، میتوانید از منظره زیبای برجهای آتش هم استفاده کنید. یعنی ۱۰ برابر بزرگتر از مراکز تجاری سام سنتر و مدرن الهیه و تقریبا دو برابر کل زیر بنای پاساژ پالادیوم. در کنار این مجموعه، دو هتل پنج ستاره نیز مشاهده میشود که این موضوع نیز در نوع خود جالب و قابل ستایش است. تعداد این مراکز به نسبت گذشته بسیار بیشتر شده است و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. خبر عجیب و جالب این است که از همان ابتدای سالهای افتتاح برج آزادی و بدون در نظر گرفتن وقفههای کوتاه مدت به دلایل سیاسی و امنیتی، داخل برج آزادی همواره قابل بازدید بوده است. جالب است بدانید که پروژه ساخت ایران مال به صورت رسمی در سال 1390 کلید خورد. بنابراین می توانید به طور کاملا رایگان از امکانات مجموعه ایران مال استفاده کنید. جدا از سودی که صاحبان این مراکز میبرند، مردم نیز میتوانند از امکانات گوناگون آنها بهرهمند شوند. در نیمه دوم سال، ساعات فعالیت باغ کتاب به 9 تا 21 تغییر می کند و در تعطیلات آخر هفته نیز تا ساعت 22 پذیرای بازدید کنندگان می باشد. مجموعه موزه گلستان علاوه بر تالارها و عمارتها، بخشهای دیگری همچون بخش آموزش، مرمت، کتابخانه کتب چاپی و نسخ خطی، مرکز اسناد تصویری و خطی را نیز داراست که به گردشگران پیشنهاد میشود بعد از حضور در کاخ گلستان بازدید از این بخشها را هم از دست ندهند. امروزه فودکورت ها بخش ثابت مراکز خرید در دنیا هستند. ولی این مرکز خرید پنجشنبهها و جمعهها یک ساعت اضافهتر باز میماند و تا ساعت ۱۲ شب به فعالیت خود ادامه می دهد.

آیا ایران مال امروز باز است؟ ایران مال چیست و در کجا واقع شده است؟ بهترین پاساژ های تهران کجا هستند. استان تهران نمادهای گوناگونی دارد. ایران مال دسترسی مترو دارد؟ دسترسی با خودرو شخصی از اتوبان همت غرب (اتوبان خرازی) راحت و سرراست است. برای رفتن به ایران مال با مترو باید سوار خط ۵ (به سمت گلشهر) شوید و در ایستگاه مترو ایران خودرو پیاده شوید. شما باید سوار خط ۵ مترو به مقصد گلشهر شوید، بعد در ایستگاه ایران خودرو پیاده شوید. ظرفیت این پارکینگ 20 هزار خودرو و موتورسیکلت است؛ پس هنگام بازدید از ایران مال دغدغه جای پارک نداشته باشید. از جمله امکاناتی که در پروژه ایران مال مشاهده میشود باید به موارد تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی اشاره داشت.و این بدان معنا است که مردم رفا برای یک یا دو دلیل به این مال مراجعه نمیکنند، بلکه آنها قادر هستند تا کارهای متفاوتی را در آن انجام دهند و حسابی لذت ببرند. ایستگاه طالقانی: علاوه بر سفارت آمریکا (باغ موزه استکبارشناسی) که دقیقا کنار این ایستگاه مترو قرار گرفته، پارک هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر نیز از جمله بناهایی هستند که با کمتر از ۱۵ دقیقه پیادهروی از ایستگاه مترو طالقانی میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

با این حال باغ ملی چند سال بیشتر دوام نیاورد و در محوطه آن، ساختمانهایی از جمله ساختمان وزارت امور خارجه، کتابخانه ملی و موزه ایران باستان ساخته شد. برای طبیعتگردی یکی از مهمترین نکاتی که قبل از حرکت باید آن را مد نظر قرار داد، شرایط جوی و دمایی ست. گذر موج چیتگر در تاج دریاچه قرار گرفته و سازهای قوسی شکل دارد. این بخش در طبقه همکف قرار دارد و اشیای آن مربوط به بعد از ثبت تاریخ و شروع تمدن واقعی و رسم الخط است. آینه کاریها و نقاشیهای این بخش زیبایی مثال زدنی دارند. چندین لباسفروشی هم در این طبقه هست که معمولاً لباس مجلسی زنانه دارند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران رست و دربند و ورودی دربند کاخ سعد آباد و سورتمه دربند تهران و رستوران کوهپایه قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران رست و دربند و سورتمه دربند تهران و تله سی یژ دربند و رستوران کوهپایه قرار گرفته است. ولی مسیر کوتاه. من پیشنهاد میکنم اگر به دربند رفتید حتما سورتمه و تله سی یژ اش را امتحان کنید. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران رست و بوستان گلابدره و دربند و تله سی یژ دربند و رستوران کوهپایه قرار گرفته است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بوستان گلابدره و دربند و ورودی دربند کاخ سعد آباد و سورتمه دربند تهران و رستوران کوهپایه قرار گرفته است. ورودی شمالی این مجموعه در میدان سربند قرار دارد.

۱۸ مهر ۰۲ ، ۲۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

وجه افراطی امارات مال به ندرت دیده می‌شود، اما چرا نیاز است

 

صبحانه، نهار و شام هر روز سرو می شود. در هتل شرایتون دبی امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد. در این هتل باشگاه ورزشی پاور زون به صورت 24 ساعته باز است و مجهز به مدرن ترین دستگاههای روز ورزشی می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه ای یا شرقی را برای تمامی وعده های غذایی سرو می کند. اما برج خلیفه (که بزرگترین برج ساخته بشر است)، آب نمای موزیکال دبی، باغ جادویی گل ها و برج العرب را میتوان به عنوان بخشی از لیست بلند بالای جاذبه های دبی برای مسافران تور لحظه آخری دبی نام برد. با این حال، دبی مال، امارات مال، برجمان، دبی اوتلت مال و بطوطه مال از مهم ترین مراکز خریدی هستند که میتوان به آنها اشاره کرد. توجه داشته باشید که در هتل شرایتون امارات مال دبی اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. این پیست در مرکز خرید امارات واقع شده است؛ در نتیجه فاصله چندانی با این مرکز خرید ندارید. و یا اگر ویزا کارت یا مسترکارت بین المللی ندارید می توانید از طریق آژانس های مسافرتی آن را تهیه کنید. واگن سواری در سرزمین ممنوعه دایناسورها تقریبا ترسناک نیست و به آرامی در بین دایناسورها حرکت میکند.

شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که در سرزمین ممنوعه چه خواهید یافت. و جزو برترین مکان ها و محبوبترین جاذبههای دبی برای گذران اوقات فراغت در کنار دوستان و اعضای خانواده از کوچک ترین تا بزرگ ترین آن ها به شمار می آید که در آن می توانید مهارت های خود را در 12 سالن بولینگ پیشرفته و 10 مسیر بولینگ پین آن بیآزمایید و در عین حال با به چالش کشیدن یکدیگر پیش بینی کنید که چه کسی برنده نهایی بازی می شود و تاج پادشاهی یا تاج ملکه خطوط را بر سر می گذارد. اگر قصد دارید که با هزینه مناسب و مقرون به صرفه، سفری لذت بخش و خاطره انگیز را به این شهر کوچک حوزه خلیج فارس تجربه کنید، شما را به خواندن ادامه مطلب در رابطه با تور دبی توصیه می کنیم. شما می توانید به قنادی و شکلات فروشی، کافه، فست فود، رستوران، غذای سالم یا غذا خوردن در هتل کمپینسکی و شرایتون دبی مال امارات را تجربه کند. قطعا با توجه به این اشاره، متوجه شدید که هیستریا اتاق وحشتی در مرکز خرید دبی مال شما را به یک هیجان در کنار ترس دعوت می کند. منوهایی از غذاهای لذیذ در رستوران ها و فست فودها و البته آشپزخانه های سنتی دبی وجود دارد، که شما احتمالا بخش زیادی از زمان خود را صرف بررسی آنها خواهید کرد. در بخش یافتن پادشاهی گمشده، کودک به همراه یکی از والدین خود اقدام به یافتن گنجینه گمشده ای می کند که سایه های خبیث آنها را دزدیدهاند.

هم چنین هتل شرایتون دبی دارای غذای کودک با هزینه اضافی است. در واقع این چرخ و فلک برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است. در نزدیکی هتل همچنین خیابان الریگا و مرکز خرید الغدیر قرار دارند که بسیار مناسب کسانی است که برای خرید به دبی سفر کرده اند . جالب است بدانید دو نمایش در بعد از ظهر (۱۳:۳۰و ۱۳ بعد از ظهر) به اجرا در میآید و نمایش شبانه از اول غروب شروع میشود و هر ۳۰ دقیقه تکرار میشود تا ساعت ۲۳:۰۰ ادامه مییابد. با توجه به سرعت بالای چرخ و فلک، کمربند های ایمنی تعبیه شده که حتما قبل از شروع به حرکت باید بسته شوند. در قسمت دیگر از مزرعه دوپلو، زمین بازی مناسب کودکان خردسال تعبیه شده که دره دوپلو نام دارد و خردسالان در آنجا قادرند با حیوانات ساخته شده از لگو بازی کنند. در قسمت ساخت و آزمایش بخش خیال پردازی پارک موضوعی لگولند دبی، کودکان قادرند با استفاده از لگو خودرو بسازند آنها را در رقابت های مجازی با سایرین آزمایش کنند. در بخش ماجراجویی فعالیت های هیجان انگیزی وجود دارد که کودکان قادرند همراه با والدین خود به انجام آنها بپردازند. دبی به برج های بلند مرتبه، بازارهای خرید و صبحانه های دیر هنگام و چشمگیر جمعه هایش معروف است. بازار ادویه با آشپز های ماهر، غذاهای خانگی و متصدیان شناخته شده با استفاده از جعبه های شخصی خود در کنار جعبه های رنگارنگ ادویه، سبزی ها، برنج و میوه جات ارائه میدهد، برای کسانی است که مایل به کشف عجایب دبی هستند.

