نمای بیرونی این برج که شبیه به بادبانهای قایق بادبانی طراحی شده است، با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی شده در شب روشن میشود. موزه آینده دبی با نمای فولادی و ضدزنگ و استفاده از تکنولوژیها و ابزارهای مدرن مدلسازی و در نهایت کمک گرفتن از رباتها در مساحتی ۳۰.۰۰۰ مترمربعی ساخته شدهاست. هر ساله از طریق رویدادهای مختلف مرکز تجارت جهانی دبی ده ها هزار شغل برای صنایع و بخش های مختلف ایجاد می کند که با آمدزایی این منطقه، به جذب آن کمک می کند. حتی حرفهایترین افراد در جهتیابی و پیدا کردن، برای گشت و گذار در این شهر خرید نیاز به کمک خواهند داشت. برج خلیفه دبی دارای مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی و خدماتی است که تجربهای بینظیر از سبک زندگی را برای ساکنان و مهمانان فراهم میکند. در این بخش بینهایت پر زرق و برق و بزرگ که با مرمرهای سفید، آیینهها و چلچراغهای درخشان تزئین شده است، شما یک تجربه فوقالعاده لوکس و 5 ستاره از خرید خواهید داشت؛ تجربهای که با وجود دستیاران شخصی خرید، اتومبیلهای کوچک با راننده و سرویسهای بهداشتی که انگار از کاخهای سلطنتی بیرون آورده شدهاند کامل میشود. ساحل کاخ سیاه دبی در رو به روی محل اقامتگاه سلطنتی دبی قرار دارد. همچنین در این پارک آبی سافاریهای زیر آب با استفاده از کلاه ایمنی Sea TREK وجود دارد و یک منطقه آب بازی اختصاصی برای کودکان کوچکتر با سرسره ایجاد شده است. برای آشنایی با تمامی قسمتهای لگولند در ادامه درباره این قسمتها بیشتر صحبت میکنیم. پارک آبی آتلانتیس آکواونچر یکی از مهیجترین دیدنیهای دبی است که پیشنهاد میکنیم حتما در طول سفر خود از آن بازدید کنید. اگر به قصد تفریح به این شهر سفر میکنیم بهتر است که به خواندن این مطلب از بزن بریم سفر که در خصوص معرفی تفریحات دبی است، ادامه دهید.

خیابان شیخ زاید در دبی Sheikh Zayed Road Dubai جاذبه های ... اگر به دنبال جدیدترین و بهروزترین گجتهای دنیا هستید، حتما سری به بخش کامپیوتر و الکترونیک در طبقه دوم بزنید. منبع عکس: وبسایت arabianprivateadventureفکر میکنید سفر به دنیا در کمتر از ۲۴ ساعت غیرممکن است؟ همچنین اگر به دنبال خانهای باشکوه برای تعطیلات خود هستید، بدون شک گزینههای مناسبی در لیست ویلاهای قابل خرید در دبی ما پیدا میکنید. به آهستگی، احساس میکنید با توان خروجی جت اسکی مواجه شده اید تا اندکی حرکت کنید. در ساحل جمیرا انواع تفریحات جذاب مانند قایق سواری،تفریحات آبی،موج سواری و شتر سواری را می توانید تجربه کنید. اکنون این مجموعه بینظیر از دو برج زیبا تشکیل شده و به مجموعهای متنوع از بهترین املاک منطقه را در اختیار سرمایهگذاران بالقوه قرار میدهد. همچنین یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعهای از وسایل تفریحی برای افراد بزرگ و کوچک در این مجموعه احداث شده است که جزو جاذبههای گردشگری دبی محسوب میشود. در ضمن این بازار را در واقع یک تاجر کویتى به نام ” مرشد العصیمی “ بوجود آورده است که در ابتدا در این مکان یک بازار بسیار کوچکی ایجاد شد و به مرور زمان بزرگتر شد و با پیشرفت های قابل توجه و گسترده ای گره خورده که به همین خاطر امروزه نام مرشد را برای این بازار انتخاب کردند تا احترام این شخص حفظ شود. بریم دبی برای سفر شما پیشنهادهای جذابی دارد که میتوانید بهترین تفریح ها را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.جهت رزرو تفریحات دبی با بریم دبی در ارتباط باشید. از مراکز خرید گرفته تا سواحل برجسته برای استراحت و مجتمعهای اسکیسواری، همگی تجربههای مختلف را به گردشگران ارائه میکنند. تورهای ماجراجویی صحرای دبی شامل طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف هستند که از جمله آنها میتوان به از ساندبورد سواری، شتر سواری، و سافاری 4WD ، نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا زیر ستارگان و …

