چاپگر HP M15w یکی از محصولات یکبار مصرف مجهز به فناوری چاپ سیاه و سفید قدرتمند شرکت اچ پی می باشد. این چاپگر با سرعت چاپ و 16 مگابایت حافظه داخلی، برای استفاده کم و سبک خانگی و همچنین ادارات و دفاتر کوچک ایده آل است. M15w که مجهز به پردازنده 500 مگاهرتز است، قادر است 19 صفحه در دقیقه چاپ کند. صفحه اول در حدود 8.4 ثانیه چاپ می شود. ظرفیت چاپ ماهانه این چاپگر 8000 صفحه می باشد.

ظرفیت سینی ورودی این چاپگر لیزری 150 برگ و سینی خروجی 100 برگ در سایز چاپ A4 می باشد. اچ پی چاپگر LaserJet Pro M15w را با کیفیت حرفه ای و عملکرد سریع عرضه کرده است بنابراین به زمان کمتری برای چاپ نیاز دارید. این محصول دارای قابلیت اتصال بی سیم است که به سرعت و راحتی کار شما کمک زیادی می کند و شما را از کابل های زیاد و پیچیده رها می کند. مشخصات چاپگر hp M15w را در زیر دنبال کنید.

ویژگی ها و مشخصات چاپگر HP M15w:

این پرینتر hp دارای یک اتصال Wi-Fi بی سیم است که به شما کمک می کند سریع و آسان کار کنید

چاپگر HP M15w مجهز به قابلیت Wi-Fi Direct است. یعنی اگر به مودم و شبکه بی سیم دسترسی ندارید به راحتی و مستقیم به چاپگر متصل می شوید و می توانید چاپ کنید.

با سیستم عامل های ویندوز و iOS سازگار است.

صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر ویژگی های این چاپگر یکبار مصرف می باشد. این دستگاه دارای فناوری HP Auto-on/Auto-off می باشد. به عبارت دیگر، هنگامی که چاپگر بیکار است خاموش می شود و هنگامی که دستور چاپ ارسال می شود خاموش می شود و به حالت آماده به کار می رود.

چاپگر HP 15w آوافرهنگ  می تواند از فلش مموری نیز استفاده کند.

اطلاعات فنی چاپگر M15w:

نوع چاپ: تک رنگ

اندازه چاپ: A4

سرعت چاپ: 19 صفحه در دقیقه

وضوح چاپ: 600 x 600 dpi

زبان چاپ: PCLmS; URF؛ PWG

انواع کاغذ موجود برای HP M15w:

کاغذ ساده، سربرگ، کارت پستال، برچسب

اندازه کاغذ قابل استفاده:

A4، برادر، در، مشروطه، باساها، کاخ، دل

طراحی چاپگر HP M15w:

ابعاد چاپگر لیزری یکبار مصرف 15 وات 153 × 190 × 345 میلی متر و وزن آن 4 کیلوگرم است. این دستگاه دارای طراحی ساده و زیبا با رنگ سفید می باشد. بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. دکمه پاور در بالای چاپگر و در سمت چپ دستگاه قرار دارد.