این جزیره نخل یکی ازبزرگترین جزیره های مصنوعی جهان است که نشانه پیروزی نبوغ انسانی است. ورود به امارات نیازمند ویزای مخصوص این کشور است. این ترمینال عمدتا به پروازهای شرکت هواپیمایی امارات اختصاص دارد. ترکیب نمازگزاران از گروههای سنی مختلف زیر هجده سال، میانسال و به ندرت سالخورده تشکیل میگردد و شهروندان تحصیلکرده و عامی، بازاری، نظامی و نظایر آن حتی پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی، همه در کنار شیعیان در نماز جماعت شرکت میکنند. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب که در طبقه همکف دبی مال قرار دارد، بیش از 33000 جانور دریایی را در خود جای داده است و 10 میلیون لیتر آّب درون مخزن را اشغال میکند. این تنها نکته ای است که شاید شما را آزرده خاطر کند. اگر می خواهید نمایی از زندگی روزمره مردم قدیم امارات را در ذهن تان به تصویر بکشید، علاوه بر بستکیه از موزه دبی دیدن کنید. علاوه بر فروشگاههای کوچک بازار مدینه جمیرا لوازم منحصر به فردی را میفروشد که فرهنگ منطقه را به تصویر بکشد. بخش شهر کوچک پارک موضوعی لگولند دبی شامل 20 میلیون آجر لگو است و از آنها برای ساخت 15000 مدل کوچک از المان ها و سازه های مشهور دنیا استفاده شده است. دهکده جهانی دبی برای نشان دادن تمام جهان به صورت مجموعه ای مینیاتوری ایجاد شده است. در این مقاله ما قصد داریم تا یک راهنمای مفید برای تعطیلات شما باشیم و مجموعه تفریحی دبی که بسیار منحصر به فرد است را به شما معرفی کنیم. مجیک پلنت در سطح 2 واقع شده و نزدیکترین پارکینگ به آن پارکینگ A است. بنابراین کفشهای بولینگ خود را به پا کنید و خود را به یالا بولینگ در مجیک پلنت برسانید.

است. درمجیک پلنت علاوه بر گذراندن اوقات فراغت و سرگرمی می توانید آزمایش و درباره بازی های جدید مهارت آموزی کنید، امتیاز بگیرید و جلیزه دریافت کنید یا کارت های سیاره جادویی خود را تعویض کنید وبه جای دریافت جایزه، سطح عضویت خود را از نقره به طلا و پلاتین ارتقا دهید. این هتل دارای تراس و تجهیزاتی مدرن در فضای بیرون است. در هر حال با خرید از این هایپرمارکت در پول و بودجه در نظر گرفته شما صرفهجویی شود. مزیت اصلی Dubai Outlet Mall، تخفیفات عالی و قیمتهای پایینتر نسبت به مراکز خرید دیگر است. بنابراین این فروشگاه قادر است تا تمامی نیازهای خانوار شما را تامین کند. در این طبقه همه نوع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در سایز و قیمتهای متفاوت میتوانید پیدا کنید. در پاسخ به این سوال که تور دبی چقدر است باید اذعان داشت که هزینه تور دبی به نوع بلیط رفت و برگشت، وسیله نقلیه رفت و برگشت، هزینه محل اقامت، هزینه گردش در شهر دبی و هزینه های جانبی دیگر بستگی دارد. بنابراین اگر از شلوغی خوشتان نمی آید، یا دوست دارید که سفری ارزان تر به دبی داشته باشید، تابستان بهترین زمان گردش کردن در این شهر حاشیه خلیج فارس است. همه سوئیت ها و اتاق ها در هتل شرایتون، دید تماشایی از منظره شهر به نمایش می گذارند که بسیار لذت بخش است. در مرکز خرید مرکاتو می توانید از سینماهای Vox و شهر سرگرمی برای کودکان نیز دیدن کنید همچنین این مرکز خرید به داشتن کافه شکلات آلیسون نلسون، رستوران عربی آزکادنیا، غذاهای چینی در رستوران چینی ، غذاهای هندی در رستوران گزبو و کافه کوستا معروف شده است.

همچنین امارات مال در فوربز Forbes (شرکت رسانه ای و مجله آمریکایی) در لیست 5 مرکز خرید برتر دبی قرار گرفت. در نخل جمیرا هیچ ساحل عمومیای ندارد و تمام سواحل زیبا آن یا متعلق به ساختمانهای لوکس هستند و یا اینکه در اختیار هتلهای لوکس قرار دارند. مناطق پاک و سالم و البته دارای وسایل تفریحی و رفاهی متنوع، در این سواحل انتظار شما را می کشند. در حالی که برخی دیگر را می توان در جزایری که توسط انسان ها ساخته شدند پیدا کرد. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل میشوید.در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی از آس پرواز ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای دبی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. دبی شهری است که طی چند سال اخیر، از فرش به عرش رسیده است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و دسترسی به جاذبه های گردشگری و تجاری دبی از جمله مرکز خرید امارات و اسکی دبی، گزینه مناسبی برای کسانی که قصد رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر زیبا و دیدنی را دارند، است. لگولند(LegoLand) نوعی شهربازی(پارک تفریحی) است که وسائل بازی در آن با لگوها ساخته شده است و شعبه های مختلفی در سطح جهان دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از بخش های گلوبال به معماری ایرانی اختصاص دارد. خیابان السیف از پربازدیدترین دیدنی های دبی می باشد که طول ان 1.8 کیلومتر می باشد و در کنار خور دبی قرار دارد و با فضایی جذاب و مسحور کننده، السیف ریشه در فرهنگ و میراث دبی دارد. آونتورا در فضای باز در میان زیباییهای طبیعی پارک مشرف قرار دارد، محیطی امن و هیجانانگیز را فراهم میکند که در آن بچهها میتوانند تجربههای جدید و مهیجی را کسب کنند.

سافاری در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد. پارک از شش بخش تشکیل شده که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز؛ برای نمونه، از میان بخشهای مختلف این پارک میتوان لگو سیتی و مینیلند با تم خاورمیانه را نام برد. از بخش های جذاب این پارک میتوان به قسمت "روبلم سازی" اشاره کرد که در آن کودکان تمام سنین میتوانند با استفاده از آجرهای نرم لگو برای خودشان بلم بسازند، همچنین قسمت "قایق سازی" هم بسیار هیجان انگیز است و در آن کودکان میتوانند با آجرهای آماده قایق بسازند و بعد آن را در رودخانه 10 متری امتحان کنند. اگر به دنبال ایده های جدید می گردید بهترین گزینه برای شما مراجعه به فروشگاه های مد است. برج های سر به فلک کشیده و خیابان هایی که به خیابان های لس آنجلس تنه می زنند، تنها بخشی از زرق و برق دبی در سالهای اخیر است. قیمت تورهای چهارفصل رقابتی و مهمتر از آن شفاف است. شما کاربران و مسافران عزیز می توانید در سایت چهارفصل از مشاوره و پشتیبانی تخصصی رایگان در زمینه خرید تور دبی، قیمت تور دبی و تور لحظه آخری دبی برخوردار شوید. این مرکز خرید لوکس با معماری به سبک قرون وسطی از شلوغترین پاساژهای دبی است. این جزیره یکی از بهترین قسمت های مهم برای گشت و گذار است و سالانه افراد زیادی تنها برای دیدن این پارک به دبی سفر می کنند. پس از گشت و گذار بسیار در این مرکز خرید و انجام بازی های مهیج آن حتما خسته شدید و کمی احساس گرسنگی می کنید. یکی از بخش های جالب توجه این قسمت، فروشگاه عکس است. علاوه بر گل آرایی، این باغ زیبا دارای باغ عطرها، باغ پروانه ها، پرندگان با طاووسها و گالری هنری است.

برای کشف برخی از عجیبترین مصنوعات و مجموعهها در 6 گالری جذاب آن (به سر و جمجمههای کوچک فکر کنید!) وارد دنیایی جادویی شوید. مراکز خرید بسیار شیک با معماری جذاب، دریاچهها و آبنماهای خیرهکننده، برجهای سر به فلک کشیده و طبیعت زیبای گرمسیری فقط بخش کوچکی از زیباییهای این شهر کوچک محسوب میشود. در این مقاله با فستیوال خرید دبی بیشتر آشنا شدیم. ضمن اینکه دبی یکی از سواحل زیبای خلیج فارس را دارد و چون آب و هوایش تقریبا گرم است، در اکثر روزهای سال می توانید به لب ساحل رفته و از فستیوال ها و کارناوال های ساحلی اش لذت ببرید. مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی، به خاطر نمایشهای نور دیدنیاش معروفه، این مرکز خرید به قدری بزرگه که لقب شهری در شهر دیگر رو بهش دادند. سلام من و همسرم و یک پسر هفت ساله آخر شهریور ۱۴۰۲ قراره بیایم دوبی.کجا رو پیشنهاد میدید؟ این مراسم که به شکل یک نمایشگاه بین المللی هر ساله در دبی برگزار می شود، در فضایی به مساحت 5242 متر مربع به فرهنگ های مختلف بین المللی می پردازد. در این بازی شروط خاصی باید رعایت شود که یکی از آن ها قد افراد ماجراجو است که باید حداقل 1.21 سانتی متر و سن نیز باید بالای 10 سال باشد البته مسافرانی 10 تا 12 ساله سن باید با یک فرد بزرگسال (مستلزم خرید بلیط جداگانه است) همراه شوند.

