سریال «هفت» یکی از جدیدترین سریال های خانگی است که به زودی منتشر می شود. در این مطلب شما را با معرفی کامل سریال هفت ایرانی آشنا می کنیم.

تماشاخونه جدیدترین پلتفرم ایران است که سریال جذابی را برای بینندگان راه اندازی و آماده کرده است. اینک با معرفی یکی از جدیدترین مجموعه های او همراه شما خواهیم بود.

گلدوزی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی در تماشاخانه منتشر می شود. تولید این اثر از سال 1399 آغاز شد و تولید آن در خرداد 1400 به پایان رسید و حدود دو سال بود که مخاطبان در انتظار اکران این مجموعه بودند و پس از طی مراحل زیادی تصمیم به پخش هفت از تئاتر گرفته شد. در مطلب بعدی این اثر با شما همراه خواهیم بود تا سری برنامه های خانگی هفتا پخش سریال گلدوزی ایران را معرفی کنیم.

ژانر سریال هفت ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم این سریال بین سال های 1399 تا 1400 ساخته شد و مدتی بود که سازندگان آن برای پخش این اثر از شبکه تلویزیونی خانگی در حال مذاکره بودند. در نهایت تصمیم گرفته شد که این اثر بر روی پلتفرم تماشاخان ارائه شود و به زودی (احتمالا در مرداد ماه) منتشر شود.

تاریخچه سریال ایرانی هفت

در این قسمت با خلاصه ای از سریال هفت همراه شما هستیم. این سریال درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی زیادی دارند و باید راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. آنها وارد مسیری غم انگیز، خطرناک و مخالف می شوند. این رویداد بر زندگی همه مردم سایه افکنده است.

بازیگران سریال هفت

در این شماره به معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

امیر جعفری

"ثروتمند

حضور امیر جعفری در سریال ایرانی هفت تضمین کننده یک سریال با کیفیت است. عامر جعفری یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» جدیدترین ساخته سعید سهیلی بازی کرده است. ممکن است عامر جعفری را به عنوان یک کمدین بشناسید. و باید منتظر باشیم نقش او در سریال ایرانی هفت چه ژانری خواهد بود. از آثار او در فیلم می توان به «رقصنده»، «تحت نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدون»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» اشاره کرد. همچنین از آثار پرطرفدار تلویزیونی امیر جعفری می توان به «چاق برصادی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این سریال است.

گراند هاگ هامیتون

\"بازیگران

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که امروز شاهد بازی درخشان او در سریال نمایش خانگی «کاتون» هستیم. سریال هفت ایرانی سومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان در سال 1395 علاوه بر نمایش های خانگی خاتون در تئاتر «علیجناب» به تهیه کنندگی «سام هاروکان» حضور داشت که از جمله کارهای تلویزیونی او می توان به اثر «به کجا ثانی استوبان» اشاره کرد. بارها اتفاق افتاده است. «نور شهر»، «در میان درد»، «شهریار»، «مصادره»، «باشید! دختران فریاد نزنند»، «زیر آب دفن کنید»، «شبکه‌ها»، «پارتی دلتنگی» و «به وقت خدمتکار» از دیگر آثار هستند. کار تلویزیون و سینما.

اطلاعات بیشتر:https://tmk.ir/series/101699