«استارت آپ بد است، آنلاین بد است، رفاه بد است، شفافیت بد است، فقط اینا خوبند! دنیای اقتصاد : آیا فروشگاه های آنلاین حق فروش آنلاین داروهای بدون نیاز به نسخه و مکمل ها و تجهیزات پزشکی را دارند؟ محمد پاکمهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در واکنش به صحبت های سخنگوی سازمان غذا و دارو مبنی بر ممنوعیت فروش غیردارویی در پلت فرم های آنلاین در گفت وگو با خبرگزاری مهر گفت که هیچ ممانعت قانونی برای فروش و عرضه کالاهای غیردارویی و تجهیزات پزشکی در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد و مردم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند. او در این باره توضیح داد: «ضرورتی ندارد که مردم برای تهیه کالاهای سلامت محور حتما به داروخانه ها مراجعه کنند، فروشگاه های آنلاین و خدمات الکترونیک توسعه پیدا کرده و می توان در منزل سفارش داد و تهیه کرد. پاکمهر با اشاره به اینکه امکان تهیه برخی داروها بدون نسخه پزشک وجود ندارد، اظهار کرد: تهیه برخی داروهای غیرنسخه ای از طریق فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است و می توان از طریق تاکسی های اینترنتی آن را در منزل دریافت کرد؛ چرا نباید از توسعه این بخش حمایت کرد؟

داروخانه اینترنتی https://binoskhe.com/ این امکان را به شما می دهند که در منزل بنشینید و با بررسی محصولات موجود در سایت هر آنچه که مد نظر دارید را انتخاب کرده، بصورت اینترنتی پرداخت کنید و در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: «ممکن است برخی تجهیزات پزشکی با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده باشند یا اینکه هیات امنای ارزی حمایت اعتباری از واردات این نوع خاص از تجهیزات پزشکی را دارد و عملا واردات این تجهیزات با ارز دولتی و ارز ترجیحی صورت می گیرد که باید برای توزیع آن وزارت بهداشت کنترل و نظارت لازم را داشته باشد. تابستان سال گذشته محمد جهانگیری، معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفت وگو با «ایرنا» اعلام کرد که فعالیت «اسنپ دکتر» غیرقانونی بوده و این سرویس مشاوره آنلاین پزشکی، مجوزی از وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی دریافت نکرده است. در این جلسات ادعاهای مطرح شده با حضور طرفین مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت وزارت امور اقتصادی و دارایی که مرجع برگزارکننده کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار است نتیجه مذاکرات و تصمیمات حاصله را در قالب صورت جلسه ای به شماره جلسه 119 منتشر کرد.

زیرا شما می توانید با اعتبار آن کسب و کار آشنا شوید و این چیزی است که تمامی مشتریان در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند. با ویژگی اشتراک خبرنامه ، مشتریان خود را در جریان آخرین اخبار داروها و درمان قرار دهید. مخالفت های اخیر وزارت بهداشت با فروش آنلاین دارو باعث بروز واکنش هایی نیز در فضای استارت آپ ها شد. کلیه استانداردها و دستورالعمل های مدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش نیز در اختیار مرجع صدور مجوز فعالیت پلت فرم های سلامت محور قرار می گیرد تا از این طریق به پلت فرم ها ابلاغ شود. ویتامین ب ۶ یا پیریدوکسین از جمله ویتامین های گروه ب می باشد که بدن ما از ویتامین های گروه B استفاده می کند تا مواد غذایی که می خوریم به انرژی مورد نیاز روزانه بدن تبدیل شود. از جمله داروها و ویتامین های گیاهی که در حال حاضر در داروخانهها در دسترس مشتریان قرار دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد. ما در این مطلب سعی داریم بیشتر درباره خرید مکمل های گیاهی و ویتامین ها صحبت کرده و اطلاعاتی را در خصوص انتخاب و خرید این دسته از داروها در اختیارتان قرار دهیم. آیا از کیفیت لازم برخوردار است یا اینکه در مورد کیفیت دارو تردید وجود دارد.

ضمن اینکه باید در نظر داشت که اغلب داروهایی که از راه دهان یا به صورت تزریق مصرف میشوند، به یخچال مناسب احتیاج دارند و اگر این داروخانههای آنلاین به هر دلیلی چنین مهمی را فراموش کنند و در روند حملونقل دارو از داروخانه تا مصرفکننده، دارو در شرایط غیراستانداری قرار بگیرد، چه خطراتی در کمین بیماران است. همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی میتوان گفت که حوزه دارو و درمان نیز پیشرفت کرده است تا افراد بتوانند نیاز خود را در این زمینه به شکل مناسب مرتفع نمایند. جا دارد در اقدامی متقابل اتاق اصناف ایران هم اجازه فروش غیرقانونی محصولات صنفی در داروخانه ها را ندهد.» همچنین مدیرعامل تپسی، میلاد منشی پور با اشاره به اینکه در سال های گذشته هم با تاکسی های اینترنتی مخالفت های زیادی می شد، در توییتر خود نوشت: «آقای دکتر، مسوولانی چون شما که در سال های گذشته، تاکسی های اینترنتی را خطرناک می دانستند و پلمب می کردند، امروز آنها را از ارکان حمل ونقل می دانند.