با اینکه برج العرب هتل بسیار بزرگی دارد، اما فقط 202 سوئیت را در خود جای داده است. اپرای دبی با چشم اندازی از چشمه دبی و نزدیک به برج خلیفه، به طور حتم نظرتان را جلب میکند. ازهتل آپارتمان و هتل های ارزان قیمت تا هتل های زنجیره ای بین المللی و تفرجگاه های عظیم و لوکسی مانند برج العرب. فرودگاه بین المللی دبی: این فرودگاه را پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان می دانند، چرا که هر هفته، هشت هزار پرواز در آن انجام میشود. برای مشاهده قیمت روز ویزا دوبی می توانید از جدول زیر نرخ بروز انواع مخالف قیمت ویزای دبی را مشاهده نمایئد . آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مال همچنان تجربیات نوآورانه را برای افزایش درک بازدیدکنندگان از زندگی دریایی ارائه میدهد. بلندترین برج دنیا که آسمان خراشی در دل کویر برهوت شهر دبی است که باید گفت شکوه این ساختمان بیشتر از فاصله نزدیک مشخص است و به سختی می شود دیدار از این برج ۸۲۸ متری را از دست داد. البته خیالتان راحت باشد چون که فرودگاه بین المللی دبی، با داشتن سه ترمینال، کار مسافرین خود را حسابی راحت کرده است. نمایش خیره کننده از خط افق دبی، سطح بی نظیر از راحتی، ظرافت و مهمان نوازی نمونه در سوئیتهای 70 متری هتل رافلز دبی صبحانه بوفه ناهار بین المللی سفارش غذا ایتالیایی در رستوران Bistronomia رستوران ژاپنی TOMO و پناهگاه آرامش با استخر در فضای باز مرکز تناسب اندام و طیف وسیعی از درمان های آبگرم با شش اتاق درمان و یک باغ گیاه شناسی 10،000 متری را تجربه کنید. Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و باراست. این بخش به صورت طاق طراحی شده و شامل سرامیک های فیروزه ای و موزاییک های زیبای ایرانی است.

اینترنت در مراکز خرید و اکثر مراکز تفریحی رایگان است اما سرعت خوبی ندارد. اگر قصد رفتن به مرکز خرید مرکاتو دبی را دارید، باید به محله جمیرا بروید. اگر قصد دارید به زودی به دبی سفر کنید، حتما سر زدن به حداقل یک پارک آبی دبی را باید در برنامهی خود قرار دهید. هتل چارفصل جمیرا نیز، در این منطقه قرار دارد و ضمنا، هزینه ارزان تری هم نسبت به بقیه برمی دارد. هزینه در این منطقه به گرامی الصفوح و پالم و جمیرا نیست و بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به حساب می آید. به همین دلیل فصل تابستان، گزینه مطلوبی برای رفتن به دبی نیست اما این مورد هم فرد به فرد متغیر است. همچنین این آکواریوم عضو سازمان WAZA است که سازمانی برای اتحاد بهترین باغ وحش ها، اکواریوم ها و سایر ارگان های وابسته به آن است. این بخش یکی از پر طرفدار ترین قسمت های پارک موضوعی لگولند دبی می باشد. بهخصوص در شب، این بازار به یکی از جذابترین دیدنی های دبی تبدیل میشود. با زندگی در داون تاون دبی به ایستگاه های اتوبوس و مترو دسترسی خواهید داشت که از این راه می توانید در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از شهر برسید. دبی در سال های اخیر توانسته صنعت گردشگری را بسیار رونق بخشد تا آن جا که افراد زیادی از تمام جهان برای دیدن این شهر به خاورمیانه سفر می کنند.

Fuel issues in Pakistan branding graphic design logo دبی یکی از شهر هایی است که افراد زیادی به قصد خرید و گشت و گذار در مراکز خرید آن آن را انتخاب می کنند و اوت لت ها بهترین انتخاب برای علاقمندان به گردش و خرید در مراکز خرید هستند. چون بسیاری از توریست هایی که به دبی می روند سری هم به اینجا می زنند، به ساحل روسی معروف است. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های عربی، انگلیسی، روسی، اردو و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. در این فروشگاه کودکان هرچه که برای تبدیل شدن به یک شوالیه شجاع یا پرنسس زیبا نیاز دارند را می توانند خریداری نمایند. تصور جمع شدن دور آتش و خوردن غذا در کنار یکدیگر بسیار جالب و شادی بخش خواهد بود. بدون شک بازدید از باغوحش آکواریوم برای هر رده سنی بهویژه کودکان بسیار جالب و فراموشنشدنی خواهد بود. مرکز خرید امارات مال که در زبان عربی با نام مول الإمارات شناخته می شود اولین شاپینگ ریزورت shopping resort جهان است که قبل از افتتاح دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان) بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه بود. یکی از استخرهای این مجموعه مخصوص کودکان است. همچنین چندین سرسره آبی متنوع و هیجانانگیز نیز برای کودکان ساخته شده است. این پارک عظیم که عمدتاً در قلب دبی هیل استیت واقع شده است، میزبان پارکهای موضوعی کوچکتری است. اینکه تور دبی ارزان است یا خیر، باید گفت شما در چهارفصل متناسب با هزینهای که پرداخت میکنید، خدمات بسیار مناسبی دریافت خواهید کرد. هایپرمارکت کارفور در طبقه همکف نزدیک پارکینگ C واقع شده است. به هر حال مقصد بسیاری از توریست های جهان است و این تنوع در داشتن جاذبه های گردشگری، امری بدیهی است. این بخش از پارک کاملا منحصر به فرد است.

بخش های مختلف موزه به 7 سالن و نمایشگاه تقسیم شده است که در هر یک از آنها آثار کمیاب مانند قرآن های دست نویس باستانی، آلات نجوم، پزشکی، معماری و کیمیاگری مسلمانان وجود دارد. برخوردار است، اما مهمترین مزیت آن، قیمت مناسبی است که نسبت به سایر پارکهای آبی دارد. لگولند که برای کودکان 2 تا 12 سال طراحی شده است، دارای بیش از 40 سرسره و بیش از 15.000 سازه لگو میباشد که با بیش از 60 میلیون آجر لگو ساخته شده است. شهر مدرن دبی یک مقصد گردشگری رویایی و صد البته یکی از فوتوژنیکترین جاهای جهان است. یکی دیگر از ۲۰ جاذبه گردشگری برتر دبی موزه تمدن اسلامی شارجه در دبی است که می توانید در آن به بازدید از تاریخ و فرهنگ اسلامی بپردازید. یالا Yalla بولینگ یکی از بهترین فعالیت های سرگرم کننده خانوادگی است. از جمله ویژگی های این مرکز خرید وجود شهربازی سیاره جادویی، سینما VOX و بخشی برای تفریحات خانوادگی است. برج العرب تنها ۶۰ متر از ساختمان امپایر استیتز آمریکا کوتاهتر بوده و از برج ایفل بلندتر است. قلعه الفهیدی، قدیمیترین برج دبی است که در حدود سال 1787 و در طی چندین مرحله ساخته شده است و اعتقاد بر این است که قدیمیترین ساختمان دبی است که هنوز هم پا برجاست. دبی شهری در کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس است. شما با مراجعه به امارات مال می توانید از بیش از 630 برند جهانی خرید خود را انجام دهید. در اینجا و با 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به بازار پارچه دبی برسانید.

۱۶ مهر ۰۲ ، ۱۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

جاده اسالم به خلخال

 

وجود چنین سد زیبایی باعث شده تا این منطقه تبدیل به یک منطقه گردشگری مهم در رامسر شود. در زبان محلی با نام “پری او” نیز شناخته میشود و نام آن را از یک افسانه کهن گرفته اند. حالا این روستای زیبا با آن ساحل ماسه ای، رودخانه پر آب وسط شهر و آن تالاب بینظیرش آغوش خود را به روی تمام گردشگران باز کرده است. اگر دوست دارید میتوانید به بالای آبشار ویسادار نیز بروید و از روی صخرهی نیمدایرهای شکل به این آبشار نگاه کنید. این آبشار که بستری نیمدایرهای شکل دارد، شامل یک محل ریزش اصلی و چند محل ریزش فرعی است. از جانورانی که در منطقه شکار ممنوع چلچلی زندگی می کنند می توان به خوک وحشی، پلنگ، قوچ و خرس اشاره نمود و همچنین پرندگانی که این منطقه را برای زیستگاه خود انتخاب نموده اند، شامل کبک دری و شوکا می شوند که به همین دلیل بایستی در صورت سفر به این منطقه حتما مراقب خود باشید و از رفتن به مناطق دور دست خود داری کنید. وی همچنین اظهار داشت که همه ساله با ماشین آلات مدرن بازدیدهایی از زیر پل انجام و مصالح فرسوده حذف میشود تا مصالح مقاوم جای آنها را بگیرد و تمام فعالیتها برای نگهداری پل ورسک که در زمره وظایف راهآهن شمال بوده، انجام شد و مشکل خاصی در شرایط فعلی برای این سازه با عظمت تاریخی وجود ندارد. گروه استانها- نماینده پلدختر و معمولان در مجلس با اشاره به کم شدن آب رودخانه کشکان گفت: به دلیل خشکسالی باغداران منطقه بن لار و زیودار با کمبود آب مواجه شدهاند که متولیان امر باید فکری برای حل این مشکل داشته باشند. خانههای روستایی این منطقه از کاهگل یا چوب ساخته شدهاند و سقف کانهپوش و شیبداری دارند. شهرارا، روستایی است ازروستاهای چالوس از توابع بخش مرکزی که در استان مازندران واقع شده است.

