سرزمین بازی، کافه کورت، خان مرجان و برنامهی رقص نور و صدا از قسمتهای هیجان انگیز این مجموعه محسوب میشود، چرا که سرزمین بازی وافی مال به تماماً از چوب ساخته شده است که در هیچ جای دیگر نمونهی آن را نخواهید. استعمال دخانیات در اتاقها و مکانهای عمومی ممنوع است به همین دلیل مکانهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. نکته: فیلمبرداری و عکسبرداری در این مرکز خرید ممنوع است. مرکز خرید اوت لت دبی اولین اوت لت خاورمیانه می باشد. ادرس مرکز خرید اوت لت مال دبی را که در بلوار العین قرار گرفته است، با اپلیکیشن های مسیریابی به راحتی می توانید پیدا کنید. اما با مراجعه به اوت لت مال می توانید به بسیاری از این برندها دسترسی داشته باشید و با تخفیفی در حدود 30 الی 90 درصد آنها را خریداری کنید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد اوت لت مال دبی، بسیاری از هتلها، برای مسافرین که قصد دارند از این مجموعه بازدید کنند، سرویسهای حملونقل رایگان در نظر گرفتهاند و آن را یکی از مزیتهای هتل بهحساب آوردهاند. بهجرئت میتوان گفت که دبی مال بهترین مرکز خرید دبی است و جزو بزرگترین مراکز خرید جهان نیز به شمار میآید. اینجا با داشتن چشمههای آب گرم، یک منطقهی تفریحی، درمانی به شمار میآید. در اینجا به غیر از فروشگاه های متنوع یک مرکز تفریحی فرهنگی هم وجود دارد. در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت کاری متفاوت بوده و از ساعت 10 صبح تا 12 شب فروشگاه ها باز هستند. ساعت کار مرکز خرید همهروزه از ساعت 10 صبح الی 22 شب میباشد، اما در روزهای پنجشنبه به علت ازدحام جمعیت، ساعت خاتمه کار تا 24 بامداد تمدید میشود. این مرکز خرید که با معماری منحصر به فردی برگرفته است کشورهای ایران، هند، چین، تونس، اسپانیا و الجزایر ساخته شده است، شامل 270 مغازه می باشد.

با رفتن به رستوران این هتل می توانید تجربه ای خاص را با چشیدن انواع غذاهای عربی را داشته باشید. لازم به ذکر است برای دسترسی آسان به جاذبه های این شهر و سفری مقرون به صرفه، می توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی مجموعه کافه رنت استفاده کنید. اوت لت (Outlet) جایی است که در آن محصولات برندها و تولیدیهای مختلف، بهصورت مستقیم، به خریداران عرضه میگردد. این منطقه به حفظ و تجلیل از تاریخ و فرهنگ امارات اختصاص دارد. در این آکواریوم میتوانید حدود ۶۵هزار جانور دریایی از گونههای مختلف را ببینید و شناکردن و غذادادن به آنها را تجربه کنید. 2. کافی شاپها و رستورانها: در رستورانهای این مرکز خرید نیز انواع غذاهای لذیذ سرو میشود که که میتوانید ساعاتی را برای خوردن غذا و استراحت سپری کرده و یا با خوردن قهوه به ادامه خرید مشغول شوید. ساعت بازدید: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و در روزهای پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۰۰: ۰۰- در روزهای تعطیلات عمومی و ماه رمضان فروشگاههای این مرکز خرید در ساعتهای متفاوتی باز هستند. شما می توانید در هر جای دبی که اقامت دارید به وسیله مترو یا تاکسی به دبی اوت لت مال برسید و خرید فوق العاده ای را در آنجا تجربه نمایید. هم دبی و هم استانبول جاهای دیدنی زیادی دارد و شما می توانید اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