سکونت در دروازه مرکز شهر دبی به معنای دسترسی به تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس و مترو است که از طریق آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. حال که با تفریحات دبی مال آشنا شدید، بهتر است از امکاناتی که با ورود به این مجموعه می توانید از آن ها استفاده کنید نیز با خبر شوید تا با انجام رزرو تفریحات دبی مال و استفاده از این امکانات، یک سفر عالی و فوقالعاده را برای خود به همراه داشته باشید. یک زمین بازی با تمامی امکانات برای کودکان از جمله دوش، دستشویی و اتاق پرو وجود دارد که بهترین محل برای بازی و سرگرمی کودکان است. موزه اتیهد، کانل آب دبی که در نزدیکی ساحل لامر قرار دارند و جزو جاذبه های گردشگری دبی هستند، در کنار سرگرمی ها ساحلی، مکان های خوبی برای بازدید کردن هستند. برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های 3 بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است. برای سرد نگه داشتن پیست اسکی دبی در دل گرما از یکی از پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده دنیا استفاده می شود. دبی را برای افق شهرش که همانند افق یک شهر فضایی به نظر میآید، ماشینهای لوکس طلاکاریشده و سبک زندگی پر زرق و برق و لوکسش میشناسند؛ در این شهر همه چیز ساخته میشود تا بزرگترین باشد و در هیچ جایی غیر از دبی مال، این بلندپروازی بیمرز قابل مشاهده نیست. خلاف واقعیت نیست اگر بگوییم که دبی شهری است که در دل کویر هر آب و هوایی را به نمایش گذاشته است، برای مثال جنگل بارانی که شما را به یک جنگل استوایی در وسط کویر دعوت میکند.

برای تهیه بلیت و آشنایی با پکیج های مختلف این شهربازی به این لینک بروید. اگر میخواهید آن روی دبی که همیشه در عکسهای مختلف به نمایش گذاشته میشود را ببینید، کافی است در بین محله های دبی سری به دبی مارینا بزنید. خرید پارچه از دبی به تنهایی برای رسیدن به مناسب ترین پارچه چینی کافی نیست. این پاساژ فرصت خوبی را جهت خرید و تفریح برای گردشگران فراهم آورده است، طوریکه محبوب ترین مرکز خرید و سرگرمی در جهان محسوب می شود و هر سال به طور متوسط بیش از 54 میلیون بازدید کننده دارد! در این دهکده نمایشگاه سرگرم کننده به نام کارناوال و بیش از 12000 نمایش فرهنگی و سرگرمی ارائه می شود. مسجد جمیرا یک مسجد بزرگ است که در سال های اخیر توجه بیشتری به خود جلب کرده است و در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی دبی واقع شده است.در نظر گرفته می شود در میان ترین عکس مذهبی اشیاء در داخل کشور این مسجد ساخته شد در سنتی فاطمی سبک در سال 1976 و آن را به سیاست "درهای باز, باز کردن ذهن" است که به نوبه خود بدان معنی است که غیر مسلمانان می توانید آن را بیش از حد.تورهای در حال انجام توسط شیخ محمد, مرکز فرهنگی درک معمولا در نظر گرفتن یک ساعت انجام می شود که در آن بازدید کنندگان قادر به یاد بگیرند که چگونه زندگی و دین در امارات واقعا است. مسئولان امارات مال برای اینکه افراد لذت بیشتری از خرید ببرند و در واقع خستگی ناشی از خرید آنها رفع شود، اقدام به ایجاد مکانهای تفریحی جذابی کردهاند. علاوه بر لگولند، این سایت امکان خرید بلیط برای سایر تفریحات دبی را نیز فراهم میسازد.با مراجعه به سایت تهران دبی، میتوانید به اطلاعات بیشتری درباره چگونگی و هزینههای سفر به دبی و همچنین استفاده از تمام تفریحات بینظیر آن دست پیدا کنید.