Falls Grove in Dorud- آبشار بیشه دورود Trekking tour, Travel fun, Desert tour چاف و چمخاله یکی از شهرهای استان گیلان است که در بخش مرکزی شهرستان لنگرود واقع شدهاست. قلعه رودخان در شهرستان فومن از توابع استان گیلان قرار دارد. حال که جاهای دیدنی فومن را شناختید، اگر به طبیعتگردی و البته کوهنوردی علاقه دارید، باید به مناطق کوهستانی فومن بروید و آرامش را در آنجا جستوجو کنید. شهر فومن در نزدیکی رشت و در مسیر ماسوله قرار دارد. اندکی آن طرفتر از آبشار، یکی از زیباترین رودخانه های گیلان قرار دارد. قلعه مارکوه امروزه به لطف عوامل طبیعی و انسانی در طول صد ها سال و همچنین عدم مراقبت و حتی مرمت، تنها ویرانه هایی از آن باقی مانده اما مهم ترین دلیلی که گردشگران بین جاهای دیدنی رامسر تصمیم می گیرند از قلعه مارکوه بازدید کنند نه خود قلعه، بلکه موقعیتی است که این بنای تاریخی در آنجا قرار دارد. برای درمان بیماری های پوستی و رماتیسم، همچنین برای درمان دردهای عصبی و عضلانی، می توانید به استخر و وان هایی که در شهرهای کتالم و سادات محله رامسر وجود دارد، بروید. برخی از آنها عبارتند از پیرپشته، پایین پاپگیاده، پلت گله، حسینآباد چاف، تازه آباد چاف، چاف، چمخاله، تپه، سلطان مرادی، رادارکومه، گالش کلام، کمال الدین پشته و میان محله پاپکیاده. چمخاله از توابع بخش مرکزی شهرستان لنگرود قرار داشت و در تاریخ ۱۳۸۸/۰۷/۱۲ با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، پس از ادغام با روستاهای پایین پاپگیاده، تپه، پلت گله، پیرپشته، تازهآباد چاف، چاف، چاف پایین، حسینآباد چاف، رادارکومه، سلطان مرادی، کمال الدین پشته، گالش کلام و میان محله پاپکیاده از توابع همین دهستان در شهرستان لنگرود استان گیلان به عنوان شهر چاف و چمخاله شناخته شد. در تاریخ ۱۳۸۸/۰۷/۱۲ با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، روستای چاف پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان لنگرود پس از ادغام با روستاهای پایین پاپگیاده، تپه، پلت گله، پیرپشته، تازه آباد چاف، چاف، چمخاله، حسینآباد چاف، رادارکومه، سلطان مرادی، کمال الدین پشته، گالش کلام و میان محله پاپکیاده از توابع همین دهستان در شهرستان لنگرود استان گیلان به عنوان شهر چاف و چمخاله شناخته شد.

برای رسیدن به لیلاکوه باید پیش از رسیدن به شهر لنگرود از تالش محله به سمت ملاط و پرشکوه حرکت کنید. از غرب گیلان جاده ساحلی که از کیاشهر عبور میکند در نهایت به چمخاله میرسد و از شهر رشت نیز میتوانید به لنگرود برسید. برای رسیدن به سلیم چاف در مسیر جاده ساحلی به سمت غرب و کیاشهر قرار بگیرید و با کمک تابلوهای راهنما خود را به این روستای زیبا برسانید. پل چوبی، نیزار و رودخانه، جاده خاکی دریا، ساحل ماسه ای از دیدنی های بکر این روستا است. این پل چوبی با نمای خاص خود که از خانههای قدیمی روستایی گیلان الهام گرفته شده است، یکی از زیباترین جاهای دیدنی چمخاله و از مناسبترین لوکیشنهای عکاسی است. روستایی کوچک با حدود 100 خانوار که کنار دریای خزر واقع شده و رودخانه و نی زارهای زیبایش گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. روستایی بکر و دیدنی، مابین رودخانه و دریا که جاده ای ساحلی از میان شالیزارهای سرسبز و محلی می گذرد. مسیر اول از جاده چالوس و مسیر دوم از آزادراه کرج قزوین و قزوین رشت میگذرد. یکی از جاذبههای منحصر به فرد این کوه، سنگ سماور بوده که به طور عمود در مسیر علم کوه قرار دارد. رستوران گلشاهی: رستوران گلشاهی در روستای دستک و جاده ساحلی قرار دارد. این تالاب در 60 کیلومتری شهر گنبد کاووس و شرق جاده آق قلا به اینچهبرون قرار گرفته است. پیشتر برایتان از قایق سواری در تالاب و شنا در رودخانه و شن بازی در ساحل چمخاله گفتیم؛ اما تفریحات این سفر پایانی ندارد.

یادتان باشد این بازی کودکانه بین بزرگسالان مجالی فراهم میکند برای هنرنمایی. عبدوس افزود: شورای راهبردی پارک ملی گلستان به تازگی فراهم کردن زمینه حضور بازدیدکنندگان در این منطقه حفاظت شده را مورد تاکید قرار داده که امیدواریم با همراهی گروه های مردمی و جوامع محلی از این ظرفیت برای جذب گردشگر و افزایش درآمد ساکنین بومی استفاده کنیم. با افزایش بازدید از این دریاچه متأسفانه مناطق اطراف آن کمی آسیب دید. البته متناسب با زمانی که شما در سفر هستید ممکن است قیمت برخی از محصولات کمی گران به نظر بیاید. میتوانید به عنوان سوغاتی کمی از عسل لاویج بخرید. وی، شناسایی معیشتهای پایدار، سبز و توسعه ظرفیتها را از اهم برنامههای این اداره کل عنوان کرد و گفت: بر این اساس، چند کار به موازات هم در پارک ملی گلستان شروع شده است. تنها هدف او این بود که خود بر سر کار بماند و شاه و افراد مورد نظر شاه را راضی نگهدارد. پارک ملی بختگانپارک ملی بختگان بخشی از مجموعه حفاظتی بختگان واقع در استان فارس است که بخشی از شمال دریاچه بختگان را نیز در بر میگیرد. مجموعه پینت بال مجتمع تکمیل کننده همه این تفریحات است تا در کنار دوستانتان رقابتی شاد و هیجانانگیز را تجربه کنید. راستی تا به حال ماهی کبابی کنار دریا را تجربه کردهاید؟ اگر میخواهید از دیدن تالاب، رودخانه و ساحل لذت ببرید نیمه دوم بهار و تابستان را برای سفر به چمخاله انتخاب کنید. شهرت جهانی این پارک ملی موجب شده گردشگران خارجی هم از تنوع گونه های جانوری و گیاهی آن دیدن کنند. گستره مثال زدنی طبیعت این منطقه که نمونه های آن گردشگران خارجی را انگشت به دهان گذارده است از آثار ثبت ملی کوه ساوالان و غاریخگان گرفته تا آبشارهای بی نظیر در جای جای این استان، جنگل فندقلو، دریاچه شورابیل و دریاچه نئور، رود همیشه خروشان ارس، وجود قلل با ارتفاع بیش از سه هزار متر و مرغوب ترین مراتع کشور مهرورزی طبیعت به استانی است که مهمان دوستی مردمان آن شهرت جهانی دارد.

روستای حیرتانگیز سوباتان آبوهوای بسیار خنکی در فصول گرم سال دارد و چشماندازهای خارقالعادهاش جان میدهند برای عکسبرداری و ثبت خاطرات بیادماندنی در کنار دوستان و همراهانتان. این جنگل درباره فصل بهار هوای بسیار مطبوعی دارد و در تابستان نیز آبوهوای گرم و شرجی شما را آزار نمیدهد؛ البته درصورتیکه میخواهید در تابستان هوای کاملاً خنک و دلپذیری را تجربه کنید، باید روستاهای جنت رودبار و گرسماسر و قسمتهایی ییلاقی آنها را برای کمپ زدن یا اقامت انتخاب کنید.پاییز جنگل دالخانی بهمعنای واقعی کلمه حیرتآوری است و هنگام ورود به آن در این فصل تصور میکنید در حال تماشای تابلوی بینقصی از مناظر پاییزی هستید؛ البته ممکن است بارشهای تند، لغزنده بودن جاده و گلآلود بودن مسیرهای پیادهروی، شما را با مشکلاتی مواجه کند. پارک ساحلی زرین شهر با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع، آبوهوای خنک و مطلوبی دارد و از اینرو یکی از مکانهای ایدئال برای تفریح خانوادهها در روزهای گرم تابستان به شمار میرود. منبع عکس: سایت تیشینه، عکاس نامشخصییلاق درازنو از بهترین گزینههای سفر در فصلهای گرم سال است. میدانیم الان بهانه روزهای گرم و شرجی را میگیرید. قابل ذکر است که در روزهای بسیار سرد زمستان آبشار یخ میزند. از اوایل پاییز و با شروع سرما اقامت در این روستا بسیار سخت میشود؛ با رسیدن زمستان و بارش برف، ساکنان روستا این منطقه را ترک میکنند و به شهرها و روستاهای گرمتر در حومه فیلبند میروند.