وقتی که وارد این مرکز خرید می شوید به هیچ عنوان نمی توانید جلو خود را بگیرید و راه نروید. اگر امکان سفر به چین و خریدهای چینی ندارید، می توانید برای خرید انواع محصولات چینی به دراگون مارت دبی مراجعه نمایید. با توجه به اینکه سوئیت موجود در داخل این هتل یکی از انتخابهای بسیار عالی به شمار میرود، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. این مرکز در سال ۱۹۹۵ افتتاح شد و یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. مرکز خرید الغریر (Al Ghurair Centre) با حدود ۲۰ سال سابقه ازجمله قدیمیترین مراکز خرید در دبی است که در آن انواع کالاها از برندهای برتر دنیا به فروش میرسند. علاوه بر خرید وسایل مورد نیاز، می توانید یک روز کامل را به گشت و گذار در میان مراکز تفریحی آن بپردازید. چندین مرکز مختلف برای سرگرمی و همچنین یک سینمای بزرگ را می توانید در اینجا بیابید. این مرکز خرید با کلکسیون گستردهای که از آثار هنری بینالمللی دارد، به بهشتی زیبا برای هنردوستان تبدیل شده است. شما و تبدیل به درهم خرید در دبی ارزان تر از ایالات متحده خواهد بود. بهترین گزینه برای خرید در این سفر، همین مراکز خرید لاکچری محسوب می شوند که با هزینه ای کمتر، اجناس اورجینال و اصل را خریداری می کنید.

برای مثال یک شلوار دیزل اصل را میتوانید با تخفیف بیش از 80 درصد تهیه کنید! در اوت لت مال دبی بیش از ۱۲۰۰ برند معتبر و مطرح دنیا فعالیت می کنند و شما می توانید محصولات باکیفیت این برندها را با تخفیف های ویژه و قیمت هایی بسیار پایین خریداری نمایید. با تحریم های صورت گرفته بر کشور ایران، بسیاری از اجناس را نمی توانید به طور مستقیم از نمایندگی آنها و به صورت اورجینال خریداری کنید. برجمان درست در قلب مرکز دبی قرار گرفته مستقیما به متروی دبی متصل شده و رفت و آمد را برای افرادی که قصد بازدید از آن را دارند راحت کرده است. برق مورد نیاز این موزه مدرن از طریق چهار هزار مگاوات انرژی خورشیدی و به وسیله یک ایستگاه متصل به ساختمان که با اداره آب و برق دبی همکاری دارند، تولید میشود. زمانی که محصولات جدید از سمت یک برند تولید و به بازار عرضه می شود، طرفداران محصولات قدیمی کمتر می شود و تقاضای خرید آن محصولات نیز کمتر خواهد شد. کلاس بدنسازی و یوگا نیز برای میهمانان برگزار میشود. نمایش آتش بازی ففوق العاده دو بار در هفته برگزار می شود . البته اگر بهدنبال اجناسی با قیمت مناسب هستید، باید بگوییم که فروشگاههای بخش جدید این مرکز خرید، در انتظار شما هستند.