این مکان عالی برای تحقق رویای غواصی شما با یک دوره 2 روزه گواهینامه حرفه ای PADI است. با بیشتر از یک ساعت ماندن در این پارک آبی دبی می توانید ۷۰۰ الی ۱۲۰۰ کالری بسوزانید. در این پارک آبی افراد آموزش دیده و حرفهای حضور دارند که به صورت کامل از کودکان شما مراقبت میکنند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. شاید تصور کنید که عبادتگاه های لوکس متعددی در سراسر کشورهای عربی وجود دارند و بازدید از این مسجد اصلا ضروری نیست؛ ولی باید بدانید که این مکان از نظر معنوی دارای اهمیت بسیاری برای مردمان دبی است و بازدید از آن حس معنوی فوق العاده ای را به شما می دهد. تصور اینکه بعد از خرید از فروشگاه های دبی مال به تفریح در پیست 2 هزار نفره اسکی روی یخ دبی مال برویم، بسیار هیجان انگیز است.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیتشر درباره قیمت بلیط پیست اسکی دبی با مشاورین حرفه ای دبی باما در ارتباط باشید. تیم ما در “dxboffplan.com” روند یافتن خانه رویاییتان را برای شما عزیزان تسهیل میکند. در این قسمت از نمایشگاه میتوانید کروکودیل ها را از نزدیک مشاهده کنید و با زیست شناسی، رفتار و وضعیت حفاظتی آنها آشنا شوید. در مجموع ۳۰۰ آپارتمان مدرن و دلپذیر و پنتهاوس پیشرفته با خدمات کامل و مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی درجه یک در اختیار ساکنین مجموعه قرار میگیرد که چشمانداز دلنشین آنها نمای خیرهکننده برج خلیفه و فواره زیبای دبی است. ویدا مال با امکانات متعدد، موقعیت عالی و چشمانداز خیرهکنندهای از مناظر اطراف، یک فرصت عالی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند در املاک و مستغلات دبی سرمایهگذاری کنند.

عوامل مختلفی نیز برای تصدیق این حرف وجود دارد که از بین آنها میتوان به بهرهمندی این تفریحات آبی از آخرین و بهروزترین استانداردها، تنوع در بازی و مواردی دیگر اشاره کرد. این شهر مدرن در حاشیه خلیج فارس رکورددار زیباترین و خاصترین جاذبههای گردشگری در جهان است که هر کسی در طول سفر خود باید از آنها دیدن کند. در دبی مال سینما ریل از دیگر زیباهایی است که وجود دارد و دلیلی می شود تا افراد که قصد خرید ندارند را هم به سمت خود جذب کند. قطره های اب به یکدیگر می چسبند و سپس بلورهای برفی را تشکیل می دهد. مبلمان، متریال، رنگ و پوششها کاملا فکر شده و در هماهنگی کامل با یکدیگر انتخاب شدهاند؛ در عین حال فضاهای متمایزی در بخشهای مختلف مجموعه ایجاد میکنند. برنامه رفتن به تور دبی خود را با فستیوال خرید دبی همزمان کنید؛ در این جشنواره یک ماهه خرید سراسری که در ماه ژانویه برگزار میشود، شما میتوانید کالاهای مختلف را با قیمتهای فوقالعاده ارزان و باورنکردنی بخرید. هدف ما ارائه بهترین خدمات است تا شما سفری با بهترین خاطرات را تجربه نمایید. همچنین در سایت الو خلیج ، بحث در مورد تفریحات و جاذبه ها تنها به معرفی بهترین سواحل دبی محدود نیست.

سکوهای بازدید این برج برای عموم باز است که با تهیه بلیط، می توانید به طبقات مختلفی که این سکوها هستند، بروید و مناظر خیره کننده ای از شهر زیبای دبی و خلیج فارس را مشاهده نمایید. در صورتی که هتل شما ترانسفر فرودگاهی نداشته باشد، بهترین گزینه برای رفتن به هتل استفاده از تاکسیهایی است که به صورت دولتی اداره میشوند و طبعا قیمتهای مناسب و ثابتی خواهند داشت. اگر به همراه خانواده خود به دنبال گذراندن تعطیلات در روزهای آفتابی در کنار دریا و تماشای بازی کودکانتان در کنار سواحل هستید، بهترین مقصد سفر سواحل دبی هستند. وقتی حرف از تفریح می زنیم، ناخودآگاه به فکر بازی می افتیم. وقتی در این بخش از مرکز خرید بودید، حتما از دایناسور دبی هم دیدن کنید؛ یک اسکلت دیپلودوکوس 150 میلیون ساله که در میانتالار سوق به نمایش گذاشته شده است. هرکدام از سواری های این مجموعه دارای یک صفحه نمایش سه بعدی و یک صندلی ست که می تواند متناسب با موقعیتی که در صفحه نمایش پیش می آید تکان خورده و یا حرکت کند و جلوه های ویژه ای مثل باران، برف، مه و باد را شبیه سازی کند تا به شما تجربه ی بی نظیری از بازی را ارائه دهد.