از صنایع مهم این منطقه می توان به صنایع غذایی، ریسندگی، سبد بافی، حصیر بافی، پرورش کرم ابریشم، کشت برنج، چای و صیادی اشاره کرد. جاذبه های گردشگری چمخاله بسیار متنوع است و از جمله مهمترین و شناخته شده ترین جاذبه های آن می توان به تالاب و ساحل زیبای چمخاله اشاره کرد. بزرگترین تالاب طبیعی به نام سلوکلی نیز در این منطقه قرار دارد. دریاچه ولشت ۲۰ متر عمق دارد که این عمق در اطراف دریاچه ۹ متر و در وسط آن ۱۸ متر است. به جز چند روستا در اطراف و کلبههایی که دامداران در میان دشتها ساختهاند، دیگر هیچ نشانهای از زندگی شهری در این منطقه نیست. دامنی رنگین از طبیعت و ساحلی رؤیایی انتظار می کشد تا سفری به یادماندنی در تقویم زندگی تان رقم بخورد. صدای موج دریا که به ساحل برخورد میکند، ویوی کوهستان در آن سوی پنجره، آرامش و آرامش و آرامش است. روستای معروف و جذاب ماسوله سالیان سال است میلیونها گردشگر را از سراسر ایران و حتی جهان به سوی خود میکشاند. حالا اینجا به بهترین میزبان گیلان، یعنی میزبانان کُردِ گیلکی تبدیل شده است. این طبیعت بکر و زیبا، با ارتفاعی که نسبت به شهر دارد یکی از بهترین مقاصد برای دور شدن از شلوغی و غرق شدن در آرامش محض است. یکی از طویلترین آبشارهای ایران، آبشار آق سو در جنگل گلستان است که حدود ۷۰ متر ارتفاع دارد. اما نظریه ای دیگر این است که سو به معنی گلپر و وتون به معنی روییدن است و چون در سراسر قسمتهای مختلف این ییلاق گلپر رشد میکند به همین دلیل نام آن را سوباتان گذاشتهاند.با نوجه به پیشینه تالشنشین بودن این منطقه، گزینه دوم مستندتر بوده و به دلیل گسترش زبان ترکی در این ناحیه نام سووتون کم کم به سوباتان (که به زبان ترکی معنی دار تر است) تبدیل شدهاست.

جاهای دیدنی این منطقه بیشمارند و ما میخواهیم در ادامه از منحصربهفردترین قسمتهای آن برایتان بگوییم. اگر اهل اندکی هیجان هستید، حتما قایقهای پدالی موجود در دریاچه قو را امتحان کرده و از همه قسمتهای این دریاچه دیدن کنید. ساحل چمخاله مقصد نهایی شما است؛ اما در مسیر از سایر جاهای دیدنی چمخاله غافل نشوید و زمان خود را برای دیدن این جاذبهها مدیریت کنید. تنوع و تراکم پوشش گیاهی در این منطقه بسیار زیاد و جالب توجه است؛ تا جاییکه اداره محیط زست این استان توجه ویژهای به منطقه دارد. مناطق غنی عموما مقصد دستبرد حفاران غیرمجاز است؛ افرادی که جهش اقتصادی خود را در یافتن گنجهای باستانی دنبال میکنند و در این راه، اگر تاریخ این سرزمین در فلزات گرانبها نگنجد ویران میشود. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از چطور ، آبشار لونک که در جادۀ سیاهکل بهسمت دیلمان جا خوش کرده، یکی از همین مناطق بهشتی ایران است. حتما نظر و تجربه خودتان را از دیدن جاده اسالم به خلخال برای ما بنویسید. از زیباییها و طبیعت بینظیر اسالم خلخال میتوانید در فصول مختلف سال دیدن کنید. پس پیشنهاد میکنیم حتماً شما هم از گیتورن ایران دیدن کنید. برای رفتن به شمال ایران و بازدید از جاهای دیدنی اش بهتر است با ماشین شخصی خود بروید تا مدیریت زمان دست خودتان باشد. قلعه از دو قسمت ارگ و قورخانه تشیل شده که هر یک از اینها مکانهایی ویژه را به خود اختصاص دادهاند. وجود چشمههای پرآب و روان، آبهای حاصل از ذوب برفها که در طول سال هرگز پایان نمییابد، و همچنین بارشهای جوی، رودخانههای پرشمار کمآب اما دائمی را در لار تشکیل دادهاند که از جملۀ آنها چشمۀ دوبرار، چشمۀ خرسنگ، هفتچشمه، و رودخانههایی نظیر دلیچای، الرم، آبسفید، سیاهپلاس، چهلبره و امامپهنکاند. ساحل تمیز است و درختانی پراکنده در اطراف خود دارد؛ همچنین آلاچیقهایی نیز برای استراحتتان تدارک دیده شده؛ کافی است نیت کنید تنی به آب بزنید یا همچون کودکان، پابرهنه روی ماسهها قدم بردارید و شروع به ساختن مجسمه و قلعه شنی کنید.

همچنین می توانید از خانه های بومگردی که در این منطقه ساخته شده اند استفاده کنید. رستوران سنتی آسیایی گیلار یکی دیگر از رستوران های واقع در پارک جنگلی گیسوم می باشد که علاوه بر رستوران اقامتگاه بومگردی با همین نام در این پارک جنگلی واقع شده است. چمخاله نیز مانند دیگر شهرهای گیلان معروف به غذاهای سنتی و محلی اش است. از غذاهای محلی چمخاله به شمار می روند. ظاهر رستوران کاملا معمولی است اما از نظر کیفیت غذا حرفی برای گفتن دارد و به گفته کسانی که قبلا این رستوران را تجربه کردهاند، یک تجربه بینظیر است. ساحل چمخاله مکان بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در میان افراد یک خانواده، محیط دوستانه و… در زمستان اما معمولا منطقه سپیدپوش از برف است و با این که مناظر بسیار زیبایی پدید میآید، شرایط سفر به آن به آسانی دیگر فصلهای سال نیست. این قله حدود ۲۵۱۰ متر ارتفاع دارد و یکی از بهترین گزینههای کوهنوردی در زمستان به شمار میرود. دریاچه قو از جمله جاهای دیدنی رامسر است که در نزدیکی جواهرده قرار دارد. پل چوبی چمخاله، در نزدیکی ساحل این شهر و در ورودی پارک جنگلی توسکا قرار دارد. جالب است بدانید سلیم چاف که در نزدیکی چمخاله واقع شده طبیعتی نظیر همینجا را دارد؛ با این تفاوت که با نی زار، پل چوبی و جاده خاکی دریایش دیدنیتر شده است.

این جنگل طبیعتی بسیار تماشایی دارد و یکی از مناطق گردشگری اصلی این شهر محسوب می شود. روستای دیگر روستای باغرود است که از مناطق سرسبز و حیرت انگیز نیشابور با طبیعتی خارق العاده است. این شهر ساحلی در یکی از مناطق بسیار زیبا، منحصر به فرد کشور،استان گیلان، و در بخش مرکزی شهرستان لنگرود قرار گرفته شدهاست. روستای سلیم چاف یکی از جاهای دیدنی چمخاله است که در بخش چاف قرار دارد. شاهرود را بهشت طبیعت گردان می دانند چون هم کویر دارد هم رودخانه و آبشار، هم جنگل های سرسبز هم آثار باستانی و مذهبی. از زیبایی ها و شکوه لیلا کوه برایتان نگویم که از باغ های پرتقال و چای گرفته تا جنگلی مخملی و سرسبز با قهوه خانه های محلی که عطر خوش چای را از فاصله دور به مشام می رساند و گردشگران را به سمت خود می کشد. هر دوی این آبشارها به حوضچهای میریزند که باعث میگردد زیبایی آنها چندبرابر جلوه کند. همین موضوع باعث شد دهکدهها و روستاهای کوچکی ایجاد شوند. این موضوع سبب رونق بازارهای اطراف این منطقه نیز شدهاست چراکه اکثر گردشگرها برای لذت بردن از این شهر ساحلی همواره از رستورانها، هتلها و سایر مراکز دیگر این شهر استفاده میکنند که در رونق و پیشرفت این منطقه مؤثر است. به طور معمول بهترین زمان بازدید از آبشارها فصل تابستان است اما این موضوع در مورد آبشار یخی متفاوت است. پس شاید بهترین زمان سفر به این شهر برای اینکه بتوانید از تمام جاهای دیدنی چمخاله استفاده کنید، بهار تا اوایل تابستان و اواخر تابستان تا اواسط پاییز باشد. در هر صورت بعد از رسیدن به لنگرود مطابق نقشه بالا پیش بروید. شاید تا چند سال پیش کمتر کسی بود که اسم چمخاله را شنیده باشد، اما حالا کاملا برعکس است و کمتر کسی است که اسم این نگین ساحلی را نشنیده باشد!

البته این آرامگاه را باید جزو جاهای دیدنی کمتر شناختهشده لاهیجان دانست. با این کار میتوانید لحظات خوش و البته کمتر دستیافتنی را هم برای خود و همراهانتان ثبت کنید. چاف وچمخاله با دارا بودن محیطی بسیار فعال و پویا همواره محل بسیار مناسبی برای ایجاد شغل و کسب و کار است، از این رو مردان و زنان در این منطقه به شغل کشاورزی و صیادی مشغول هستند و یکی از مهمترین محصولات کشاورزیی این منطقه میتوان به هندوانه اشاره داشت. پیدا کردن یک مکان مناسب جهت اقامت در چمخاله کار سختی نیست، اجاره ویلا در چمخاله، پس از چند دقیقه از ورودتان به شهر امکان پذیر است. یک زیارتگاه در جنوب شرقی آلاشت و در جوار روستای گلیان به نام «معبد دختر پاک» وجود دارد که تنها زنان میتوانند از آن دیدن کنند و مردان حق ندارند وارد این مزار شوند. آیا از روستای زیارت و آبشار معروفش دیدن کردید؟ بخشی که زیبایی این منطقه را تضمین می کند، صخره های پوشیده شده از خز در اطراف این آبشار است که احتمالا در نگاه اول شما را هم از زیبایی بهت زده می کنند! بههیچ وجه در این جنگل یا حتی اطراف آبشار آتش روشن نکنید. آبشار آقسو با ارتفاع تقریبی ۱۵متر، یکی از آبشارهای خزهای زیبای ایران در مرز استانهای گلستان و خراسان شمالی است.