بیش از ۱۲۵ برند اجناس خود را در این مرکز خرید ۱۳ هکتاری در معرض فروش گذاشته اند و قرار است که تا پایان ساخت همه فازهای این پروژه تعداد برندهای آن به بیش از ۴۰۰ عدد برسد. این ساحل که در جاده ساحلی جمیرا واقع شده، از امکانات فوقالعادهای همچون سانلانجرها (صندلیهای راحتی ساحلی) و جایگاههای ورزش آبی مثل جتاسکی برخوردار است. اسکای ویو در طبقه 27 هتل برج العرب واقع شده که چشم اندازی فوق العاده از دبی و دریا دارد. در طی سال های اخیر نمونه های زیادی از اشیا باستانی در این قلعه کشف شده که همه آن ها در قسمت باستان شناسی موزه به نمایش گذاشته شده است. دبی یکی از معروفترین شهرهای خاورمیانه است و با توجه به پیشرفتهایی که در سالیان گذشته داشته، سیل عظیمی از گردشگران و توریستها، از سایر نقاط جهان و مخصوصاً ایران به این شهر در امارات متحده عربی سفر میکنند. پیست اسکی دبی و پنگوئن ها در این مرکز خرید هستند و شما افراد علاقه مند می توانید علاوه بر خرید به تفریحات دیگری نیز در این جا بپردازید ، این مرکز خرید بسیار لوکس و زیبا است و از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می آید و مجموعه ای از بهترین برندهای روز دنیا را می توان در آن مشاهده کرد و با وجود لوکس بودن آن و همچنین داشتن تعداد مغازه های زیاد که به 560 مغازه می رسد ، خوشبختانه اجناس آن خیلی هم گران نیست. در شهر دبی می توانید ساعت ها و روزها از تفریحات در مکان های فوق العاده ای نظیر لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، پارک آبی آکواونچر، آکواریوم های دبی و … دسترسی به بازار پارچه دبی بسیار آسان است و می توانید به راحتی از طریق وسایط حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به این مکان بسیار دیدنی و پررفت و آمد برسانید.

همچنین فود کورت، کافه و رستوران های بسیاری در این محل وجود دارند که می­ توانید از میان آنها انتخاب کنید. در پارک های آبی اغلب پدر و مادر ها نگران کودکان خود هستند. اوت لت مال دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه است که اغلب فروشگاه های آن فروش به سبک اوت را ارائه می دهند. این مرکز خرید دارای تعداد زیادی فروشگاه است که محصولات متنوعی را به گردشگران عرضه میکنند. اگر عاشق خرید وسایل لوکس ارزان هستید می توانید برای خرید لباس و وسایل دکوراسیون منزل روی این مرکز خرید حساب کنید. و یا اگر ویزا کارت یا مسترکارت بین المللی ندارید می توانید از طریق آژانس های مسافرتی آن را تهیه کنید. ۴- Rock On: معروف ترین رستوران بلوار بالیوود، رستوران راک آن است که با اجرای زنده گروه موسیقی راک از مهمانان خود پذیرایی می کند و معمولا محل برگزاری جشن های تولد و مهمانی های دوستانه است. 4- برای مهمانان هتل آتلانتیس تخفیفات ویژه ای وجود دارد. این هتل با یک ساحل خصوصی ۵۰۰ متری، یک استخر روباز با چشمانداز شهری، تجربه اقامتی خاطرهانگیز برای مهمانان به ارمغان میآورد. گفتنی است که وسعت این پارک حدوداً ۱۴۱ هکتار است و جزو بزرگترین پارک های آبی دنیا به حساب می آید. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانوادهها میباشد. 2. امکانات تفریحی متنوع: این مجتمع که از وسعت بسیار زیادی برخوردار است؛ دارای 12 سالن سینمایی است. به گزارش رویداد۲۴ اگر شما جزو گروهی هستید که از یک مرکز خرید انتظاری بیش از مجموعهای پر از مغازههای رنگارنگ دارید، باید بگوییم که راه را درست آمدهاید، چون دبیمال یک زمین اسکیت روی یخ، محوطهی بازی و همینطور سینمایی مجهز هم دارد. یکی از جاذبه های دیدنی در اطراف این موزه می توان به پارکی در کنار این موزه اشاره کرد، که بسیار زیبا و دیدنی می باشد، در این پارک بیش از ۱۰۰ گونه گیاهی وجود دارد که مجهز به سیستم آبیاری خودکار و هوشمند و بازیافت آب می باشد.

