متن آهنگ اراده کن آروین صمیمی

 

بده♩♪ اجــــــــازه به مَن 🎼نَتـــــــرس خودم •مراقبـــــــتَم

همش♩♪ بمــــــــون ور دل🎼 من من •عاشــــــــقتَم

مگه ♩♪میـــــــشه یادم 🎼بره

بودے• با من حتـــــــــی توی ♩♪شرایط 🎼بـــــــد

اراده کن• بریــــم هـــَــــــرجا دوبـــــــاره تو♩♪ دوبــــــاره🎼 من

پیشـــــــــتم♩♪ خودم…

خــــــیالت •تخــــــــت♩♪ کنارتــــــم بـــبـــــیــــن دله برات رفـــــت

هرچی♩♪ عشـــــــق دارے توے دلـــــت دیــــگه بــــــذار بــــــرا منMusicdel | موزیکدل

دانلود آهنگ آروین صمیمی اراده کن + متن MP3 - موزیکدل

 

نــــــداریم🎶 قَهر نباشــــی• من چـــیکار کنم ♬اگه بری تــو

نمـــــــیذارم یه قدم 🎶دورشـــــــی •ازم ♬اینــــــجوری مُــدلـــــمه خُــب

بهترین♬ اتفــــــاقه •کنارت بودن…

حتی♬ اگه اشتبـــــــاه من🎶 میــــدم •جــــون 🎤بــــدم

واســــــــــه 🎤دو تا چـــشم🎤 نازت

اراده کن• بریــــم هـــَــــــرجا دوبـــــــاره تو♩♪ دوبــــــاره🎼 من

پیشـــــــــتم♩♪ خودم…

خــــــیالت •تخــــــــت♩♪ کنارتــــــم بـــبـــــیــــن دله برات رفـــــت

هرچی♩♪ عشـــــــق دارے توے دلـــــت دیــــگه بــــــذار بــــــرا من

 آهنگ جدید آروین صمیمی به نام «اراده کن»