دوشنبه 29 مهر 1379 خبر رسمی خرید ایران اما همچنان بازار. اما اگر مقدار سحتی آب از ppm 500 بیشتر باشد، آب به عنوان آب سخت یا آلوده در نظر گرفته میشود. اگر هنگام خرید تصفیه آب به این نکته توجه کنید که قیمت فیلتر تصفیه آب چه میزان است و شرکت و فروشگاه زمان تعویض فیلتر را به شما اعلام کند، دیگر نگرانی بابت خرابی دستگاه خود نخواهید داشت. بهترین روش تصفیه آب فیلتر خانگی اگر استفاده از سیستم های اسمز است ولی برندهای ارزانتر نیز در بازار وجود دارند که موقع خرید می بایست نسبت به مشخصات و ویژگی های یک محصول خوب اطلاع کافی داشته باشد . توجه داشته باشید که خدمات ما فقط در فروش محصولات تولید شده نمی باشد بلکه شما می توانید خدمات بسیار گسترده و بی نظیری را نیز در نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی ما مشاهده کنید که این امر می توانید بسیار از دغدغه های شما را در هنگام خرید برطرف کرده و شما به راحتی بتوانید از محصولات ارائه شده خرید کنید. فیلترهای تصفیه آب و دستگاه تصفیه آب هر دو با یک اصل مکانیکی کار میکنند. از پمپ قدرتمند 130 ای پی اس در آن استفاده شده و همچنین مجهز به فیتر ممبران سافت واتر با ظرفیت 75 گالن میبشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

فیلتر تصفیه آب ، پاک آب خود را متعهد به ارائه بهترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی با مناسبترین قیمت میداند. امروزه با کمی گشت و گذار در دنیای اینترنت و جستجوی عبارت دستگاه تصفیه آب خانگی در وب سایت گوگل میتوانید لیست زیادی از شرکت های ارائه دهنده این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی را پیدا کنید . فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی، فیلتر مرحله هفتم: در این مرحله است که آب به آب یونیزه قلیایی تبدیل میشود و سطح PH آن افزایش پیدا میکند. این گرادیان دانسیته باعث استفاده بهینه از ظرفیت فیلتراسیون می شود .فیلتر تصفیه آب مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن (pp) می باشد و توانایی حذف گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله و کلیه ذرات معلق در آب به قطر بالای 5 میکرون رو دارد. فیلتر کربن اکتیو، فیلتر مرحله دوم: این فیلتر ساخته شده از پوسته نارگیل، کلر آب را از آب حذف میکند. به صورت معمول، این دستگاه های تصفیه آب خانگی در زیر سینک آشپزخانه به اندازه نصف کمتر یک کابینت، فضای زیر سینک را اشغال میکنند و قابلیت جابجایی این دستگاهها نیز بسیار آسان است.

 

این فیلتر پس از فیلتر مرحله اول تصفیه آب که فیلتر الیافی است قرار میگیرد و متشکل از یک پوسته پر شده از کربن فعال به صورت دانه ای میباشد . فیلتر شنی در لایه های بالایی ماسه پس از فیلتراسیون آب تشکیل می شود. در لیست زیر میتوانید قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی تایوانی در انواع مختلف با برندهای متفرقه و معتبر تایوانی ایرانی، آمریکایی را مشاهده نمایید. همچنین شما میتوانید با تهیه مخزن فایبرگلاس بخشی از آب تصفیه شده را در مخزن نگهداری کنید و ظرفیت آب ذخیره شده را ارتقا دهید. ترتیب فیلترها و همچنین مراحل آنها، میتواند عامل اصلی در تعیین قیمت تصفیه آب باشد. عدم تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در زمانهای درست میتواند به پمپ و قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی شما آسیب برساند و همچنین کیفیت آب آشامیدنی خانه را نیز کاهش دهد. باید به خاطر داشته باشید که هر فیلتر در دستگاه آب تصفیه کن یک عمر مفیدی دارد و باید به موقع برای تعویض آن اقدام کنید. عمر فیلترهای تصفیه آب خانگی پاک آب در مقایسه با سایر فیلترهای مشابه بیشتر است و این فیلترهای دستگاه تصفیه آب کارآمدترین فیلترهای موجود در بازار تصفیه آب خانگی هستند. زمانی که دستگاه را خریداری میکنید، باید مراقبت و نگهداری درست از آن را نیز در برنامه خود قرار دهید و با تعویض به موقع فیلترها، عمر دستگاه خود را طولانیتر کنید.

 

ساختار گرادیان آن به گونه ایست که ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریز تر در قسمت های داخلی فیلتر به دام می افتند , به عبارت دیگر تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش می یابد . دانش بنیادی خود را در شیمی آب، علم پلیمر/مواد و شیمی سطح به اشتراک بگذارند. جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا اصل تایوان شامل یک فیلتر مرحله هفتم نیز هست که با افزایش سطح PH آب آن را قلیایی نموده و دستگاه آب تصفیه کن شما را به بهترین دستگاه آب یونیزه قلیایی در ایران تبدیل خواهد کرد . برای آنکه نحوه عملکرد آن را متوجه شویم باید با ادامه مسیر آب پس از هوزینگ ممبران، خصوصاً قسمت خروجی فاضلاب در دستگاه تصفیه آب، بیشتر آشنا شویم. فیلتر کربن بلاک، فیلتر مرحله سوم: این فیلتر مرحله دوم از تصفیه آب را تکمیل میکند. از شما دعوت می کنیم تا مطالب درج شده در وب سایت آبگونه را دنبال نموده و راهنمایی های لازم را به دست آورید. شما در مینروا فیلتر میتوانید دستگاه 6 مرحلهای را که خریداری کردید، به دستگاه 8 مرحلهای تبدیل کنید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764