مرکز خرید اوت لت مال در جاده العین واقع شده است و زیباترین بنا در میان بناهای گنبدی شکل است.این مرکز خرید، مجهز به بهترین پارکینگ بوده و تمام ایام هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آمادهی پذیرش از مشتریان است. ساعت کاری: شنبه تا چهار شنبه : 4 بعد از ظهر تا 12 شب / در ایام تعطیل یا اواخر هفته این مجموعه تا ساعت 1 بامداد باز میباشد. در کنار استخر میتوانید از میان وعدههای کوچک نیز لذت ببرید. شما با سوارشدن در این کابینها میتوانید بهسوی آسمان دبی سفر کرده و از تماشای چشمانداز بینظیر آن لذت ببرید. موزه قهوه در یکی از ساختمانهای قدیمی البستکیه است که فضایی دنج و آرام برای بازدیدکنندها درست کرده تا فقط از قهوه و تاریخ اینجا لذت ببرند. ⦁ محدودیت زمانی برای بازدید و گذراندن زمان در موزه آیا یونیورس چقدر است؟ همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو با خیال راحت میتوانید از نقاط مختلف شهر دبی اعم از جاهای تاریخی و دیدنی و سایر مراکز تفریحی و خرید بازدید کنید. از شهری که بلندترین برج جهان را دارد، باید همانقدر هم انتظار امکانات تفریحی داشت، نه؟ ویلیج یکی از بهترین و معروف ترین اوت لت های دبی می باشد که بیش از ۴۵۰ برند معروف و محبوب دنیا از جمله مایکل کورس، روبرتو کاوالی، دان هیل، کلوین کلین و … این اوت لت مال دبی که از محبوبیت زیاد هم برخوردار است شامل برندهای متنوع و مطرح دنیا از جمله مایکل کورس، دانهیل، دی کی ان وای، کلوین کلاین، روبرتو کاوالی، رالف لورن و … از طرف دیگر، زمانی که محصولات جدیدی از یک برند تولید میشود، محصولات قدیمی طرفداران خود را از دست خواهند داد و دیگر تقاضای زیادی بابت این نوع اجناس وجود نخواهد داشت.

برندهای مختلف همواره در حال تولید محصولات جدید می باشند. درنهایت نیز نکاتی برای راهنمایی شما قبل از خرید در دبی ارائه کرده و همچنین به معرفی فروشگاههای اینترنتی برتر برای خرید از دبی پرداختهایم. درنهایت فراموش نکنید که تجربیات و نظرات خود را راجعبه مراکز تجاری دبی با ما و همراهان ما، به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که در این مجموعه لباس های بی کیفیت هم در قیاس با برندهای مطرح دنیا عرضه میشود، اما برخی از برندهای معروف هم در این مجموعه کار های خود را به فروش میرسانند. شما در این اوت لت با تخفیفهای باورنکردی (۳۰ تا ۹۰درصد) روی محصولاتی از برندهای برتر دنیا مواجه خواهید شد و خریدی بسیار لذتبخش را تجربه خواهید کرد. پس از پایان ساخت جزیرهی مصنوعی هتل برج العرب بر روی آن طراحی و ساخته شد. 2-آینده برای کسانی خواهد بود که قادر به تصور، طراحی و ساختن آن خواهند بود، آینده منتظر نمی ماند، آینده را میتوان امروز طراحی و ساخت. برای ساخت بلندترین برج جهان، اعداد و ارقام درشت و اغراقآمیز مورد چندان عجیبی نیست. موضوعات مورد توجه شامل آینده سفر فضایی و زندگی، تغییرات آب و هوا و محیط زیست، سلامت، تندرستی و معنویت است. این مجموعه مجلل عظیم شامل سه برج بسیار بزرگ است و در شهر دبی ساخته خواهد شد. پیشنهاد میکنیم یک روز کامل از سفر به دبی را به گشت و گذار در این پارک اختصاص داده و تجربه واتر اسپلش، دلفین لند، سقوط آزاد را در برنامههای تفریحی خود قرار دهید.

