شاید برای یافتن بهترین پرستار زیاد جستجو کرده باشید، اما همچنان از انتخاب و تصمیم گیری می ترسید. متخصصان اطفال قبول دارند که تجربه در این زمینه بیش از هر چیز دیگری مهم است، بنابراین در مصاحبه با پرستاران اطفال، مهم است که در مورد تجربیات آنها سؤال شود. همچنین، تجربه و دانش در مسائل امنیتی باید در لیست آرزوهای شما قرار گیرد. آموزش در رشد کودک قطعا یک مزیت است. وقتی پرستار مناسبی را انتخاب کردید، در حالی که در خانه هستید او را دعوت کنید تا چندین بار تست کند تا شغلش را بگیرد و به یاد داشته باشید که مرکز یا مرکز پرستاری باید این موضوع را بداند و شاید بهتر باشد این چند دوره را پرداخت کنید تا آنجا هیچ مشکلی ندارند در این مقاله می توانید با نکاتی آشنا شوید که می تواند به شما در ارزیابی شایستگی پرستاری که انتخاب کرده اید کمک کند.

اگر چهره کودک شما به نظر باز می شود و برای او دوستانه به نظر می رسد، پرستار کودک شما احتمالاً فردی مهربان و صبور است که توانسته است کودک شما را هیجان زده نگه دارد و مشتاقانه منتظر این قرار ملاقات است. ممکن است مدتی طول بکشد تا کودک شما به پرستار عادت کند و به او علاقه مند شود و حتی بهترین مراقبان نیز نمی توانند جایگزین شما یا همسرتان شوند. با این حال، پس از چند جلسه با هم، باید ببینید که آیا فرزندتان به شما نزدیک‌تر شده است یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است به این دلیل باشد که پرستار عشق و آرامش مورد نیاز کودک شما را فراهم نمی کند، یا شاید شخصیت او مناسب نیست.

البته خوشحالی و اشتیاق کودک به این معنا نیست که وقتی پرستار از در می رود خوشحال خواهد شد. دانستن شادی کودک احساس شگفت انگیزی است که مادران به خوبی آن را درک می کنند.

پرستار از دیدن نوزاد شما بسیار خوشحال خواهد شد

اگر پرستار کودک واقعاً از گذراندن وقت با کودک شما لذت می برد، شما به زودی خواهید فهمید و کودک شما نیز همینطور. هر بار که آنها با هم هستند، می توانید شاهد وجود، شروع و رشد محبت و عشق این پرستار به نوزاد خود باشید.

کودک شما مدام در مورد پرستارش صحبت می کند

اگر کودک نوپا یا بزرگ‌تر شما مدام از صحبت‌ها و صحبت‌های پرستارش تعریف می‌کند، به این معنی است که دوست دارد با او صحبت کند. ممکن است نوزادانی پیدا کنید که می توانند همه چیز را به خوبی انجام دهند، اما اگر او دوست دارد با بچه ها باشد، فرزندان شما این را می دانند و این علاقه در تمام روزهایی که با فرزندتان است مشهود خواهد بود.

پرستاران راه حل های خلاقانه زیادی دارند

یک پرستار خوب با شما همکاری خواهد کرد تا بهترین مراقبت ممکن را از کودک شما تضمین کند. او سعی می کند با پیگیری و توجه به حل آن مشکلات، مشکلاتی را که پیش خواهد آمد، برطرف کند.

به عنوان مثال، اگر کودک شما از لوس شدن متنفر است، اسباب‌بازی‌هایی را جلوی او آویزان می‌کند تا برایش جذاب‌تر شود، یا اگر رنگ فرزندتان برای ساختن کاردستی تمام شود، در مواقع اضطراری کار دیگری برای انجام دادن پیدا می‌کند. رنگ را جایگزین کنید

همچنین، اگر کودک شما به اندازه کافی نمی خوابد یا غذا نمی خورد، یک پرستار خوب از شما مشاوره و راهنمایی می خواهد. بنابراین این واقعیت که او ابتکار عمل را به دست می گیرد و به شما کمک می کند نشان می دهد که او کار خود را جدی می گیرد.

