دیجی مارکتر

بازاریاب و مدیر محتوای دیجیتال

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر خود به افغانستان در توئیتر

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: «‏سفر کاری فشرده به کشور دوست و برادر ‎افغانستان: ملاقات با دکتر عبدالله، وزیر فرهنگ، معاون وزیر خارجه و شماری از مقامات فعلی و پیشین. همینطور مصاحبه با رسانه‌ها، گفتگو با اندیشمندان و ادای احترام به شهدای دانشجوی دانشگاه کابل. مراودات مردمی/فرهنگی جزء لاینفک یک رابطه راهبردی است.»

۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

تدبیر دولت برای جذب سرمایه

قبل از اینکه صندوق توسعه ملی داشته باشیم نهادی به نام حساب ذخیره ارزی وجود داشت؛ هدف از داشتن این حساب ارزی جلوگیری از تاثیر منفی نوسانات قیمت نفت و ایجاد ثبات در میزان درآمدهای حاصل از فروش نفت و کاهش تلاطم‌های ارزی بوده است.

اما این نهاد در سال ۱۳۸۷ با تصمیم هیئت وقت وزیران دولت محمود احمدی‌نژاد منحل شد. دلیل انحلال آن را هم نبود قاعده مالی مناسب و سازوکار مشخص اعلام کردند.

همین تجربه ناموفق از حساب ذخیره ارزی باعث شد که براساس ماده ۸۴ قانون برنامه پنجم توسعه در سال ۱۳۸۹ صندوق توسعه ملی یجاد شود. بر این اساس علاوه بر تخصیص بخشی از سود ناشی از فروش نفت، گاز و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی و همچنین ایجاد ثبات در میزان درآمد‌های حاصل از فروش نفت خام و کاهش تلاطم‌های ارزی رویکرد دیگر تشکیل صندوق توسعه ملی حمایت از تولید ملی و حفظ ثروت ملی برای نسل‌های آینده است.

یکسال بعد از تاسیس صندوق توسعه ملی در سال ۹۰ مقرر شد دولت، ۲۰ درصد از درآمد‌های نفتی را به «صندوق توسعه ملی» واریز کند و سالانه به طور مرتب، دو درصد به این میزان واریزی افزوده شود.

با توجه به رویکرد این صندوق تا به امروز دولت‌های هفتم تا یازدهم از این صندوق استفاده کرده‌اند حالا یا از آن صندوق برداشت کردند و یا واریزی صورت گرفته است و هر دولتی سیاست‌های مورد نظر خود را در استفاده از این صندوق پیاده کرده است .

۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

دلیل اهمیت خرید بک لینک چیست؟ (معرفی دو سایت عالی برای خرید بک لینک)

اگر فکر می کنید برای وب سایت خود فقط به یک نوع پیوند احتیاج دارید ، دوباره فکر کنید! ایجاد تنوع در تمرینات ایجاد پیوند بسیار مهم است زیرا الگوریتم ها اغلب تغییر می کنند. از هرچه بیشتر سیستم عامل پیوند مانند موارد دیگر پیوند دریافت کنید
وب 2.0 (دروپال ، جوملا ، الگ و غیره)
نشانک ها (Pligg ، Scuttle ، Elgg ، PhpDug و غیره)
ویکی (مدیاویکی ، واکا و غیره)
نظرات (وردپرس ، جوملا ، بودیپرس و غیره)

بله و این طبیعیست. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است.
سیگنال های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، G + ، LinkedIn ، Reddit و غیره).
تنوع بک لینک به این معنی است که شما باید منابع مختلفی داشته باشید که به وب سایت شما پیوند دارند. این امر باعث می شود تا از نظر موتورهای جستجو طبیعی و ارگانیک به نظر برسد. خدماتی مانند اهرام پیوندی و چرخ های پیوندی در این موارد مفید هستند. لینک دهی لایه ای می تواند به شما کمک کند تا قدرت بیشتری را برای بک لینک های خود جذب کنید. اگر استراتژی ایجاد پیوند شما شامل هدایت لینک به سایت پول شما باشد ، پس می توانید بک لینک های بسیار مورد احترامی مانند وب 2.0 ، ویکی ، نشانک ها ، نظرات ، علائم اجتماعی ، پیوندهای GOV و EDU را خریداری کنید. آنها می توانند آب زیادی از لینک را به وب سایت شما منتقل کنند بدون اینکه خطر مجازات داشته باشند.

داشتن بک لینک مناسب یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک‌ها خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک طبیعی و معتبر مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.

۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین

بهترین برند دستگاه سانترال کدام است؟

شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سانترال کرده‌اند، اما دستگاه‌های ساخت کمپانی پاناسونیک یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

۱- پاناسونیک به‌روزترین تکنولوژی ها را در دستگاه های خود به کار برده و قابلیت های بسیار زیادی را در سانترال های خود تعبیه کرده است.

۲- به علاوه، سانترال پاناسونیک نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.

۳- عمر بالای دستگاه و قطعات مصرف شده در دستگاه های سانترال پاناسونیک باعث می شود که بتوانید مدت زمان طولانی به طور مفید از دستگاه استفاده کنید و در طول سال های متوالی نیاز به تعمیر دستگاه سانترال خود نخواهید داشت.

یکی از اصول اصلی مدیریت کارها زمان بندی دقیق و مشخص انجام کار ها می باشد که هر فردی به عنوان کاربر CRM می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را در نرم افزار تماس پرداز ثبت نموده و مدیران نیز می توانند در یک نگاه با گزارش های دریافتی از میزان فعالیت های صورت گرفته مطلع شوند.

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با نرم افزار سانترال به این صفحه از سایت اوج مراجعه نمائید.

۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فن آوران نوین