حال که همراه با ره بال آسمان با بهترین مراکز خرید دبی آشنا شدید، توصیه میکنیم پیش از سفر، مقاله «راهنمای سفر دبی» را نیز مطالعه کرده تا بتوانید برنامهای بینظیر برای سفر خود چیده و تعطیلاتی فراموشنشدنی را تجربه کنید. اگر گشتوگذار در مراکز خرید دبی برای شما لذتبخش است، توصیه میکنیم دیدار از مرکز خرید مرکاتو (Mercato Shopping Mall) را به هیچ وجه از دست ندهید. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۷۰ فروشگاه، ۴۵۰۰۰ فضای پارکینگ، ۵۰ رستوران و یک سینما با ۲۱ پرده می باشد. مرکز خرید ابن بطوطه به خاطر مسافر مسلمان مشهور قرن چهاردهم(ابن بطوطه)، به خودی خود یک نقطه عطف تاریخی محسوب می شود. برای دسترسی آسانتر به اوتلت مال دبی کافی است که به ایستگاه رشیدیه در خط متروی قرمز دبی و یا به ایستگاه عود متا در خط سبز متروی دبی بروید و از آنجا بوسیله یک تاکسی یا اتوبوس خودتان را به این مرکز خرید برسانید. در جریان این قایقسواری از میان ستونهای آبنما عبور خواهید کرد. از دیگر امکانات و جاذبههای رفاهی و تفریحی این مرکز خرید میتوانیم به شهربازی، سالن تئاتر و سینما و فودکورت بزرگ و شلوغ آن، اشاره کنیم. اگر از مراکز خرید شلوغ و پرتردد دبی خسته شدهاید، مرکز خرید جمیرا پلازا (Jumeirah Plaza) از جمله مراکز خریدی است که باید سری به آن بزنید.

این مسجد باشکوه در یکی از مناطق لوکس و پرزرق و برق دبی واقع شده و تنها مسجدی است که در امارات متحده عربی، تا این اندازه توجه گردشگران و عکاسان را به خود جلب کرده است. در آن فعالیت می کنند. می باشد . دلیل زبانزد بودن این مرکز خرید در بین گردشگران، به دلیل داشتن مراکز تفریح بی شماری است که در خود جای داده است که شامل اسکیت روی یخ و آکواریوم بزرگ دبی مال و فوت کورت بسیار بزرگ و … علاوه بر این، جهت ساختمان باعث کاهش حرارت در فصل تابستان می شود. طلا و جواهراتی که در این بازار بزرگ عرضه میشوند بهقدری متنوعند که میتوان گفت هرنوع زیورآلات از جنس طلا که در جهان طراحی شده است، در این بازار یافت میشود. کالاهایی که در بیش از ۴۰۰ فروشگاه مرکز خرید دراگون مارت عرضه میشوند بهقدری متنوعاند که میتوان گفت تقریبا هرنوع کالایی در این مرکز خرید، با قیمتی کاملاً مناسب یافت میشود. درحالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی به صورت بسیار لوکس میباشد. در ضلع غربی باغ، به موازات خیابان آزادشهر، زمینهای ورزشی شامل زمین چمن، زمین اسکیت، استخر روباز، و همچنین زمین ورزشی چند منظوره شامل زمینهای والیبال و بسکتبال و همچنین زمین چمن مصنوعی برای فوتبال وجود دارد. در این پارک انواع امکانات رفاهی و سرگرمی مانند بازیهای الکترونیکی، مکانهایی برای باربیکیو و پیک نیک، استخر، مکانهای مخصوص بازی کودکان، زمینهای بازی ورزشی ( مانند بسکتبال، والیبال و هندبال )، جاده مخصوص پیادهروی و دوچرخه سواری، نمازخانه، فضای سبز، چندین رستوران، اغذیهفروشی، ترن سواری، سواری با شتر و اسب، تئاتر پارک و امکاناتی برای افراد ناتوان جسمی در نظر گرفته شده است. کارترز: اگر به دنبال لباسهای مخصوص کودک در دبی هستید؛ کارترز یک گزینه بسیار خوب برای خرید است.