یکی از زیباترین جادههای ایران خصوصاً در شمال کشور جاده اسالم به خلخال است. اسالم، هشتپر، تالش، کله سرا، روستای گیجاو، گردنه الماس، اندبیل، منطقه جنگلی بیلدیر و روستای ناو از جمله معروف ترین روستاهایی هستند که در مسیر اسالم به خلخال قرار دارند. آبشار بیشه لرستان جزو معروف ترین آبشارهای ایران محسوب می شود و در استان لرستان و مجاورت روستای بیشه قرار گفته است. امامزاده قاسم روستای فیلبند، یکی از مرتفع ترین امامزاده های ایران و مازندران است که در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا واقع شده است بطوریکه قله ای را به این نام گذاشته اند. این آبشار در ارتفاع ۴۷۶ متری از سطح دریا و در کیلومتر ۲۰ سیاهکل دیلمان واقع شده است. با خط شماره دو تله کابین نمک آبرود نیز با سرعتی دو برابر سرعت خط یک به ارتفاع ۷۰۰ متری دست می یابید. پوشش گیاهی متراکم جنگل و مه غلیظی که گاهی سراسر فضا را میپوشاند، جنگل را به یک بهشت دیدنی تبدیل کرده که شما را به سفر به جنگل دالخانی ترغیب میکند. برای رسیدن به رستوران گلشاهی، باید در جاده ساحلی به سمت شمال غربی حرکت کنید. برای رسیدن به ساحل چمخاله کافیست به جاده ساحلی برسید و وارد یکی از مسیرهای دسترسی به ساحل شوید. چاف و چمخاله را پس از انزلی به عنوان دومین قطب توریستی و گردشگرپذیر استان گیلان مینامند که هرساله این منطقه شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی است. به گزارش گروه فضای مجازی ، پارک ملی گلستان نخستین پارکی است که عنوان پارک ملی را در کشور به خود اختصاص داده است. از همین روی اگر می خواهید در ارتفاعات ییلاقی فیلبند کمپ کنید پیشنهاد ما به شما این است به هیچ عنوان به صورت تکی به این منطقه نرفته و حتما با افراد حرفه ای که شناخت خوبی از این منطقه دارند سفر کنید.

اقامتگاه، خورد و خوراک و تفریحاتی که تجربه خواهید کرد همه در تعیین هزینه موثر هستند. با حرکت بهسمت شرق، و عبور از روستاهای سندس و حاجیده، همین طور که از دامنههای سبز البرز بالا میروید و از منطقهی حفاظتشده سیاهرود میگذرید، قدم در ییلاقهای سرسبز و وسیع و رویاگونی خواهید گذاشت که از اواسط بهار تا اوایل پاییز، میزبان گلههای کوچک و بزرگ گوسفندان است. جنگل های متراکم و سرسبز این روستا در کنار ساحل دیدنی آن از مهم ترین جاذبه های گردشگری چلندر می باشد. قلعه رودخان در فصول بهار و تابستان به دلیل تازه شدن طبیعت همیشه سرسبز است و آب و هوای بسیار دلپذیری دارد. فوتبال ساحلی و والیبال هم که معمولاً طرفداران بسیاری دارد. این ساحل یکی از سواحل قدیمی و زیبای منطقه میباشد که قبل از انقلاب ۱۳۵۷ دارای پلاژها و ویلاهای بسیار زیبا و جالبی بوده که پس از انقلاب به تدریج از رونق آن کاسته شد. زمانی را که قرار است به دیدن و گشت و گذار در دشت لار یا به عبارتی پارک ملی لار بگذرانید، میتوانید با تفریحات هیجانانگیز و لذتبخشی همچون کوهنوردی، دوچرخهسواری، ماهیگیری، آفرود، پیکنیک و عکاسی در طبیعت ترکیب کنید. برای اینکه بتوانید به دشت دریاسر سفر کنید، ابتدا باید به استان مازندران بروید. برای رسیدن به شهر ساحلی و دلربای چمخاله، باید ابتدا به لنگرود بروید.

۱۴ مهر ۰۲ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

5 علامت مهم که نشان می دهد در حمام قارچ و کپک دارید


قارچ و کپک به راحتی در حمام رشد می کنند زیرا اتاق هایی که بخار، رطوبت و آب دارند مکان های ایده آلی برای رشد قارچ و کپک هستند. قارچ و کپک می تواند در مکان هایی مانند اتاق زیر شیروانی، پنجره ها و حمام رشد کند.

قرار گرفتن در معرض کپک و کپک می تواند باعث مشکلاتی مانند مشکلات تنفسی، آسم و افزایش آلرژی شود. اگر رطوبت خانه بالای 50 درصد باشد باعث ایجاد کپک و کپک می شود که باید در اسرع وقت آن را حذف کنید. در این مقاله از کارمادئو به طور مفصل به علائم کپک و کپک و همچنین نحوه از بین بردن آنها می پردازیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

اینها نشانه هایی است که نشان می دهد در حمام شما قارچ و کپک وجود دارد

موارد زیر نشان می دهد که قارچ و کپک در حمام شما وجود دارد.

1- کف سرویس بهداشتی نرم و صاف

اگر با پای برهنه وارد حمام می شوید و متوجه می شوید که کف زمین لغزنده و چسبنده است، این طبیعی نیست و نشانه کپک زدن در حمام و ریشه گرفتن کپک است. در این صورت باید کف و درزهای حمام را بررسی کرده و قالب را از بین ببرید.

2- در سرویس بهداشتی شما مورچه وجود دارد

دیدن مورچه ها در حمام و خزیدن روی سقف، مفاصل و اطراف حمام نشان دهنده وجود قارچ در سرویس بهداشتی شماست.  سبک زندگی کپک باعث از بین رفتن چوب و دیوار خشک می شود که راه را برای ورود مورچه ها و سایر حشرات به حمام باز می کند. کمی آب و سرکه برای از بین بردن مورچه ها کافی است. بزرگترین مشکل خلاص شدن از شر نشاسته است. در این مورد، اگر نمی توانید از شر قالب خلاص شوید، از متخصص کمک بگیرید.

3- بوی کپک به مشام می رسد

با اینکه بیشترین محل رشد کپک زیر مواد است اما ممکن است در مراحل اول اصلا اثری از کپک نبینید و فقط بوی کهنه و کثیفی به شما برسد. به عنوان مثال، یک نشتی کوچک در دوش حمام می تواند شرایط مرطوبی ایجاد کند و محیطی برای رشد کپک ایجاد کند.

اگر دوش حمام شما بوی کثیفی و کپک زدگی می دهد، مقدار کمی جوش شیرین و سرکه را روی نازل های دوش بریزید و نازل های دوش را با یک کاسه آب جوشیده بشویید. اگر این کار بوی کپک زدگی را از بین نمی برد، حتما با یک لوله کش تماس بگیرید تا لوله های حمام خود را بررسی کند.

4- دیوار سرویس بهداشتی آسیب دیده است

کپک دیوارهای حمام را از بین می برد و آسیب دیوار باعث رشد کپک می شود زیرا آسیب دیوار باعث ورود آب به این قسمت ها و محلی برای رشد کپک می شود.ریزش دیوار و گچ سنگین همگی از نشانه های کپک هستند. مشکلی جدی است و حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید.

اولین کاری که برای جلوگیری از کپک زدن باید انجام داد، حل مشکل رطوبت است و مرحله بعدی تمیز کردن و از بین بردن قالب است. اگر قرار است خودتان این کار را انجام دهید، حتماً اقدامات احتیاطی را انجام دهید و از دستکش، ماسک و عینک ایمنی استفاده کنید.

5- لکه های رنگین روی روح ظاهر می شود

وجود کپک‌ها و کپک‌ها از دیرباز یک مشکل بزرگ بوده است، زیرا دیدن آن‌ها روی در، سقف و دیوار حمام دشوار است. قبلاً گفتیم که محل رشد کپک معمولاً زیر اشیا است و اگر روی شیشه و کاشی کپک زدید باید بدانید که این کپک از قبل شروع به رشد و تکثیر کرده است.

کپک معمولاً به صورت رنگ های سفید، آبی و سبز ظاهر می شود، اما می تواند به صورت توده های قهوه ای، سیاه و خاکستری نیز ظاهر شود.

برای از بین بردن کپک، می توانید این مناطق را با جوش شیرین، پراکسید هیدروژن، مواد شوینده شیمیایی، آمونیاک و سرکه سفید تمیز کنید. البته برای انجام این کارها حتما تهویه مناسب داشته باشید و در حین کار از دستکش استفاده کنید زیرا کپک سیاه بسیار مضر است.

سخنان پایانی

در این مقاله کارمادیو علائم کپک و قارچ در سرویس بهداشتی را توضیح داده ایم و در آخر شما را به مطالعه مقاله ای با عنوان 8 راه برای رسوب زدایی ماشین لباسشویی دعوت می کنیم تا با مطالعه آن از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنید: . معلق بودن
 

۱۴ مهر ۰۲ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

معایب وردپرس و مشکلات استفاده از وردپرس


وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان شناخته می شود. البته این بدان معنا نیست که این سیستم ایراداتی ندارد. وردپرس در کنار کاربران فعال منتقدان زیادی دارد. این منتقدان به شدت از این سیستم انتقاد می کنند و معتقدند که نباید از  افزونه وردپرس برای ساخت هیچ وب سایتی استفاده کرد. بنابراین، اگر می خواهید بدانید وردپرس چه معایبی دارد و چه زمانی نباید از آن برای مدیریت وب سایت های خود استفاده کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

با معایب وردپرس آشنا شوید

در مقاله ای جداگانه با عنوان مهم ترین مزایای وردپرس را بشناسید به بررسی مزایا و نقاط قوت این سیستم پرداخته ایم. اما در این قسمت از مقاله تصمیم گرفتیم به سیستم مدیریت محتوای وردپرس از دیدگاه منتقدان نگاه کنیم. زیرا برای اینکه ببینیم وردپرس برای ما مناسب است یا خیر، باید ویژگی ها و مزایا و همچنین معایب آن را بدانیم. در ادامه به مهم ترین معایب وردپرس اشاره می کنیم که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

آسیب پذیری وردپرس

امنیت در وردپرس

آسیب پذیری یکی از مهم ترین معایب وردپرس است. همانطور که در مزایای اصلی مقاله وردپرس ذکر شد، تیم توسعه وردپرس امنیت را در اولویت قرار می دهد. اما در دنیای هک و هک هیچکس نمی تواند از امنیت 100% صحبت کند، زیرا امنیت در دنیای اینترنت امری نسبی است. با این حال، این سوال اغلب در بین کاربران وردپرس مطرح می شود: آیا وردپرس امن است؟ آیا می توانیم از امنیت وردپرس مطمئن باشیم؟

اگر بخواهیم در یک جمله به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که وردپرس در صورتی امن است که تمام دستورالعمل های مربوط به امنیت آن را رعایت کنید. این نه تنها برای وردپرس بلکه برای سایر سیستم های تولید محتوا نیز صادق است. اما نکات ایمنی چیست؟  ژاکت برای حفظ امنیت سایت وردپرس خود چه کاری باید انجام دهید یا نکنید؟

از آنجایی که وردپرس یک سیستم متن باز است و جامعه بزرگی دارد، توسط افراد زیادی در سراسر جهان توسعه داده شده است. به همین دلیل، هنگام ایجاد یا کشف هک های اصلی وردپرس، کاربران به سرعت مطلع می شوند، بنابراین کاربران می توانند دستورالعمل های امنیتی را در ذهن داشته باشند. سپس در کمترین زمان ممکن و با یک آپدیت ساده از نفوذ جلوگیری می کنند. از این طریق می توانیم امنیت وردپرس را تضمین کنیم.