سر وقت باش

پرستاران توجه برای زمان شما ارزش قائل هستند. به این ترتیب او به موقع حاضر می شود و اگر به طور تصادفی متوجه شد که دیر می شود، با شما تماس می گیرد و به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این، زمانی که آنها قادر به مراقبت از فرزند شما نیستند، چندین بار از روز قبل به شما یادآوری می کنند و حتی ممکن است به شما کمک کنند تا یک سرپرست جایگزین پیدا کنید.

علاوه بر این، یکی دیگر از نشانه های یک پرستار بچه قابل اعتماد این است که آنها نیازهای شما و نوزادتان را در نظر می گیرند و به شرایط قراردادی که با هم منعقد می کنید احترام می گذارند.

سعی میکنم با شما تماس بگیرم

یک پرستار اختصاصی با گذاشتن یادداشت، تکمیل گزارش روزانه یا وقت گذاشتن برای صحبت و هماهنگی، شما را در جریان قرار می دهد. او می‌داند که شما به‌عنوان مادر یا پدر کودک، می‌خواهید بدانید او چه احساسی دارد و باید در مورد هر مشکل بزرگ یا کوچک به شما اطلاع دهد.

بنابراین، اگر شروع به سوال پرسیدن کنید و او مودبانه، دلسوزانه، کامل و درست پاسخ دهد، آنگاه احساسات شما را درک می کند که مهمترین چیز است.

فرزند شما شروع به یادگیری بیشتر خواهد کرد

اگر فرزند شما آهنگ ها و کلمات جدیدی را که یاد گرفته است بخواند و بگوید و کاردستی های فراوان خود را به همه نشان دهد، به این معنی است که شما یک معلم خوب در خانه دارید. یک پرستار خوب از کنجکاوی کودکان آگاه است و آن را پرورش می دهد. او سعی می کند به سؤالات کودکان به خوبی پاسخ دهد، پاسخ های بدیع را از ذهن کودکان بیرون می کشد و راه های خلاقانه ای برای آموزش مهارت های جدید به آنها پیدا می کند.

اتاق بچه ها تمیز و مرتب است

نظافت پرستار یکی از نشانه های وظیفه شناسی است و مراقبت و نگهداری نیز شامل نظافت و تندرستی است. اگر پرستار واقعاً به آسایش و رفاه نوزاد اهمیت می دهد، از خود و او نیز به خوبی مراقبت می کند. مثلا وقتی دست و صورت نوزاد کثیف می شود آن ها را تمیز می کند و برای شب آشفتگی باقی نمی گذارد. درست است که شما می خواهید به جای تمیز کردن خانه، توجه پرستار کودک به کودکتان معطوف شود، اما بهتر است او هر آشفتگی را که خودش یا کودکتان ایجاد کرده است، تمیز کند. این حتی الگوی خوبی برای فرزند شما خواهد بود.

تصادفات کمتر خواهد بود

گاهی اوقات سقوط، جراحت و غیره. به عنوان مثال، او هنگام عبور از خیابان برای رفتن به پارک، دست فرزند شما را می گیرد یا در باغ و مکان های عمومی از آنها مراقبت می کند، همیشه امنیت و امنیت داخلی خانه را حفظ می کند.
 برای استخدام پرستار از کودک در منزل با شرکت خدماتی تیک شهر تماس بگیرید.
حتی اگر فرزندتان با ماشین به جایی می‌رود، باید حداقل یکی دوبار کنار او بنشینید و رانندگی او را تماشا کنید. اگر ماشین دارید، مطمئن شوید که همه چیز در شرایط خوبی است. این بدان معناست که صندلی کودک به درستی نصب شده است، او همیشه کمربند ایمنی خود را می بندد و ماشینش بیمه است.