Check My instagram for more 🙏🏼 همچنین بعضی از محصولات مانند کاپشن، تنها در فصلهای مخصوص از سال، کارایی دارند و با تغییر فصل، کارایی خود را از دست میدهند. همچنین در اوت لت محصولات قدیمی برندهای باکیفیت نیز با قیمتی بسیار مناسب به فروش میرسد. این فروشگاه یکی از بازارهای عمده فروشی دبی نیز هست. چند ساعتی در اونجا بودیم و در انتها با خرید از فروشگاه زنجیره ای کارفور (Carrefour) از ابوظبی خداحافظی کردیم و به سمت دبی حرکت کردیم. هتل گرند سنترال دبی یک هتل 4 ستاره است و در محله مشهور دیره شهر دبی قرار دارد. یکی از چالشهای مسافران در مواجه با این فروشگاهها تعداد بسیار زیاد آنها است که باعث میشود نتوانند از همه آنها بازدید و خریداری کنند، بنابراین قبل از سفر به این جزیره زیبا باید بودجه خود را مشخص کنید و اطلاعاتی درباره مراکز خریدی که در دبی دارند به دست آوردید تا پس از سفر به این شهر وقتتان هدر نرود. در این مطلب به بررسی بهترین اوت لتهای دبی خواهیم پرداخت، پس با دلتابان همراه باشید. اوت لت مال دبی دارای سرویس های رایگانی از مبداهای مختلف شهر می باشد که افراد می توانند از نقاط مختلف به راحتی به اوت لت مال برسند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و حتی روباز اشاره کرد. سپس عدد به دست آمده در ۱۸ درصد ضرب و مجموع آن تقسیم بر ۳۶۵ می شود. هر دو سبک را بیش از ماده ارتقا دادهاند و دیگری” تقلید از کیفیت فضا های داخلی مجلل، در یک عبارت ثروت برای جریان اصلی، یک نمایش توانگری در برج العرب تأثیر سبک های بی قاعده و نا موزون است. بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید از دبی دیدن کنید!

نزدیک به ۲ ساعت طول میکشد تا در این طبقه به سفری خیالی بروید و از ایستگاه فضایی هوپ دیدن کنید. شترسواری، شنسواری، صرف شام، دیدن نمایشهای مختلف و… پارک وایلد وادی دبی تا به این لحظه ۳۰ عدد سرسره و جاذبه مختلف را برای رقم زدن نشاط و شادابی مهمانانش مهیا کرده است. برخی ازپارکهای آبی مانند وایلد وادی قوانین سفت و سختتری دارند . در واقع یکی از تفریحات رایگان در دبی استفاده از پارک آبی لوکس و مجلل آکواونچر در آتلانتیس، هتل پالم است که در روز تولدتان تمامی امکانات و اقامت در آنجا برای شما رایگان خواهد بود. این چند لایه از ۱۰۲۴ صفحه، به نوشتهها اجازه می دهد تا نور طبیعی را در روز به موزه بتاباند. ساعات کاری مراکز خرید دبی به چه صورت است؟ زمانی که قدم در این پارک میگذارید، چشم اندازی از برجالعرب، ساحل جمیرا و سایر مناظر شهری دبی پیش چشم شما قراردارد. در پارک آبی آتلانتیس برای افرادی که نیاز به خرید لباس و یا وسایل تفریح در کنار ساحل را دارند هم فروشگاه هایی می باشد تا وسایلی از جمله، لباس ورزشی، مایو، کلاه آفتاب گیر، لباس های غواصی، کرم ضد آفتاب، حوله و … مساحت این مرکز خرید یک میلیون و ۱۲۴هزار مترمربع است و در آن بیش از هزا رو ۲۰۰ فروشگاه مختلف، با محصولات متنوع برای خرید قرار دارند. این سازه بیشتر از اینکه شبیه به یک مرکز خرید باشد، همانند یک شهر تاریخی است. در ادامه به معرفی چند مورد از این جاهای دیدنی می پردازیم.