اما ایمن سازی سایت های وردپرس همیشه آسان نیست. زیرا امنیت وردپرس فقط به هسته آن مربوط نمی شود، زیرا همه افزونه ها و قالب ها می توانند امنیت سایت را تحت تاثیر قرار دهند. یک افزونه یا قالب ممکن است دارای نقص های امنیتی باشد که می تواند امنیت وب سایت شما را به خطر بیندازد. زیرا مطلقاً همه افزونه ها و قالب های وردپرس استاندارد و قابل اعتماد نیستند. بنابراین وردپرس همیشه از نظر امنیت آسیب پذیر خواهد بود.
 

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۸:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

این 13 نقل قول های الهام بخش به شما کمک می کند در برج خلیفه دبی جهان زنده بمانید

 

نمای بیرونی این برج که شبیه به بادبانهای قایق بادبانی طراحی شده است، با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی شده در شب روشن میشود. موزه آینده دبی با نمای فولادی و ضدزنگ و استفاده از تکنولوژیها و ابزارهای مدرن مدلسازی و در نهایت کمک گرفتن از رباتها در مساحتی ۳۰.۰۰۰ مترمربعی ساخته شدهاست. هر ساله از طریق رویدادهای مختلف مرکز تجارت جهانی دبی ده ها هزار شغل برای صنایع و بخش های مختلف ایجاد می کند که با آمدزایی این منطقه، به جذب آن کمک می کند. حتی حرفهایترین افراد در جهتیابی و پیدا کردن، برای گشت و گذار در این شهر خرید نیاز به کمک خواهند داشت. برج خلیفه دبی دارای مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی و خدماتی است که تجربهای بینظیر از سبک زندگی را برای ساکنان و مهمانان فراهم میکند. در این بخش بینهایت پر زرق و برق و بزرگ که با مرمرهای سفید، آیینهها و چلچراغهای درخشان تزئین شده است، شما یک تجربه فوقالعاده لوکس و 5 ستاره از خرید خواهید داشت؛ تجربهای که با وجود دستیاران شخصی خرید، اتومبیلهای کوچک با راننده و سرویسهای بهداشتی که انگار از کاخهای سلطنتی بیرون آورده شدهاند کامل میشود. ساحل کاخ سیاه دبی در رو به روی محل اقامتگاه سلطنتی دبی قرار دارد. همچنین در این پارک آبی سافاریهای زیر آب با استفاده از کلاه ایمنی Sea TREK وجود دارد و یک منطقه آب بازی اختصاصی برای کودکان کوچکتر با سرسره ایجاد شده است. برای آشنایی با تمامی قسمتهای لگولند در ادامه درباره این قسمتها بیشتر صحبت میکنیم. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر یکی از مهیجترین دیدنیهای دبی است که پیشنهاد میکنیم حتما در طول سفر خود از آن بازدید کنید. اگر به قصد تفریح به این شهر سفر میکنیم بهتر است که به خواندن این مطلب از بزن بریم سفر که در خصوص معرفی تفریحات دبی است، ادامه دهید.

خیابان شیخ زاید در دبی Sheikh Zayed Road Dubai جاذبه های ... اگر به دنبال جدیدترین و بهروزترین گجتهای دنیا هستید، حتما سری به بخش کامپیوتر و الکترونیک در طبقه دوم بزنید. منبع عکس: وبسایت arabianprivateadventureفکر میکنید سفر به دنیا در کمتر از ۲۴ ساعت غیرممکن است؟ همچنین اگر به دنبال خانهای باشکوه برای تعطیلات خود هستید، بدون شک گزینههای مناسبی در لیست ویلاهای قابل خرید در دبی ما پیدا میکنید. به آهستگی، احساس میکنید با توان خروجی جت اسکی مواجه شده اید تا اندکی حرکت کنید. در ساحل جمیرا انواع تفریحات جذاب مانند قایق سواری،تفریحات آبی،موج سواری و شتر سواری را می توانید تجربه کنید. اکنون این مجموعه بینظیر از دو برج زیبا تشکیل شده و به مجموعهای متنوع از بهترین املاک منطقه را در اختیار سرمایهگذاران بالقوه قرار میدهد. همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعهای از وسایل تفریحی برای افراد بزرگ و کوچک در این مجموعه احداث شده است که جزو جاذبههای گردشگری دبی محسوب میشود. در ضمن این بازار را در واقع یک تاجر کویتى به نام ” مرشد العصیمی “ بوجود آورده است که در ابتدا در این مکان یک بازار بسیار کوچکی ایجاد شد و به مرور زمان بزرگتر شد و با پیشرفت های قابل توجه و گسترده ای گره خورده که به همین خاطر امروزه نام مرشد را برای این بازار انتخاب کردند تا احترام این شخص حفظ شود. بریم دبی برای سفر شما پیشنهادهای جذابی دارد که میتوانید بهترین تفریح ها را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.جهت رزرو تفریحات دبی با بریم دبی در ارتباط باشید. از مراکز خرید گرفته تا سواحل برجسته برای استراحت و مجتمعهای اسکیسواری، همگی تجربههای مختلف را به گردشگران ارائه میکنند. تورهای ماجراجویی صحرای دبی شامل طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف هستند که از جمله آنها میتوان به از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری 4WD ، نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا زیر ستارگان و …

سکونت در دروازه مرکز شهر دبی به معنای دسترسی به تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس و مترو است که از طریق آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. حال که با تفریحات دبی مال آشنا شدید، بهتر است از امکاناتی که با ورود به این مجموعه می توانید از آن ها استفاده کنید نیز با خبر شوید تا با انجام رزرو تفریحات دبی مال و استفاده از این امکانات، یک سفر عالی و فوقالعاده را برای خود به همراه داشته باشید. یک زمین بازی با تمامی امکانات برای کودکان از جمله دوش، دستشویی و اتاق پرو وجود دارد که بهترین محل برای بازی و سرگرمی کودکان است. موزه اتیهد، کانل آب دبی که در نزدیکی ساحل لامر قرار دارند و جزو جاذبه های گردشگری دبی هستند، در کنار سرگرمی ها ساحلی، مکان های خوبی برای بازدید کردن هستند. برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های 3 بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است. برای سرد نگه داشتن پیست اسکی دبی در دل گرما از یکی از پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده دنیا استفاده می شود. دبی را برای افق شهرش که همانند افق یک شهر فضایی به نظر میآید، ماشینهای لوکس طلاکاریشده و سبک زندگی پر زرق و برق و لوکسش میشناسند؛ در این شهر همه چیز ساخته میشود تا بزرگترین باشد و در هیچ جایی غیر از دبی مال، این بلندپروازی بیمرز قابل مشاهده نیست. خلاف واقعیت نیست اگر بگوییم که دبی شهری است که در دل کویر هر آب و هوایی را به نمایش گذاشته است، برای مثال جنگل بارانی که شما را به یک جنگل استوایی در وسط کویر دعوت میکند.

برای تهیه بلیت و آشنایی با پکیج های مختلف این شهربازی به این لینک بروید. اگر میخواهید آن روی دبی که همیشه در عکسهای مختلف به نمایش گذاشته میشود را ببینید، کافی است در بین محله های دبی سری به دبی مارینا بزنید. خرید پارچه از دبی به تنهایی برای رسیدن به مناسب ترین پارچه چینی کافی نیست. این پاساژ فرصت خوبی را جهت خرید و تفریح برای گردشگران فراهم آورده است، طوریکه محبوب ترین مرکز خرید و سرگرمی در جهان محسوب می شود و هر سال به طور متوسط بیش از 54 میلیون بازدید کننده دارد! در این دهکده نمایشگاه سرگرم کننده به نام کارناوال و بیش از 12000 نمایش فرهنگی و سرگرمی ارائه می شود. مسجد جمیرا یک مسجد بزرگ است که در سال های اخیر توجه بیشتری به خود جلب کرده است و در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی دبی واقع شده است.در نظر گرفته می شود در میان ترین عکس مذهبی اشیاء در داخل کشور این مسجد ساخته شد در سنتی فاطمی سبک در سال 1976 و آن را به سیاست "درهای باز, باز کردن ذهن" است که به نوبه خود بدان معنی است که غیر مسلمانان می توانید آن را بیش از حد.تورهای در حال انجام توسط شیخ محمد, مرکز فرهنگی درک معمولا در نظر گرفتن یک ساعت انجام می شود که در آن بازدید کنندگان قادر به یاد بگیرند که چگونه زندگی و دین در امارات واقعا است. مسئولان امارات مال برای اینکه افراد لذت بیشتری از خرید ببرند و در واقع خستگی ناشی از خرید آنها رفع شود، اقدام به ایجاد مکانهای تفریحی جذابی کردهاند. علاوه بر لگولند، این سایت امکان خرید بلیط برای سایر تفریحات دبی را نیز فراهم میسازد.با مراجعه به سایت تهران دبی، میتوانید به اطلاعات بیشتری درباره چگونگی و هزینههای سفر به دبی و همچنین استفاده از تمام تفریحات بینظیر آن دست پیدا کنید.