بخشهای مختلف شهربازی لگولند دبی به موارد زیر تقسیم بندی میشود که هر یک از این موارد، ویژگیهای منحصر به فردی داشته و با داشتن امکانات خاص و جذاب میتواند گردشگران تور دبی را جذب خود کند. همین طور قطعا با خوراکی ها و سوغاتی های خوشمزه از کشورهای مختلف نمی توانید جلوی خودتان را برای خرید بیشتر بگیرید! برای دریافت ویزای دبی، ویزای تایلند، کشورهای حوزه شینگن مثل ویزای فرانسه و … اگر الویت انتخاب با کشورهای نزدیک به ایران باشد چطور؟ جالب است بدانید غرفه ایران یکی از زیبا ترین و بزرگترین غرفه های گلوبال ویلیج محسوب می شود و در غرفه ایرانیان انواع سوغات و صنایع دستی ایرانی همچنین آجیل و پسته ، زعفران ، پشمک ، بستنی و فالوده سنتی و انواع فرش ایرانی برای فروش فراهم شده است و به فروش عموم می رسد . شهر دبی به عنوان شهری که در طول سال پذیرای گردشگران زیادی است که از اقصی نقاط دنیا به این شهر تجاری و توریستی میآیند، امکانات و مجموعههای تفریحی زیادی را در گوشه کنار خود جای داده است به طوری که هر شخص با هر سلیقهای و در هر رده سنی، میتواند گزینه های تفریحی زیادی برای خود در نظر بگیرد. وقتی در کابین های این چرخ و فلک قرار گرفتید، بهتر است که خود را برای یک تماشای یک نمای ۳۶۰ درجه با زیباترین چشماندازها آماده کنید. آپارتمانهای ویدا مال درست در مجاورت مرکز خرید دبی مال واقع شدهاند و ساکنان این واحدها برای یافتن مرکز خرید خوب هرگز به مشکل برنمیخورند.

بخش دهکده دبی مال هم جایی خوب برای خرید لباسهای جین، لباسهای ورزشی و راحتی است. برای پیدا کردن سیندرلای درونتان هم به فروشگاه مختص کفش در طبقه زیرزمین دبی مال بروید. مسافران تور دبی در اینجا میتوانند آخرین مدلها از طراحانی مانند دولچه اند گابانا، جیمی چو، سارا جسیکا پارکر، مانولو بلانیک و خیلیهای دیگر را پیدا کنند. دبی، کلان شهر فوق مدرن امارات متحده عربی سبک زندگی شهری خود را مدیون منطقه داون تاون دبی است. زندگی در مرکز شهر فوق مدرن دبی مزایای قابل توجه دیگری هم دارد. جالب است بدانید که برج خلیفه، بلندترین آسمانخراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. وقتی عازم دبی هستید آماده باشید که با لقبهای بزرگترین، زیباترین، مرتفع ترین و در کل با “ترین های” زیادی روبهرو شوید برای مثال چرخ و فلک عین دبی، بزرگترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع ۲۵۰ متر. کابینهای خصوصی: چرخ و فلک دارای کابینهای خصوصی است که میتوانید آنها را برای خرید کنید، این کابینها برای گردشگران و توریستها مناسب است و از امکانات لوکسی نیز برخوردار است. برای مثال در روزهای غیر پیک و عادی برای بازدید از طبقه های 124 و 125 برج خلیفه که بلیط آنها در گیشه نیز فروخته نمی شود، مبلغی که پرداخت می کنید، نسبت به روزهای پیک مسافرتی و شلوغی کمتر است. راحتترین راه برای رفتن به دبی مال استفاده از شبکه خارقالعاده و بسیار مدرن مترو دبی است. تمام خانههای موجود در این محل در زمان کوتاهی به فروش رسیده و در منطقهای رویایی روی آن قرار گرفتهاند. از زمان افتتاحش در سال 2008 تا به حال، دبی مال (The Dubai Mall) نه تنها به یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی، بلکه به یکی از پربازدیدترین مقصدها در تمام این کره خاکی تبدیل شده است. نه تنها ایران بلکه از سراسر جهان گردشگران زیادی برای تفریح به دبی سفر میکنند در واقع میتوان گفت که دبی یکی از پربازدیدترین مقاصد سفر دنیا محسوب میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجاره ماشین در دبی وب سایت خود باشید.