این مکان عالی برای تحقق رویای غواصی شما با یک دوره 2 روزه گواهینامه حرفه ای PADI است. با بیشتر از یک ساعت ماندن در این پارک آبی دبی می توانید ۷۰۰ الی ۱۲۰۰ کالری بسوزانید. در این پارک آبی افراد آموزش دیده و حرفهای حضور دارند که به صورت کامل از کودکان شما مراقبت میکنند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. شاید تصور کنید که عبادتگاه های لوکس متعددی در سراسر کشورهای عربی وجود دارند و بازدید از این مسجد اصلا ضروری نیست؛ ولی باید بدانید که این مکان از نظر معنوی دارای اهمیت بسیاری برای مردمان دبی است و بازدید از آن حس معنوی فوق العاده ای را به شما می دهد. تصور اینکه بعد از خرید از فروشگاه های دبی مال به تفریح در پیست 2 هزار نفره اسکی روی یخ دبی مال برویم، بسیار هیجان انگیز است.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیتشر درباره قیمت بلیط پیست اسکی دبی با مشاورین حرفه ای دبی باما در ارتباط باشید. تیم ما در “dxboffplan.com” روند یافتن خانه رویاییتان را برای شما عزیزان تسهیل میکند. در این قسمت از نمایشگاه میتوانید کروکودیل ها را از نزدیک مشاهده کنید و با زیست شناسی، رفتار و وضعیت حفاظتی آنها آشنا شوید. در مجموع ۳۰۰ آپارتمان مدرن و دلپذیر و پنتهاوس پیشرفته با خدمات کامل و مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی درجه یک در اختیار ساکنین مجموعه قرار میگیرد که چشمانداز دلنشین آنها نمای خیرهکننده برج خلیفه و فواره زیبای دبی است. ویدا مال با امکانات متعدد، موقعیت عالی و چشمانداز خیرهکنندهای از مناظر اطراف، یک فرصت عالی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند در املاک و مستغلات دبی سرمایهگذاری کنند.

عوامل مختلفی نیز برای تصدیق این حرف وجود دارد که از بین آنها میتوان به بهرهمندی این تفریحات آبی از آخرین و بهروزترین استانداردها، تنوع در بازی و مواردی دیگر اشاره کرد. این شهر مدرن در حاشیه خلیج فارس رکورددار زیباترین و خاصترین جاذبههای گردشگری در جهان است که هر کسی در طول سفر خود باید از آنها دیدن کند. در دبی مال سینما ریل از دیگر زیباهایی است که وجود دارد و دلیلی می شود تا افراد که قصد خرید ندارند را هم به سمت خود جذب کند. قطره های اب به یکدیگر می چسبند و سپس بلورهای برفی را تشکیل می دهد. مبلمان، متریال، رنگ و پوششها کاملا فکر شده و در هماهنگی کامل با یکدیگر انتخاب شدهاند؛ در عین حال فضاهای متمایزی در بخشهای مختلف مجموعه ایجاد میکنند. برنامه رفتن به تور دبی خود را با فستیوال خرید دبی همزمان کنید؛ در این جشنواره یک ماهه خرید سراسری که در ماه ژانویه برگزار میشود، شما میتوانید کالاهای مختلف را با قیمتهای فوقالعاده ارزان و باورنکردنی بخرید. هدف ما ارائه بهترین خدمات است تا شما سفری با بهترین خاطرات را تجربه نمایید. همچنین در سایت الو خلیج ، بحث در مورد تفریحات و جاذبه ها تنها به معرفی بهترین سواحل دبی محدود نیست.

سکوهای بازدید این برج برای عموم باز است که با تهیه بلیط، می توانید به طبقات مختلفی که این سکوها هستند، بروید و مناظر خیره کننده ای از شهر زیبای دبی و خلیج فارس را مشاهده نمایید. در صورتی که هتل شما ترانسفر فرودگاهی نداشته باشد، بهترین گزینه برای رفتن به هتل استفاده از تاکسیهایی است که به صورت دولتی اداره میشوند و طبعا قیمتهای مناسب و ثابتی خواهند داشت. اگر به همراه خانواده خود به دنبال گذراندن تعطیلات در روزهای آفتابی در کنار دریا و تماشای بازی کودکانتان در کنار سواحل هستید، بهترین مقصد سفر سواحل دبی هستند. وقتی حرف از تفریح می زنیم، ناخودآگاه به فکر بازی می افتیم. وقتی در این بخش از مرکز خرید بودید، حتما از دایناسور دبی هم دیدن کنید؛ یک اسکلت دیپلودوکوس 150 میلیون ساله که در میانتالار سوق به نمایش گذاشته شده است. هرکدام از سواری های این مجموعه دارای یک صفحه نمایش سه بعدی و یک صندلی ست که می تواند متناسب با موقعیتی که در صفحه نمایش پیش می آید تکان خورده و یا حرکت کند و جلوه های ویژه ای مثل باران، برف، مه و باد را شبیه سازی کند تا به شما تجربه ی بی نظیری از بازی را ارائه دهد.

بخشهای مختلف شهربازی لگولند دبی به موارد زیر تقسیم بندی میشود که هر یک از این موارد، ویژگیهای منحصر به فردی داشته و با داشتن امکانات خاص و جذاب میتواند گردشگران تور دبی را جذب خود کند. همین طور قطعا با خوراکی ها و سوغاتی های خوشمزه از کشورهای مختلف نمی توانید جلوی خودتان را برای خرید بیشتر بگیرید! برای دریافت ویزای دبی، ویزای تایلند، کشورهای حوزه شینگن مثل ویزای فرانسه و … اگر الویت انتخاب با کشورهای نزدیک به ایران باشد چطور؟ جالب است بدانید غرفه ایران یکی از زیبا ترین و بزرگترین غرفه های گلوبال ویلیج محسوب می شود و در غرفه ایرانیان انواع سوغات و صنایع دستی ایرانی همچنین آجیل و پسته ، زعفران ، پشمک ، بستنی و فالوده سنتی و انواع فرش ایرانی برای فروش فراهم شده است و به فروش عموم می رسد . شهر دبی به عنوان شهری که در طول سال پذیرای گردشگران زیادی است که از اقصی نقاط دنیا به این شهر تجاری و توریستی میآیند، امکانات و مجموعههای تفریحی زیادی را در گوشه کنار خود جای داده است به طوری که هر شخص با هر سلیقهای و در هر رده سنی، میتواند گزینه های تفریحی زیادی برای خود در نظر بگیرد. وقتی در کابین های این چرخ و فلک قرار گرفتید، بهتر است که خود را برای یک تماشای یک نمای ۳۶۰ درجه با زیباترین چشماندازها آماده کنید. آپارتمانهای ویدا مال درست در مجاورت مرکز خرید دبی مال واقع شدهاند و ساکنان این واحدها برای یافتن مرکز خرید خوب هرگز به مشکل برنمیخورند.

بخش دهکده دبی مال هم جایی خوب برای خرید لباسهای جین، لباسهای ورزشی و راحتی است. برای پیدا کردن سیندرلای درونتان هم به فروشگاه مختص کفش در طبقه زیرزمین دبی مال بروید. مسافران تور دبی در اینجا میتوانند آخرین مدلها از طراحانی مانند دولچه اند گابانا، جیمی چو، سارا جسیکا پارکر، مانولو بلانیک و خیلیهای دیگر را پیدا کنند. دبی، کلان شهر فوق مدرن امارات متحده عربی سبک زندگی شهری خود را مدیون منطقه داون تاون دبی است. زندگی در مرکز شهر فوق مدرن دبی مزایای قابل توجه دیگری هم دارد. جالب است بدانید که برج خلیفه، بلندترین آسمانخراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. وقتی عازم دبی هستید آماده باشید که با لقبهای بزرگترین، زیباترین، مرتفع ترین و در کل با “ترین های” زیادی روبهرو شوید برای مثال چرخ و فلک عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع ۲۵۰ متر. کابینهای خصوصی: چرخ و فلک دارای کابینهای خصوصی است که میتوانید آنها را برای خرید کنید، این کابینها برای گردشگران و توریستها مناسب است و از امکانات لوکسی نیز برخوردار است. برای مثال در روزهای غیر پیک و عادی برای بازدید از طبقه های 124 و 125 برج خلیفه که بلیط آنها در گیشه نیز فروخته نمی شود، مبلغی که پرداخت می کنید، نسبت به روزهای پیک مسافرتی و شلوغی کمتر است. راحتترین راه برای رفتن به دبی مال استفاده از شبکه خارقالعاده و بسیار مدرن مترو دبی است. تمام خانههای موجود در این محل در زمان کوتاهی به فروش رسیده و در منطقهای رویایی روی آن قرار گرفتهاند. از زمان افتتاحش در سال 2008 تا به حال، دبی مال (The Dubai Mall) نه تنها به یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی، بلکه به یکی از پربازدیدترین مقصدها در تمام این کره خاکی تبدیل شده است. نه تنها ایران بلکه از سراسر جهان گردشگران زیادی برای تفریح به دبی سفر میکنند در واقع میتوان گفت که دبی یکی از پربازدیدترین مقاصد سفر دنیا محسوب میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره ماشین در دبی وب سایت خود باشید.

۰۸ مهر ۰۲ ، ۲۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین